#1
Hey! Goed weer van je te horen. Gewetensvraag: was je onder invloed ten tijden van het schrijven en openen van dit topic?
Het lijkt nu alsof SSRI’s de aanleiding vormen om in geheel te stoppen. Daarmee plaats je de motivatie nog steeds buiten jezelf. Ik zou je gunnen om hardop in de spiegel uit te spreken waarom je wilt stoppen. Probeer het positief te formuleren. Bijvoorbeeld: “ik stop, want ik wil …… bereiken”.
succes en keep us posted
Het lijkt nu alsof SSRI’s de aanleiding vormen om in geheel te stoppen. Daarmee plaats je de motivatie nog steeds buiten jezelf. Ik zou je gunnen om hardop in de spiegel uit te spreken waarom je wilt stoppen. Probeer het positief te formuleren. Bijvoorbeeld: “ik stop, want ik wil …… bereiken”.
succes en keep us posted