#1
Hoi, Ik lees je bericht om kwart voor 3 in de ochtend omdat slapeloosheid ook mijn grootste probleem is na het stoppen, ben wel benieuwd wat je er tegen hebt gevonden en hoe het inmiddels gaat
ik heb nog geen hulp gevraagd aan iemand ben gewoon gestopt.
ik heb na 8 weken nog steeds slaapproblemen ik word vaak wakker en slaap kort.
en heb veel last van lucht in me darmen.
en ben vaak vermoeid. vaak hoofdpijn .
ik rookte wel heel licht deed er niet veel in en gemixt met tabak.
ik heb ook coke en drank problemen gehad 15 jaar geleden.
daar mee stoppen was minder moeilijk dan blowen.
ik lees overal dat het na een week of 6 beter moet gaan,maar ik funcioneer hetzelfde of ik nu blow of niet.
ik kan niet zeggen dat dingen veel beter gaan nu ik gestopt ben.
ik heb wel altijd veel gesport zelfs op hoog niveau gebokst.
om eerlijk te zijn veel mensen merkte niet eens dat ik vaak stoned was.
ik kon goed me dingen doen en deed alleswat ik moest doen.
me zoontje heeft me doen beseffen dat
Klinkt goed @teun53, alleen dat gewicht dat niet naar wens is herken ik ook, al was ik wel tevreden met de eerste 15 kg die ik aankwam.update 26 maanden later nog steeds gestopt met alles en 20 kilo zwaarder .
roken is geen probleem meer en alles gaat ze gangetje.
dat zwaarder worden blijft probleem wat ik ook doe niks helpt .
Meer bewegen en gezonder etebupdate 26 maanden later nog steeds gestopt met alles en 20 kilo zwaarder .
roken is geen probleem meer en alles gaat ze gangetje.
dat zwaarder worden blijft probleem wat ik ook doe niks helpt .
Meer verbranden dan je eet en je valt af. Heel veel mensen hebben geen idee wat ze naar binnen stouwen op dagelijkse basis.de grap is ik train 5 dagen in de week 2x 6 km hardlopen 2 x uur boksen en 1 uur fitness minimaal per week .
ik was inmiddels ook weer 10kg afgevallen maar het komt er toch ook weer langzaam bij .
ik eet 16 uur niks en in die 8 uur wel eet ik zo gezond mogelijk .
ik moet echt heel goed op me eten letten om slank te blijven .
Je verbrandt bijna niets als je stopt met nicotine en wiet toevoer. Je moet volgens mij echt geen suiker meer nemen en vanalles doen om het verbrandingsproces weer op gang te krijgen. (Metabolisme)Meer verbranden dan je eet en je valt af. Heel veel mensen hebben geen idee wat ze naar binnen stouwen op dagelijkse basis.
Nee dat klopt niet. Door nicotine verbrand je extra calorieën. Door te stoppen ga je weer naar normaal. Daarom kom je dus aan als je hetzelfde blijft eten.Je verbrandt bijna niets als je stopt met nicotine en wiet toevoer. Je moet volgens mij echt geen suiker meer nemen en vanalles doen om het verbrandingsproces weer op gang te krijgen. (Metabolisme)
Nee dat klopt niet 😂. Grapje, maar echt als je stopt met bepaalde medicijnen slikken, nicotine, thc of andere drugs + leeftijd + cortisol verhaal.., dan ga je echt veel minder verbranden en moet je op verschillende manieren in actie komen. Als je vet eet verbrandt je lichaam op een andere manier als wanneer je suikers eet bijvoorbeeld.Nee dat klopt niet. Door nicotine verbrand je extra calorieën. Door te stoppen ga je weer naar normaal. Daarom kom je dus aan als je hetzelfde blijft eten.
De vuistregel meer verbranden dan je eet gaat altijd op. Maar je moet echt goed bijhouden wat je tot je neemt.
Als je begint met roken ga je tot 30% meer verbranden, dus als je stopt dan valt dat weg. Daarom komen veel mensen die stoppen aan en zodra ze weer beginnen vallen ze af.Nee dat klopt niet 😂. Grapje, maar echt als je stopt met bepaalde medicijnen slikken, nicotine, thc of andere drugs + leeftijd + cortisol verhaal.., dan ga je echt veel minder verbranden en moet je op verschillende manieren in actie komen. Als je vet eet verbrandt je lichaam op een andere manier als wanneer je suikers eet bijvoorbeeld.
Maar als je niets (minimaal) verbrandt, dan hoef je ook niets (minimaal) te eten en klopt je theorie natuurlijk wel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."