Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKaalkoppie tries again

Kaalkoppie tries again

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey! Goed weer van je te horen. Gewetensvraag: was je onder invloed ten tijden van het schrijven en openen van dit topic?

Het lijkt nu alsof SSRI’s de aanleiding vormen om in geheel te stoppen. Daarmee plaats je de motivatie nog steeds buiten jezelf. Ik zou je gunnen om hardop in de spiegel uit te spreken waarom je wilt stoppen. Probeer het positief te formuleren. Bijvoorbeeld: “ik stop, want ik wil …… bereiken”.

succes en keep us posted
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Damius zei:
Gewetensvraag: was je onder invloed ten tijden van het schrijven en openen van dit topic?
Klik om te vergroten...
Nope :), vandaag dag 7 clean! Vanwaar de vraag?


Damius zei:
Het lijkt nu alsof SSRI’s de aanleiding vormen om in geheel te stoppen. Daarmee plaats je de motivatie nog steeds buiten jezelf. Ik zou je gunnen om hardop in de spiegel uit te spreken waarom je wilt stoppen. Probeer het positief te formuleren. Bijvoorbeeld: “ik stop, want ik wil …… bereiken”.
Klik om te vergroten...
Ik snap je punt! Ik zie het zelf meer als een stok achter de deur, niet als reden om te stoppen. Om bijvoorbeeld jouw zin in te vullen: ik stop, want ik wil een mooie toekomst met mijn vriendin opbouwen :)
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afgelopen tijd was behoorlijk heftig, onder andere overlijden en ziektes. Dat heeft me heel erg laten nadenken en me een wake up call gegeven. Ik ben me gaan realiseren dat het leven echt wel leuk is, maar dat je daar wel zelf aan moet werken. Ik weet hoe gelukkig ik me kan voelen met mijn vriendin, dat is het gevoel waar ik voor wil gaan. Er is zoveel meer in het leven dan in bed liggen stimfappen.

Ik heb nu echt weer het gevoel dat ik nut heb, en dat ik bijdraag aan de samenleving. Dat zijn voor mij hele belangrijke handvaten
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is vandaag een ongelofelijke kutdag. Ik overdenk alles, stel teleur, krijg geen grip op m'n hoofd. Spullen gaan kapot, ineens komen facturen binnen. Alles is gewoon helemaal kut vandaag.

En t allerkutste: ik wil alleen maar snuiven. Deze heftige cravings nog nooit gehad, maar begrijp wel waar het vandaan komt: gebruiken geeft rust in mijn hoofd.

Nu dus maar proberen andere dingen te doen die voor rust zorgen. Niet alles is even effectief maar even ragen helpt al een hoop.
M
Mr. JummyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Welcome back en heel veel succes kerel! 💪🏼
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kaalkoppie zei:
Nope :), vandaag dag 7 clean! Vanwaar de vraag?
Klik om te vergroten...
Super goed! Was praktisch van aard: je poste om 07:45. Echt zo’n doorhaal-tijd 😅. Maar voor de nuchtere mensen in herstel een top moment van de dag natuurlijk.

succes!
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Damius zei:
Super goed! Was praktisch van aard: je poste om 07:45. Echt zo’n doorhaal-tijd 😅. Maar voor de nuchtere mensen in herstel een top moment van de dag natuurlijk.

succes!
Klik om te vergroten...
Dankjewel!

Ik heb nog heel veel moeite met het vinden van een passend ritme, dus ik ben inderdaad te pas en te onpas wakker. In een zucht van inspiratie dit topic geopend, maar daarna me nog even lekker omgedraaid hahaha.
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weer een stap: Telegram verwijderd en alle contacten van dealers.

En deze keer ook uit de prullenbak verwijderd.

En deze keer alle screenshots met nummers verwijderd
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh ja! En ik heb een nieuw vogeltje in de app Finch gebroed, speciaal voor dit avontuur. Voor de mensen die het niet kennen; het is een hele fijne mental health hulp app met doelen stellen, harm reduction en schattige vogeltjes.

Dit vogeltje heet Pikanto (Want gehaktstaaf was te lang)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Nog wel even ongevraagd advies: stop met drank en drugs tijdens de therapie. Dan werkt ‘t beter.
Klik om te vergroten...
Vaak is een regel, een eis eigenlijk, dat je nuchter therapie volgt.
Ikzelf durf te beweren, dat iedere therapie zinloos is, als je onder invloed deelneemt.
Je kunt er dan "niet genoeg bij" komen.
Hier zal niet iedereen het mee eens zijn, maar het is uit eigen ervaring dat ik dit zeg.
Ik heb veel therapie gehad, meegemaakt, als er medetherapisten onder invloed waren dan lukt het gewoon niet bij die mensen...
Vandaar ook die eis. Volkomen terecht!
J
JapieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey @Kaalkoppie ! Goed bezig man! Je hebt goede stappen gezet en jij komt er wel.😃 Het leven is inderdaad te mooi om op een kamertje door te brengen. Vond onze nachtelijke gesprekken altijd fijn en gun je een nuchter en vol leven. Keep it up! Maar stort hier ook je hart uit als het kut gaat of dat je een terugval hebt. Het fijne van DF is dat dat hier allemaal gewoon kan.

Whoop whoop, you can do this!
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rust in vrede Kaalkoppie. Dank voor jouw openheid, eerlijkheid en het delen van jouw verhaal.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rust in vrede🙏🏻
En mooie oplossing van de mods die titel zo aangezien ze geen eigen topic erover zou willen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kaalkoppie zei:
Kaalkoppie tries again!
Klik om te vergroten...

Helaas is dit niet gelukt voor je zoals ik had gehoopt. RIP!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jong... hopelijk heb je nu de rust die je verdient 😥
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Och, wat erg. Zo jammer.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rest in peace
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rust zacht kale! Nog bedankt voor je berichten en je gezelligheid. Ik zal die keer dat je mij van oor tot oor liet glimlachen nooit vergeten. 👨‍🦲
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mattie, gap, rust in vrede 🙏
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heel droevig, de gang van zaken mbt @Kaalkoppie....jazeker!
De nood moet echt hoog geweest zijn....
Niet iedereen wordt 90 jaar helaas.
Ik heb gisteren met 7 goede vrienden uit het legioen een maat ten grave gedragen.
Ongelooflijk wat dit met je doet.
En dan Kaalkoppie, zo jong nog.
In triest dit allemaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."