Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKratom verslaving

Kratom verslaving

52 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel is mijn trek in eten terug gekomen.Dat is dan weer een voordeel.Gisteren had ik goede afleiding, ik ben muzikant en speel in een koor als accordeoniste.
Dat was goede afleiding. Ben na het eten weggegaan en had totaal geen buikkrampen, alleen had ik de hoop, dat ik vandaag niet meer aan de dunne zou zijn.Maar helaas.
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag 26 zonder Kratom.

Slecht geslapen vannacht en kreeg vannacht flinke pijn in mijn linkerzij.
Ben eruit geweest om een paracetamol te pakken en een kopje thee met honing.
Werd ook weer wakker met buikpijn, maar na 3 maal gepoept te hebben, was dat aardig over.Ontlasting is nog wat plakkerig, dus nog niet echt vast.Verder nog wat deprie en soms gewoon in de war.Oude pijntjes komen weer terug, maar dat is logisch, als je kratom hebt gebruikt als verdovend middel.
De avonden duren ook lang, omdat we gewend waren om laat te eten.
Dat is wel even wennen, maar straks worden de avonden weer langer, dus dat zal wel goedkomen.
Verleden jaar, toen ik nog flink in gebruik zat, had ik de fut niet meer om er in de avond nog op uit te gaan.Van Kratom wordt je gewoon vreselijk moe en futloos.
Ik ga het weer oppakken, gezond eten, vers fruit, muesli, kevir ook weer herontdekt.
Verder voorlopig wat extra goede vitamine sublementen.
We gaan er weer voor vandaag.
Straks fietsen, tijd niet gedaan.
Kijken of ik het nog kan.😂
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dag 27 zonder kratom,

Heb goed geslapen, daardoor goed tot rust kunnen komen.
Vandaag lijkt het beter te gaan.
Rustig op m'n gemak opgestaan, onbeten met thee en een bruine boterham.Daarna een slap bakje koffie.
Daarna een wandeling gemaakt met de hond.
Tussen de middag Kevir op met een kiwi en muesli.
De vermoeidheid wordt minder, alleen het trillen is nog niet over.
Straks weer even fietsen.
Heb het idee, dat er vooruitgang in zit.Heb me ernstig zorgen gemaakt over de aanhoudende diaree.
Je gaat het dan opzoeken op Google, wat je natuurlijk beter niet kunt doen.😟
Ik ben er zeker van, dat dit de naweeën zijn geweest van mijn overmatige kratomgebruik.
Iedere dag dat schuurmiddel door je maag en ingewanden, is niet goed geweest.
Toen ik het pas ging gebruiken, vond ik het een fijn middel.
Totdat ik het steeds meer ging gebruiken met alle gevolgen van dien.
Tot zover mijn dagelijkse update.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Takeiteasy zei:
Dag 27 zonder kratom,

Heb goed geslapen, daardoor goed tot rust kunnen komen.
Vandaag lijkt het beter te gaan.
Rustig op m'n gemak opgestaan, onbeten met thee en een bruine boterham.Daarna een slap bakje koffie.
Daarna een wandeling gemaakt met de hond.
Tussen de middag Kevir op met een kiwi en muesli.
De vermoeidheid wordt minder, alleen het trillen is nog niet over.
Straks weer even fietsen.
Heb het idee, dat er vooruitgang in zit.Heb me ernstig zorgen gemaakt over de aanhoudende diaree.
Je gaat het dan opzoeken op Google, wat je natuurlijk beter niet kunt doen.😟
Ik ben er zeker van, dat dit de naweeën zijn geweest van mijn overmatige kratomgebruik.
Iedere dag dat schuurmiddel door je maag en ingewanden, is niet goed geweest.
Toen ik het pas ging gebruiken, vond ik het een fijn middel.
Totdat ik het steeds meer ging gebruiken met alle gevolgen van dien.
Tot zover mijn dagelijkse update.
Klik om te vergroten...
Je doet het goed en je gaat er doorheen komen ,zomaar cold turkey stoppen heb je ballen voor nodig en die heb jij !
Ieder uur zonder kratom is al een overwinning laat staan 27 dagen ,wat een gemeen goedje he en dan gewoon in een winkeltje verkrijgbaar.
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dag 28 zonder Kratom

Het gaat langzaam beter worden.
Heb weer een normaal eetpatroon.
Alleen tril ik nog wel.
Ook nog wel wat warrig, maar merk dat dit wat minder word.
M'n stemmingen zijn ook wisselend.
Maar we gaan door!!
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soulassasins zei:
Je doet het goed en je gaat er doorheen komen ,zomaar cold turkey stoppen heb je ballen voor nodig en die heb jij !
Ieder uur zonder kratom is al een overwinning laat staan 27 dagen ,wat een gemeen goedje he en dan gewoon in een winkeltje verkrijgbaar.
Klik om te vergroten...
Dank je wel.Het is idd gore troep en superverslavend.
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dag 29 zonder kratom

Nog best gauw moe en een ontzettend kort lontje.
Chaos in mijn hoofd.
Alle pijntjes komen weer terug.
Spierpijn vooral.
Stevig gewandeld en gezond eten, hou ik voorlopig nog even vol.
De regelmaat komt langzaam weer terug.
Het trillen is ook nog niet weg.
Geduld is een schone zaak.
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dag 30 zonder Kratom.

