#1
Wel is mijn trek in eten terug gekomen.Dat is dan weer een voordeel.Gisteren had ik goede afleiding, ik ben muzikant en speel in een koor als accordeoniste.
Dat was goede afleiding. Ben na het eten weggegaan en had totaal geen buikkrampen, alleen had ik de hoop, dat ik vandaag niet meer aan de dunne zou zijn.Maar helaas.
Dat was goede afleiding. Ben na het eten weggegaan en had totaal geen buikkrampen, alleen had ik de hoop, dat ik vandaag niet meer aan de dunne zou zijn.Maar helaas.