#1
Klinkt goed @teun53, alleen dat gewicht dat niet naar wens is herken ik ook, al was ik wel tevreden met de eerste 15 kg die ik aankwam.update 26 maanden later nog steeds gestopt met alles en 20 kilo zwaarder .
roken is geen probleem meer en alles gaat ze gangetje.
dat zwaarder worden blijft probleem wat ik ook doe niks helpt .
Ik ben zelf een goede 25 kg aangekomen sinds ik gestopt ben met peuken + wiet.. (peuken ruim 3 jaar ondertussen en wiet een jaartje)
Ondertussen ook weer 5 kg afgevallen in de laatste 5 maanden en flink wat spieren erbij denk ik.
Ik heb een boekje gelezen over "flexibiliteit van het metabolisme" en heb daar best wel profijt van.
Veel sporten, 16 uur per etmaal vasten, minimaal suiker toename, stretchen, saunabezoek, minimaal brood, pasta en rijst.. en dat soort zaken 😅.
Ik geef leeftijd en cortisol ook de schuld van de gewichtstoename, maar uiteindelijk kan ik er wel een draai aan geven. Ik drink trouwens ook al 11 maanden geen alcohol meer en dat blijkt ook goed te zijn!