Mijn handen beven nog steeds.
Nog wel wat moe en spierpijn.
De spijsvertering gaat goed.
Ook gewoon weer gewoon trek in eten.
In mijn hoofd nog steeds een chaos.
Voorlopig het gezonde eetpatroon maar even aanhouden.
Ik sta weer op tijd op.
Toen ik nog in gebruik was, lag ik heel lang op bed.Kwam er soms om half 1 pas uit.
Nu gewoon lekker op tijd op.
Ik ga het zwemmen weer oppakken.
Veel wandelen en probeer stress uit de weg te gaan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Takeiteasy zei:
Dag 30 zonder Kratom.

Mijn handen beven nog steeds.
Nog wel wat moe en spierpijn.
De spijsvertering gaat goed.
Ook gewoon weer gewoon trek in eten.
In mijn hoofd nog steeds een chaos.
Voorlopig het gezonde eetpatroon maar even aanhouden.
Ik sta weer op tijd op.
Toen ik nog in gebruik was, lag ik heel lang op bed.Kwam er soms om half 1 pas uit.
Nu gewoon lekker op tijd op.
Ik ga het zwemmen weer oppakken.
Veel wandelen en probeer stress uit de weg te gaan.
Klik om te vergroten...
Mooie stappen. Mag je trots op zijn.
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dag 31
Het beven gaat minder worden.Wel nog veel spierpijn, iets minder chaos in mijn hoofd.Werd wel wakker met een soort buikpijn, maar dat trok later weg.Die buikpijn herken ik, toen ik nog in gebruik was. Werd iedere ochtend wakker met buikpijn, wat ik dan snel ging verdoven met Kratom.
Weer gewoon trek in eten en me aan een stamppot gewaagd!
Kijk nog wel uit met koffie, maar de regelmaat zit er weer in.
Bedenk me nu ineens hoe afhankelijk ik was, van die rommel.
Nam het ook overal mee naartoe, onder het mom, dat ik gezonde kruidenthee gebruikte.
Blij dat ik ben gestopt nu!
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dag 32
Weer wakker geworden met de, voor mij, inmiddels bekende buikpijn.
Gelukkig zakt dat na verloop van tijd.Heb dan ook gisteren flink gegeten gisteren en wat gezonde snacks op gisterenavond.
Veel last nog van spierpijn, echt gewoon verrot uit bed komen.
Het voordeel is nu, dat dit maar even duurt en misschien gaan de jaartjes ook wel meetellen.
Straks maar even aan de wandel met de hond.
Mijn hoofd is nog steeds chaotisch.
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Takeiteasy zei:
Dag 32
Weer wakker geworden met de, voor mij, inmiddels bekende buikpijn.
Gelukkig zakt dat na verloop van tijd.Heb dan ook gisteren flink gegeten gisteren en wat gezonde snacks op gisterenavond.
Veel last nog van spierpijn, echt gewoon verrot uit bed komen.
Het voordeel is nu, dat dit maar even duurt en misschien gaan de jaartjes ook wel meetellen.
Straks maar even aan de wandel met de hond.
Mijn hoofd is nog steeds chaotisch.
Klik om te vergroten...
Man man man, dat kratom.. wat een ellende wat er allemaal over lees. Ik hoop dat je spoedig van al je klachten af komt. Maar hé, wat top van je dat je dit van je afschrijft. Ik blijf mee lezen!

Blijf sterk, zoals je nu doet! Puik werk.

🤍🖤🩶
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Piet Zahut zei:
Man man man, dat kratom.. wat een ellende wat er allemaal over lees. Ik hoop dat je spoedig van al je klachten af komt. Maar hé, wat top van je dat je dit van je afschrijft. Ik blijf mee lezen!

Blijf sterk, zoals je nu doet! Puik werk.

🤍🖤🩶
Klik om te vergroten...
Ja, ik schrijf hier iedere dag even een stukje.Voor mezelf, maar ook voor anderen!!
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dag 33

Nog steeds veel spierpijn en soms nog wat krampjes in m'n buik, vooral als ik wakker word.
Mijn hoofd is wat minder chaotisch maar ben soms nog erg onrustig.
Net even gefietst, want daar had ik, toen ik nog in gebruik was, de fut niet voor.
Morgenavond ga ik zwemmen, dus ben volop bezig, mijn conditie weer op pijl te krijgen.
Het eten gaat goed, alleen merk ik dat mijn darmen nog gevoelig zijn.
Vooral het laatste jaar, gebruikte ik best veel Kratom.Nu komen de pijntjes weer terug, maar het wordt toch iedere dag een stukje beter.
Er zit zeer zeker een stijgende lijn in.
Fijn, dat mijn verhaal gelezen wordt.
Laat het een waarschuwing zijn, want kratom is een verslavend middel!!!
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heftig! Welke soort Kratom gebruikte je?
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMAutist zei:
Heftig! Welke soort Kratom gebruikte je?
Klik om te vergroten...
Meestal de Green super meagda.
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#17

