Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd weinig effect

lsd weinig effect

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jawel, maar heb jij nooit gehad dat je van een lage dosis harder tripte dan van een hogere dosis een andere keer?
k
kartonLid
01-01-2024, 00:00
#2
wadde?

Wa zegde gij, daje van 3/4 ni zo heel veel voelt? euhm peis daje dan ke naar kwaliteit moe zoeke want normaal gezien zou 3/4 toch wel al deftig moete zijn, denk da het gewoon ni zo goei was, en da dit de enige reden is want die kruistoleratie duurt meestal ma e 3 dage.
d
daffyviperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heyy,

Ik had een week geleden paddo's gehaalt (de sterkste, niet de 1e keer)
ik was flink van de kaart, maar toen nam ik nu (een week later) voor het eerst lsd (3/4 van een papertrip).
Maar echt heel veel gebuirde er niet, ik had ook gerookt en gedronken maar het was wel iets anders dan normaal.

Kan het dat het niet echt werkte omdat ik vorige week die paddo's had gegeten?, toen was ik namelijk wel echt ver heen.
m
manonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk maar weet het natuurlijk niet zeker dat het 1 niet met het andere te maken heeft tenminste dat is mijn ervaring.
Maar je kunt wel gewoon een dag hebben dat de lsd niet het effect heeft zoals 'normaal' dat heb ik ook al wel eens mee gemaakt.
Dat heb je volgens mij bij alle soorten drugs wel eens. :)

groetjes
d
daffyviperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mss was het idd gewoon mijn dag niet ofzo.
Maar ik had namelijk ook gehoord dat als je hallicunerende drugs heb genomen(paddo's of lsd).
Dat je hersenen dan even de tijd nodig hebben bepaalde stoffen opnieuw aan te maken zodat je dezelfde ervaring weer kan hebben.

Weet iemand mss hoe lang deze periode ongeveer is?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er ontstaat een tryptamine tolerantie (4-OH-DMT en de fosfaat ester zijn tryptamines, en LSD ook). Over het algemeen is deze tolerantie na een dag of 4 wel weer weg, maar het ligt heel erg aan de persoon.

Daarnaast is 3/4e van een blotter ook neit zo veel hoor, daar voelt niemand echt veel van :).

edit: de actieve stoffen in paddo's zijn dus 4-OH-DMT en de fosfaat ester
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja mensen die ik ken (ook in gent trouwens) hebben al een redelijke trip met een halve
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jeller zei:
ja mensen die ik ken (ook in gent trouwens) hebben al een redelijke trip met een halve
Klik om te vergroten...

jepjep, hartjes it is mmmm
een halfke en redelijk van de kaart ze maat :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik weet het niet... het verschilt gewoon per persoon...
maatjes van mij waren met een half zegeltje weg, terwijl ik met een hele zoiets had van... hmmm kan wel wat heftiger.... als je weinig neemt is het ook heel subtiel, lsd bedoel ik dus
M
MarijNLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bal0n zei:
Daarnaast is 3/4e van een blotter ook neit zo veel hoor, daar voelt niemand echt veel van :)
Klik om te vergroten...

ik ben zelfs begonnen met een kwart... niet veel later nog een kwartje bijgenomen maar toch, en ik tripte toch wel behoorlijk
magoed, ligt er maar net aan hoe sterk ze zijn natuurlijk
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jup, ik ben zelf ook begonnen met een halfje. Niks mis mee om laag te beginnen, erg verstandig zelfs :).
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Bal0n zei:
Jup, ik ben zelf ook begonnen met een halfje. Niks mis mee om laag te beginnen, erg verstandig zelfs :).
Klik om te vergroten...

Bal0n als je 1,5 blotter na sabbelen te snel doorslikt en hierbij ook aardig wat whisky weg drinkt kan dit de lsd tegen houden denk je?
Zou ik gek vinden want voorgaande keren heb ik dit nog nooit gehad
heb altijd wel al aardig gedronken.

