#1
Ik weet niet echt hoe het zit maar voornamelijk tabak zorgt voor een snelle stofwisseling. Dan wordt je er niet zo dik van.
Nu herstelt dat en dan komt er hoe dan ook gewicht bij. Daar kan je niks aan doen. Maar het kan zijn dat je meer zin krijgt om te eten omdat tabak dat onderdrukt waardoor je aankomt. Mocht je veel snoepen bijvoorbeeld is lijnen iets wat je kan doen. Al is meer bewegen dan dat je binnenkrijgt als energie altijd het beste om af te vallen.
Zelf zou ik het ook voornamelijk onder het kopje "accepteren" laten. Trek nog geen conclusies. Je hebt alle tijd nog om er wat aan te doen. Belangrijkst is dat je gestopt blijft met wiet en tabak. Hiermee nu mee tobben zal je misschien doen twijfelen om terug te gaan.
Zoek naar wat past in je nieuwe leven die je ondergaat. En onderga vooral het herstel waar je mee bezig bent. Dat zal nog een lange tijd duren maar komt zeker goed!
Nu herstelt dat en dan komt er hoe dan ook gewicht bij. Daar kan je niks aan doen. Maar het kan zijn dat je meer zin krijgt om te eten omdat tabak dat onderdrukt waardoor je aankomt. Mocht je veel snoepen bijvoorbeeld is lijnen iets wat je kan doen. Al is meer bewegen dan dat je binnenkrijgt als energie altijd het beste om af te vallen.
Zelf zou ik het ook voornamelijk onder het kopje "accepteren" laten. Trek nog geen conclusies. Je hebt alle tijd nog om er wat aan te doen. Belangrijkst is dat je gestopt blijft met wiet en tabak. Hiermee nu mee tobben zal je misschien doen twijfelen om terug te gaan.
Zoek naar wat past in je nieuwe leven die je ondergaat. En onderga vooral het herstel waar je mee bezig bent. Dat zal nog een lange tijd duren maar komt zeker goed!