#1
Maar vind je jezelf verslaafd of een gebruiker. Want dat kun je alleen voor jezelf definiëren.
Ik ben 47 en heb nog nooit een probleem gehad met bijvoorbeeld entactogenen of tryptamines. De verschillen zijn dan ook enorm. Je kan ze toch niet simpelweg allemaal in dezelfde pot gooien?? Ik ga heus niet vanaf nu twee keer per week x pakken, of shrooms eten.Misschien gewoon stoppen met alles.
Want het klinkt alsof je alleen de 2mmc wil aanpakken en toch door wil gebruiken met alle andere middelen. En daar dan weer een prachtig excuus ook voor hebt.
Drugs gebruiken op een verantwoordelijke manier is voor jou blijkbaar niet weggelegd.
Doe ik al hoor. Ik wou gewoon aangeven 'waarom' je verslaafd wordt, en daar hoort zeker en vast bij dat je er initieel gelukkiger van wordt, toch?? Zoals ik zei heb ik mijn begeleider al jaren. Hij kent mij en mijn gebruik al jaaaren. Hij heeft wat opzoekingswerk gedaan voor mij (ikzelf ook), en plots cold turkey stoppen met cathinonen kan gevaren met zich mee brengen. Bovendien verkort je de afkick, die bij cathinonen ook zeer sterk kan zijn...Stimulanten hoef je toch niet af te bouwen? Lijkt mij verstandiger om zo snel mogelijk te stoppen met deze bizarre hoeveelheden.
Je zegt niet meer te bingen, maar toch neem je nog 4-5 gram per dag. Dit klinkt gewoon als een hele lange, ongezonde, uit de hand gelopen binge.
Verder lijkt mij het extreem onverstandig om dissociatieven te gaan gebruiken als je al aangeeft psychotisch te worden na 2mmc gebruik. Dit is gewoon olie op het vuur gooien.
Ik hoop dat de hulp die je krijgt je gaat helpen, maar voor nu zie ik de slagingskans redelijk somber in, gebaseerd op hoe erg je het middel nog prijst. Zorg dat je het tegendeel bewijst!
Ik vind het niet zo moeilijk hoor. Voor mij helpt de nullijn en dagelijks onderhoud via een 12-stappenprogramma.Ga al jaren bij de verslavingszorg. Heb een vaste begeleider. Al jaren. En het is ook vele jaren heel goed gegaan. Tot het toch weer misliep. Een account, een bankkaart en morgen in je brievenbus: da's te moeilijk voor een stim-verslaafde...
Drugs gebruiken op een verantwoordelijke manier is voor jou blijkbaar niet weggelegd.
Ja maar je schrijft dit om 'anderen te waarschuwen ' stel je zelf. Mensen die hier gevoelig voor zijn lezen niet zo. Die lezen alleen geweldig, hemels, sky high, geweldig etc...waar jij nu zelf ook nog in zit want je houdt jezelf enorm voor de gek. ne verdedigt je huidige gebruik nog steeds, leeftijd - vroeger was het erger - dat je in behandeling zit - afbouwen van stims, zeggen mij dat je in de verkeerde trein zit. Ik zou uitstappen en je afvragen of je niet weer naar het beginsstation moet. Ik zou dan niet de trein terug nemen daarnaartoe maar er rustig heen lopen en nadenken wat je echt wilt en ondertussen een goede verslavingskliniek zoeken en je dan aanmelden voor je weer in de trein stapt . Je lichaam went niet aan 5 gram, je voelt het niet misschien maar de schade die je aanricht is enorm. Op jouw leeftijd met cathinonen en die hoeveelheden levensbedreigend.Ja mijn excuses. Dat ophemelen ervan was misschien geen goed idee... Maarrr vlak na elke keer dat ik het de hemel in prijsde gaf ik wel aan wat er daar dan weer van gekomen was. Het schrijfsel staat bol van de argumenten om research chemicals voorzichtiger te gebruiken dan nu vaak gedaan wordt.
info: ik gebruik het meest in binges (ik ga dan enkele dagen heel hard door, waarbij er tot 20-25 gram - of nog meer - door kan gaan, en dan stop ik een paar dagen,
maar gebruik ik nog steeds 4-5 gram per dag.
De combinatie van bovenstaande factoren maken dat je zeer serieus rekening kan houden met hartritmestoornissen, hartfalen en/of op termijn een hart infarct. Zorg voor jezelf kerel. Neem je leven serieus.Ik ben 47
Goed bezig slapen is goed vooral doen de eerste week💪🏽🙏🏽Dag twee cold turkey...
Veel onrust, veel cravings, veel slapen.
But going strong!!
Ga al jaren bij de verslavingszorg. Heb een vaste begeleider. Al jaren. En het is ook vele jaren heel goed gegaan. Tot het toch weer misliep. Een account, een bankkaart en morgen in je brievenbus: da's te moeilijk voor een stim-verslaafde...
2mmc is nu verboden per 1 juli.
Dus misschien is dat je stok achter de deur
vind het daarom bizar dat er nog RC benzodiazepines verkocht worden, maar middelen als 6APB direct de markt af.. lekker kromI doubt it, de groep verslaafden groeit - denk idd wel dat de RC markt hier enorm aan heeft bijgedragen - en als het simpelweg met verboden op was te lossen was het hosanna hosanna geweest😅
vind het daarom bizar dat er nog RC benzodiazepines verkocht worden, maar middelen als 6APB direct de markt af.. lekker krom
Dag twee cold turkey...
Veel onrust, veel cravings, veel slapen.
But going strong!!
Daar ben ik het mee eens...Denk dat de verslavingszorg overspoeld raakt met benzo verslaafde als ze plots de rc benzo's verbieden
Goed bezig! Ben je ook echt nuchter, of gebruik je benzo's om te onderdrukken?Dag twee cold turkey...
Veel onrust, veel cravings, veel slapen.
But going strong!!
Dat denk ik ook ja. De hel die dan losbreekt... oef. Persoonlijk erg blij dat de 2mmc uit de handel is. Dat ik de batch die ik nog heb komende week kan opmaken en er daarna mee kan kappen. Want man man, wat een verraderlijk spul is het.Denk dat de verslavingszorg overspoeld raakt met benzo verslaafde als ze plots de rc benzo's verbieden.
Mee eens.Dat denk ik ook ja. De hel die dan losbreekt... oef. Persoonlijk erg blij dat de 2mmc uit de handel is. Dat ik de batch die ik nog heb komende week kan opmaken en er daarna mee kan kappen. Want man man, wat een verraderlijk spul is het.![]()
Ervaring leert dat de cravings (althans bij mij) na een paar dagen wel verdwijnen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe diep het rabbit hole is waar je in zit qua gebruik. Sterkte ermee!Ga zelf nu drie weken op vakantie en hoop dat de cravings daarna voorbij zijn 😩
Reken er maar niet op. Tijdens je vakantie zullen ze wel verdwijnen maar zodra je thuis bent ga je gewoon weer verder waar he gebleven was. Zo werkte dat bij mij ten minste.Ga zelf nu drie weken op vakantie en hoop dat de cravings daarna voorbij zijn 😩
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."