#1
Zo makkelijk is dat niet hoor.. Of misschien wel, maar ik kon na 3 jaar zonder nicotine dacht ik wel een jointje pakken in Nederland met nicotine. 2 maanden later weer in Nederland en ik herhaalde de grap..Gelukkig wel bij die avond gelaten en verder niet meer gerookt.
En nog geen 2 maanden later had ik toch weer een pakje gekocht na veel drank of gewoon omdat ik op vakantie ging.
Geniepig spul!