Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor je verhaal @LokibanFreki . Ik ben nu ook 2 jaar dagelijks gebruiker van Kratom. ‘s ochtends en ‘savonds gebruik ik 8 gram. Ik ben nu voor de 2e keer (1e poging is mislukt) begonnen aan het minderen van de doses. Ik zit nu op tweemaal 5 gram. nu voel ik me de laatste maanden al redelijk somber en ik kan niet perse plaatsen of dit door de winter, corona of misschien wel het gebruik van Kratom komt. Mijn theorie is wellicht dat misschien het te veel gebruik van Kratom er voor zorgt dat je te weinig serotonine aanmaakt? Net als wat gebeurt tijdens de zogenaamde dinsdagdip na het gebruik van XTC. Ik hoor graag of jullie dit ook ervaren. groetjes,"
"Mudshake zei: Hi @Steven95 Hoe is het nu met je? Sorry voor een nieuwe reactie op zo'n oud bericht maar ik ben op zoek naar mensen die een kratom afkick hebben doorstaan. Over 13 dagen ga ik zelf de detox in. Zou heel graag willen weten wat ik kan verwachten. Groet! Klik om te vergroten... Hi Mudshake! Ik ben helaas eind 2021 weer teruggevallen in mijn gebruik, tot de dag van vandaag. Ik ben nu bezig met het afbouwen ervan en ben van ongeveer 25-30 gram per dag naar 3-4 gram per dag gegaan. Ik hoop medio december helemaal klaar te zijn. Mocht je nog bezig zijn, ik kan de Reddit 'quitingkratom' erg aanraden, waar duizenden mensen bezig zijn met afkicken en elkaar supporten. Hoe is het nu met jou?"
"Hallo! Ik ben nu 2 jaar dagelijks gebruiker van Kratom. ‘s ochtends en ‘savonds gebruik ik 8 gram. Ik ben nu voor de 2e keer (1e poging is mislukt) begonnen aan het minderen van de doses. Ik zit nu op tweemaal 5 gram. nu voel ik me de laatste maanden al redelijk somber en ik kan niet perse plaatsen of dit door de winter, corona of misschien wel het gebruik van Kratom komt. Mijn theorie is wellicht dat misschien het te veel gebruik van Kratom er voor zorgt dat je te weinig serotonine aanmaakt? Net als wat gebeurt tijdens de zogenaamde dinsdagdip na het gebruik van XTC. Ik hoor graag of jullie dit ook ervaren. groetjes,"