Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoppen met blowen na 38 jaar

stoppen met blowen na 38 jaar

73 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet niet echt hoe het zit maar voornamelijk tabak zorgt voor een snelle stofwisseling. Dan wordt je er niet zo dik van.

Nu herstelt dat en dan komt er hoe dan ook gewicht bij. Daar kan je niks aan doen. Maar het kan zijn dat je meer zin krijgt om te eten omdat tabak dat onderdrukt waardoor je aankomt. Mocht je veel snoepen bijvoorbeeld is lijnen iets wat je kan doen. Al is meer bewegen dan dat je binnenkrijgt als energie altijd het beste om af te vallen.

Zelf zou ik het ook voornamelijk onder het kopje "accepteren" laten. Trek nog geen conclusies. Je hebt alle tijd nog om er wat aan te doen. Belangrijkst is dat je gestopt blijft met wiet en tabak. Hiermee nu mee tobben zal je misschien doen twijfelen om terug te gaan.

Zoek naar wat past in je nieuwe leven die je ondergaat. En onderga vooral het herstel waar je mee bezig bent. Dat zal nog een lange tijd duren maar komt zeker goed!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
teun53 zei:
word dat weer normaal?
anders moet ik echt aan de lijn?
Klik om te vergroten...

Na 15 jaar blowstop op 6 maanden 10 kilo bij en ik snoepte minder. 😅
t
teun53Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb absoluut geen moeite om niet te roken dat is geen probleem meer.
maarde bijwerkingen laten me af en toe twijfelen waarom ik het eigenlijk doe.
ik ben super sportief ben tot me 35 prof bokser geweest dus weet wel beetje wat afvallen is.
en ja ik bokste stoned me wedstrijden,mike tyson was ook blower. in de ufc zijn veel vechters die blowen.
mischien moet ik minderen met eten en accepteren.
6 maanden 10 kilo word ik depri van.
cannabisaficionado.com

7 Pro MMA Fighters Who Openly Support Cannabis

It’s no secret that people both enjoy and benefit from using cannabis. Elite athletes are no different. Former pro athletes like Al Harrington and Ricky Williams who were once penalized for their cannabis use, are now starting their own cannabis companies and touting the numerous medical...
cannabisaficionado.com cannabisaficionado.com
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je veel sport gaat je gewicht waarschijnlijk niet in die mate stijgen. Bij mij was het winter en was het meer thuis zijn en soort van "lui". Dan stijgt gewicht snel.
t
teun53Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ben effe me eten aan het mindere anders gaat het fout zelfs trainen helpt effe niet .
slapen gaat iets beter ,me maag ook ik slik probiotica.
s
smoki'nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Herkenbaar Teun
Ik vind het knap van je dat je volhoudt 💪
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goed dat je het volhoudt, wiet is inderdaad een van de lastigste substanties om mee te stoppen. Dat is zo omdat bepaalde krachten zich met de substantie hebben bemoeid. Wil je je tijd wat verzachten dan raad ik je aan te microdoseren met Sane Pedro en dan met name een museumdosis van 3 gram elke 4 dagen. Zo ben ik gestopt met roken, werkte als een tierelier.
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Probeer eens Reishi paddenstoelen om beter te slapen, en Lions mane voor de helderheid.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#9
Door te sporten zal je beter kunnen slapen.
t
teun53Lid
01-01-2024, 00:00
#10
slapen gaat telkens beter nu in week 10 ,nog steeds vroeg wakker dat wel.
op een 1 of andere manier blijf ik veel lucht in mijn darmen krijgen.
sinds ik de probiotica neem gaat ook dat telkens beter maar nog steeds niet helemaal goed.
ik dank jullie voor de reacties.
ik heb totaal geen problemen meer met blowen kan er ook gewoon naast zitten zonder dat ik er zin in krijg.
af en toe nog wel zin om er 1 op te steken maar dat gevoel is binnen 10 sec weg.
ik ben nu voledig drank en drugs vrij wil het ook niet meer het is genoeg zo.
38 jaar fulltime geblowd , jaartje of 10 xtc op housefeesten , en een jaartje of 20 coke en drank.
xtc coke en drank doe ik al bijna 15 jaar niet meer.
het gaat me lukken zonder verdere hulp ik heb daar genoeg karakter voor.
ik heb er geen spijt van ik heb er veel van geleerd vooral wat ik niet moet doen.
het was ook een mooie en leuke periode(1990 tot 2000) fijn om mee gemaakt te hebben.
en tijd om het af te sluiten.
t
teun53Lid
01-01-2024, 00:00
#11
week 11 nog steeds kut slapen en vroeg wakker,maag gaat beter.
wel af en toe druk dromen . gelukkig geen enge dromen meer.
vind sigaretrook en rook van sticks telkens meer stinken .
en ook niet meer prettig om in te zitten.
t
teun53Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Reishi paddenstoelen ik heb het net gegoogeld en ben er in geintreseerd ga kijken of ik daar wat mee kan. thx
t
teun53Lid
01-01-2024, 00:00
#13
week 13 nu , ik had wat anders gevonden om te slapen en dat gaat telkens beter word telkens minder vaak wakker en slaap ook langer door.
maag word ook telkens beter minder lucht in me darmen dan voorheen.
het blowen heb ik geen behoeften meer aan ,wel wil ik af en uit gewoonten een stick draaien en dan moet ik weer effe beseffen dat ik gestopt ben .
dus het gaat allemaal wel goedkomen .
ben uiteindelijk 6 kilo aan gekomen dat is enigste minpuntje ondanks dat ik train .
B
BarakkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi, Ik lees je bericht om kwart voor 3 in de ochtend omdat slapeloosheid ook mijn grootste probleem is na het stoppen, ben wel benieuwd wat je er tegen hebt gevonden en hoe het inmiddels gaat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."