#1
Super goed! Was praktisch van aard: je poste om 07:45. Echt zoβn doorhaal-tijd π . Maar voor de nuchtere mensen in herstel een top moment van de dag natuurlijk.Nope, vandaag dag 7 clean! Vanwaar de vraag?
succes!
Super goed! Was praktisch van aard: je poste om 07:45. Echt zoβn doorhaal-tijd π . Maar voor de nuchtere mensen in herstel een top moment van de dag natuurlijk.Nope, vandaag dag 7 clean! Vanwaar de vraag?
Dankjewel!Super goed! Was praktisch van aard: je poste om 07:45. Echt zoβn doorhaal-tijd π . Maar voor de nuchtere mensen in herstel een top moment van de dag natuurlijk.
succes!
Vaak is een regel, een eis eigenlijk, dat je nuchter therapie volgt.Nog wel even ongevraagd advies: stop met drank en drugs tijdens de therapie. Dan werkt βt beter.
Kaalkoppie tries again!
Ook triest hoor Zandman.Heel droevig, de gang van zaken mbt @Kaalkoppie....jazeker!
De nood moet echt hoog geweest zijn....
Niet iedereen wordt 90 jaar helaas.
Ik heb gisteren met 7 goede vrienden uit het legioen een maat ten grave gedragen.
Ongelooflijk wat dit met je doet.
En dan Kaalkoppie, zo jong nog.
In triest dit allemaal.
Sterkte πIk lees nu alle berichten die hier worden gedeeld. Wat een fijne community zijn jullie en wat fijn dat er zo open over alles gepraat kan worden. Ik kan alleen maar danken!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."