#1
Vaak is een regel, een eis eigenlijk, dat je nuchter therapie volgt.Nog wel even ongevraagd advies: stop met drank en drugs tijdens de therapie. Dan werkt โt beter.
Ikzelf durf te beweren, dat iedere therapie zinloos is, als je onder invloed deelneemt.
Je kunt er dan "niet genoeg bij" komen.
Hier zal niet iedereen het mee eens zijn, maar het is uit eigen ervaring dat ik dit zeg.
Ik heb veel therapie gehad, meegemaakt, als er medetherapisten onder invloed waren dan lukt het gewoon niet bij die mensen...
Vandaar ook die eis. Volkomen terecht!