Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKaalkoppie tries again

Kaalkoppie tries again

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
_shikantaza zei:
Nog wel even ongevraagd advies: stop met drank en drugs tijdens de therapie. Dan werkt โ€˜t beter.
Klik om te vergroten...
Vaak is een regel, een eis eigenlijk, dat je nuchter therapie volgt.
Ikzelf durf te beweren, dat iedere therapie zinloos is, als je onder invloed deelneemt.
Je kunt er dan "niet genoeg bij" komen.
Hier zal niet iedereen het mee eens zijn, maar het is uit eigen ervaring dat ik dit zeg.
Ik heb veel therapie gehad, meegemaakt, als er medetherapisten onder invloed waren dan lukt het gewoon niet bij die mensen...
Vandaar ook die eis. Volkomen terecht!
J
JapieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey @Kaalkoppie ! Goed bezig man! Je hebt goede stappen gezet en jij komt er wel.๐Ÿ˜ƒ Het leven is inderdaad te mooi om op een kamertje door te brengen. Vond onze nachtelijke gesprekken altijd fijn en gun je een nuchter en vol leven. Keep it up! Maar stort hier ook je hart uit als het kut gaat of dat je een terugval hebt. Het fijne van DF is dat dat hier allemaal gewoon kan.

Whoop whoop, you can do this!
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rust in vrede Kaalkoppie. Dank voor jouw openheid, eerlijkheid en het delen van jouw verhaal.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rust in vrede๐Ÿ™๐Ÿป
En mooie oplossing van de mods die titel zo aangezien ze geen eigen topic erover zou willen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kaalkoppie zei:
Kaalkoppie tries again!
Klik om te vergroten...

Helaas is dit niet gelukt voor je zoals ik had gehoopt. RIP!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jong... hopelijk heb je nu de rust die je verdient ๐Ÿ˜ฅ
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Och, wat erg. Zo jammer.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rest in peace
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rust zacht kale! Nog bedankt voor je berichten en je gezelligheid. Ik zal die keer dat je mij van oor tot oor liet glimlachen nooit vergeten. ๐Ÿ‘จโ€๐Ÿฆฒ
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mattie, gap, rust in vrede ๐Ÿ™
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel droevig, de gang van zaken mbt @Kaalkoppie....jazeker!
De nood moet echt hoog geweest zijn....
Niet iedereen wordt 90 jaar helaas.
Ik heb gisteren met 7 goede vrienden uit het legioen een maat ten grave gedragen.
Ongelooflijk wat dit met je doet.
En dan Kaalkoppie, zo jong nog.
In triest dit allemaal.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Heel droevig, de gang van zaken mbt @Kaalkoppie....jazeker!
De nood moet echt hoog geweest zijn....
Niet iedereen wordt 90 jaar helaas.
Ik heb gisteren met 7 goede vrienden uit het legioen een maat ten grave gedragen.
Ongelooflijk wat dit met je doet.
En dan Kaalkoppie, zo jong nog.
In triest dit allemaal.
Klik om te vergroten...
Ook triest hoor Zandman.
Ik ben in mijn leven al naar aardig wat uitvaarten geweest.
Een keer na een zelfdoding begin jaren 90. Hij was pas 23..
Vergeet je nooit zoโ€™n intens verdrietige bijeenkomst van mensen. Stiltes alleen opgevuld met gejammer en veel tranen..
Heel veel tranen..

Ik schrik altijd van die jonge leeftijden..en je staat weer met beide benen op de grond.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."