Vorig jaar had ik van 1 blotter die ik na 10 min onder me tong weg slikte
een wrede trip maar nu voelde ik me dus alleen helder,de hele fles is leeg gegaan werd niet zat.

Iemand ervaring mee?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het wordt onder je tong iig sneller opgenomen, maar het doorslikken zou niet zo heel erg veel kwaad moeten doen. En alcohol ook niet, daar wordt het namelijk in opgelost als op de blotters wordt gedaan.

Ik heb het denk al eens gepost, maar trippen is not about dosage. Set & setting zijn heel belangrijk.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Bal0n zei:
Het wordt onder je tong iig sneller opgenomen, maar het doorslikken zou niet zo heel erg veel kwaad moeten doen. En alcohol ook niet, daar wordt het namelijk in opgelost als op de blotters wordt gedaan.

Ik heb het denk al eens gepost, maar trippen is not about dosage. Set & setting zijn heel belangrijk.
Klik om te vergroten...

Die waren meer ok dan de voorgaande keren,ik denk dat we op de drempel zaten danmaar,en dat ze 50ug waren.

Beter meteen starten met 2 en minder eten/zuipen ervoor ga nog eens kijken van het weekend.

P.s. not about dosage ben ik niet helemaal met je eens overigens
Als je een blotter van 250ug in je mik propt met een mindere goeie set/setting ga nog steeds heel hard trippen,en met paddos/truffels ook als je een portie naar binnen mikt,dan maakt de setting/set helemaal niet uit
trippen ga je,of het dan leuk wordt is een tweede.

Grz en thanks voor de reactie.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als jij tript met de intentie lol te hebben, is de kans dat jij heel diep gaat en bizar had tript kleiner dan als je mediterend de trip in gaat. Set & setting zijn imo het belangrijkste van de trip.

Bovendien heb ik op halve portie paddo's dieper getript dan op 2 zegeltjes LSD, terwijl ik een andere keer van 1 van diezelfde zegeltjes weer dieper tripte dan 1,5 portie shrooms. Het is echt heel erg subjectief allemaal/
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heeft veel en veel te maken met emotie op dat moment!
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Waterpijp zei:
Heeft veel en veel te maken met emotie op dat moment!
Klik om te vergroten...

Set en setting en emotie heeft invloed op de soort trip die je beleeft,negatief of positief.nogmaals je kan mij niet gaan wijsmaken dat als je meer dan 150ug of een portie paddos in je mik gooit en je set of settting is niet ok dat je niet gaat trippen omdat je set of setting niet goed is dat is echt de grootste onzin hoor.

.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oh echt niet, dat is zeker geen onzin. Er zijn gewoon zoveel factoren die meespelen, maar dan nog. Als jij er niet in gelooft, dan gebeurt het jou kennelijk niet.

Dat wil echter niet zeggen dat het bij andere mensen wel zo is? :wink:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Bal0n zei:
Oh echt niet, dat is zeker geen onzin. Er zijn gewoon zoveel factoren die meespelen, maar dan nog. Als jij er niet in gelooft, dan gebeurt het jou kennelijk niet.

Dat wil echter niet zeggen dat het bij andere mensen wel zo is? :wink:
Klik om te vergroten...

Ok stel je voor....
Jij moet naar een belangrijke vergadering en ik geef jou een blotter van 200ug die je inneemt,je setting en set zijn alleminst ok en je hebt al tijdje niet meer getript.Wou jij zeggen dat je dan niet gaat trippen omdat je set en setting niet deugen?

P.s. en een portie paddos kan je ook echt niet onderdrukken door een foute setting geloof me dat is echt onzin,de dosis die je binnen krijgt kan je simpel weg niet onderdrukken.Niemand niet zelf ik niet,
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yep, je kan het niet stop zetten,,, dan kan je er beter maar van gaan genieten :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."