Dag 34

Nog steeds last van darmkrampen.
Moet echt goed opletten, wat ik eet.
Tussen de middag kippensoep op, die best pittig was.Verging van de pijn.De stoelgang is gelukkig wel weer normaal, maar alles wat langs mijn darmen gaat, geeft kramp.Toch maar weer de yogurt met muesli, als lunch.Voel me nog steeds, als een kip zonder kop.Een grote chaos in mijn hoofd.Veel spanningen en veel onrust.Ik kom nergens toe, lijkt het, maar ga daar toch tegenin.
Vanavond ga ik, sinds lange tijd, weer zwemmen.Heb wat opgeruimd in huis, met mijn chaotische hoofd.
Nu ga ik maar op m'n boodschappenfiets wat boodschappen doen.Moet ook nog met de hond wandelen, maar ik kan niet alles tegelijk.Heb een Labrador van 8 maanden, die nog erg wild is.Die moet ik ook nog onder controle zien te krijgen, zodat het echt ontspannende wandelingen gaan worden.Nu springt ze tegen iedereen op. Hmm..ik denk toch, dat ik eerst maar ga wandelen.Echt zo besluiteloos
Met andere woorden, ik doe mijn best, maar ben nog niet, waar ik wil zijn..
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dag 35

Om moedeloos van te worden,vreselijke buikkrampen die helemaal doortrekken naar mijn rug.
De koffie was blijkbaar geen goed idee.Begin me inmiddels erg ongerust te maken, over blijvende schade aan mijn lever en ingewanden.Soort in paniek hierdoor.Nu heb ik ook privé wel veel spanningen, dat ook niet ten goede komt, aan mijn klachten, veel stress dus.
Was ik er maar nooit aan begonnen, aan die verdovende rommel.
Gisteren een flink eind gelopen, maar dat was ook niet echt ontspannend met een jonge labrador.Komt ook bij, dat ik mijn sleutels ben kwijtgeraakt onderweg.
Weer stress en een huilbui.
De hond ontschoot me even, wat kan gebeuren, met een jonge hond.
Ik er hollend achteraan, hond is enthousiast, maar totaal geen begrip voor terwijl ik bij het losloopgebiedgebied liep.Boze mensen en waarom? Kan weinig hebben aan mijn hoofd en voel me moedeloos.Zit nu met een kersenpitkussen in mijn rug, om de rug en buikpijn te verzachten.Durf amper nog iets te eten. Toch straks maar de yoghurt met muesli proberen, als de buikpijn is gezakt.
Wat een ellende.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Takeiteasy zei:
Dag 35

Om moedeloos van te worden,vreselijke buikkrampen die helemaal doortrekken naar mijn rug.
De koffie was blijkbaar geen goed idee.Begin me inmiddels erg ongerust te maken, over blijvende schade aan mijn lever en ingewanden.Soort in paniek hierdoor.Nu heb ik ook privé wel veel spanningen, dat ook niet ten goede komt, aan mijn klachten, veel stress dus.
Was ik er maar nooit aan begonnen, aan die verdovende rommel.
Gisteren een flink eind gelopen, maar dat was ook niet echt ontspannend met een jonge labrador.Komt ook bij, dat ik mijn sleutels ben kwijtgeraakt onderweg.
Weer stress en een huilbui.
De hond ontschoot me even, wat kan gebeuren, met een jonge hond.
Ik er hollend achteraan, hond is enthousiast, maar totaal geen begrip voor terwijl ik bij het losloopgebiedgebied liep.Boze mensen en waarom? Kan weinig hebben aan mijn hoofd en voel me moedeloos.Zit nu met een kersenpitkussen in mijn rug, om de rug en buikpijn te verzachten.Durf amper nog iets te eten. Toch straks maar de yoghurt met muesli proberen, als de buikpijn is gezakt.
Wat een ellende.
Klik om te vergroten...
Kopje niet laten hangen! Opiaten zijn fysiek veilig, lijkt me dat dat voor Kratom ook geldt. Ik zou me eerder zorgen maken als je jarenlang Alcohol had gedronken. Blijf goed voor jezelf zorgen. Ook dit gaat weer voorbij.
T
TakeiteasyLid
01-01-2024, 00:00
#20
_shikantaza zei:
Kopje niet laten hangen! Opiaten zijn fysiek veilig, lijkt me dat dat voor Kratom ook geldt. Ik zou me eerder zorgen maken als je jarenlang Alcohol had gedronken. Blijf goed voor jezelf zorgen. Ook dit gaat weer voorbij.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je fijne, helpende reactie.
De pijn in mijn rug, heb ik altijd.al gehad, voor mijn kratomverslaving.
Een muzikantenkwaal.
Vanavond moet ik weer aan de bak.
Ach, een offdag heeft iedereen wel eens.2 offdagen gehad.
Morgen zien we wel weer verder.
Voorlopig geen koffie uit de dolcegusto, maar gewoon zelf.zetten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."