En @Shivaz54 ... Hoe gaat het nu mbt het (niet) roken?
Je kunt best makkelijk stoppen is mijn ervaring. 1 uur stoppen of 1-2 dagen stoppen is bijna onmogelijk, maar als je zeker weet dat je ervoor gaat kun je wel makkelijk stoppen.Met het geld die ik zou kunnen besparen zou ik leuke dingen mee kunnen doen
Afbouwen en pleisters van de dokter geloof ik zelf niet in. Papiertje pakken op het moment dat je er klaar voor bent, datum en tijdstip erop schrijven na je laatste peuk en dan accepteren dat je hersenen lang nodig zullen hebben weer helemaal het nieuwe evenwicht te bereiken.
Ik denk niet dat dat het juiste woord is 😅 Proberen is kansloos. Gewoon DOEN!proberen
Hij verteld me wel nog dikwijls dat hij de rook nog steeds graag ruikt hehe raar maar waar...
Mijn vader is een dikke 40 jaar kettingroker geweest maar echt hevig. Ik heb hem in mijn jeugd nooit zonder sigaret gezien. Hij is ook van de ene dag op de andere gestopt dus ik zie in mijn omgeving dat het best lukt als de wil er is
Ik ben nu bijna tien jaar geleden gestopt, met veel plezier. Ik heb nooit meer gerookt, en zelfs nooit meer zin gehad in een sigaret. Bovendien rookte ik nog veel meer dan jij. Op het laatst ging een pakje shag in twee dagen op: soms wel 40 shagjes per dag, en dan blowen erbij.Hello mede DF's...
Ik kamp sinds enkele jaren met een zware nicotineverslaving. Was ooit onschuldig begonnen (met het blowen) maar ben helaas een verstokte roker geworden. Reeds een dikke 3 jaar gestopt met blowen.
Velen zeggen 'stop right away' maar ik wrees dat mijn hoeveelheid aan tabak/sigaretten veel te hoog ligt. Ik rook nu 1 pakje roltabak (30gr) in 2 dagen 🙄. Ik zou er heel graag mee stoppen want zowel mijn gezondheid alsook het financïele lijden eronder. Met het geld die ik zou kunnen besparen zou ik leuke dingen mee kunnen doen alsook mijn fysieke toestand door het vele roken zou er terug op verbeteren denk ik.
Mijn vraag aan jullie allen die reeds gestopt zijn of daar mee bezig zijn, hebben jullie tips and tricks hoe jullie dit hebben aangepakt...?
Alvast bedankt voor nuttige fb 😊
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."