#1
Jawel, maar heb jij nooit gehad dat je van een lage dosis harder tripte dan van een hogere dosis een andere keer?
Jeller zei:ja mensen die ik ken (ook in gent trouwens) hebben al een redelijke trip met een halve
Bal0n zei:Daarnaast is 3/4e van een blotter ook neit zo veel hoor, daar voelt niemand echt veel van![]()
Bal0n zei:Jup, ik ben zelf ook begonnen met een halfje. Niks mis mee om laag te beginnen, erg verstandig zelfs.
Bal0n zei:Het wordt onder je tong iig sneller opgenomen, maar het doorslikken zou niet zo heel erg veel kwaad moeten doen. En alcohol ook niet, daar wordt het namelijk in opgelost als op de blotters wordt gedaan.
Ik heb het denk al eens gepost, maar trippen is not about dosage. Set & setting zijn heel belangrijk.
Waterpijp zei:Heeft veel en veel te maken met emotie op dat moment!
Bal0n zei:Oh echt niet, dat is zeker geen onzin. Er zijn gewoon zoveel factoren die meespelen, maar dan nog. Als jij er niet in gelooft, dan gebeurt het jou kennelijk niet.
Dat wil echter niet zeggen dat het bij andere mensen wel zo is?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."