Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de grap is ik train 5 dagen in de week 2x 6 km hardlopen 2 x uur boksen en 1 uur fitness minimaal per week . ik was inmiddels ook weer 10kg afgevallen maar het komt er toch ook weer langzaam bij . ik eet 16 uur niks en in die 8 uur wel eet ik zo gezond mogelijk . ik moet echt heel goed op me eten letten om slank te blijven ."
"me allergische dingetjes worden minder. zoals me astma en me otrivin gebruik. conditie was altijd al goed ik sport 5 dagen in de week. en ik vergeet minder."
"Na 38 jaar non stop blowen ben ik nu 8 weken gestopt. ik rookte 10 tot 15 joints perdag . ik ervaar veel bijwerkingen zoals nachtmerrieszweten vermoeidheid hoofdpijn maag klachten. hoelang gaat dit nog door? ik rookte geen sigarten erbij maar merk dat ik eigenlijk het meeste de nicotine mis ? ervaren jullie dat ook?"
"ik heb nog geen hulp gevraagd aan iemand ben gewoon gestopt. ik heb na 8 weken nog steeds slaapproblemen ik word vaak wakker en slaap kort. en heb veel last van lucht in me darmen. en ben vaak vermoeid. vaak hoofdpijn . ik rookte wel heel licht deed er niet veel in en gemixt met tabak. ik heb ook coke en drank problemen gehad 15 jaar geleden. daar mee stoppen was minder moeilijk dan blowen. ik lees overal dat het na een week of 6 beter moet gaan,maar ik funcioneer hetzelfde of ik nu blow of niet. ik kan niet zeggen dat dingen veel beter gaan nu ik gestopt ben. ik heb wel altijd veel gesport zelfs op hoog niveau gebokst. om eerlijk te zijn veel mensen merkte niet eens dat ik vaak stoned was. ik kon goed me dingen doen en deed alleswat ik moest doen. me zoontje heeft me doen beseffen dat ik moest stoppen."
"5 uur klaar wakker. thx voor de reacties,ik ga dit ook volhouden geen probleem. hoewe ik het af en toe erg mis en dan effe moet beseffen dat ik gestopt ben. na een sec of 30 gaat het wel weer dan."
"ben effe me eten aan het mindere anders gaat het fout zelfs trainen helpt effe niet . slapen gaat iets beter ,me maag ook ik slik probiotica."
"slapen gaat telkens beter nu in week 10 ,nog steeds vroeg wakker dat wel. op een 1 of andere manier blijf ik veel lucht in mijn darmen krijgen. sinds ik de probiotica neem gaat ook dat telkens beter maar nog steeds niet helemaal goed. ik dank jullie voor de reacties. ik heb totaal geen problemen meer met blowen kan er ook gewoon naast zitten zonder dat ik er zin in krijg. af en toe nog wel zin om er 1 op te steken maar dat gevoel is binnen 10 sec weg. ik ben nu voledig drank en drugs vrij wil het ook niet meer het is genoeg zo. 38 jaar fulltime geblowd , jaartje of 10 xtc op housefeesten , en een jaartje of 20 coke en drank. xtc coke en drank doe ik al bijna 15 jaar niet meer. het gaat me lukken zonder verdere hulp ik heb daar genoeg karakter voor. ik heb er geen spijt van ik heb er veel van geleerd vooral wat ik niet moet doen. het was ook een mooie en leuke periode(1990 tot 2000) fijn om mee gemaakt te hebben. en tijd om het af te sluiten."
"week 11 nog steeds kut slapen en vroeg wakker,maag gaat beter. wel af en toe druk dromen . gelukkig geen enge dromen meer. vind sigaretrook en rook van sticks telkens meer stinken . en ook niet meer prettig om in te zitten."
"Reishi paddenstoelen ik heb het net gegoogeld en ben er in geintreseerd ga kijken of ik daar wat mee kan. thx"
"week 13 nu , ik had wat anders gevonden om te slapen en dat gaat telkens beter word telkens minder vaak wakker en slaap ook langer door. maag word ook telkens beter minder lucht in me darmen dan voorheen. het blowen heb ik geen behoeften meer aan ,wel wil ik af en uit gewoonten een stick draaien en dan moet ik weer effe beseffen dat ik gestopt ben . dus het gaat allemaal wel goedkomen . ben uiteindelijk 6 kilo aan gekomen dat is enigste minpuntje ondanks dat ik train ."