Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ill_literate zei: Tjah ik weet niet wat het is. Velen zeggen dat het normaal is.. dat het bij de effecten van cocaine hoort. maar het is wel heel erg. van een halfje sta ik al echt met doodsangst de uur erna.. dat duurt meestal toch wel een aardig tijdje. ga meestal dan gewoon liggen. voel alles tintelen enzo.. moeilijke ademhaling. Betekend dit echt dat het met troep versneden is? zo ja. wat voor troep kan het zijn? ze zeggen dat ze het versnijden met een soort van vitamine B ofzo. Klik om te vergroten... Je kunt beter niet meer naar deze dealer gaan ! Het word inderdaad wel eens vermengd maar niet met vit b voor zover ik weet. Hardklopping krijg je wel maar das wanneer je teveel gebruikt. Brand het erg in je neus smaakt het bitter wat betaal je ervoor? Je kunt op deze manier ook nagaan of het goede coke is ! Je kunt het natuurlijk ook gewoon een keertje laten testen . groetjes"
"Ik gebruik al 2 jaar regelmatig speed. Maar nu is mijn 'vriendje ' tijdelijk verhuisd naar jusitie hahaha en nu dus maar 'verplicht' aan de coke maar ik vind de werking van speed toch een heel stuk beter en het scheelt ook nog eens in de knip zijn er meer mensen die het effect van speed lekkerder vinden of ligt dit toch aan mij en eventueel aan mijn hoeveelheid speed gebruik...."
"Ik denk maar weet het natuurlijk niet zeker dat het 1 niet met het andere te maken heeft tenminste dat is mijn ervaring. Maar je kunt wel gewoon een dag hebben dat de lsd niet het effect heeft zoals 'normaal' dat heb ik ook al wel eens mee gemaakt. Dat heb je volgens mij bij alle soorten drugs wel eens. groetjes"
"snifsnif zei: kben 10 jaar clean,maar ik knarsetand nog steeds met gevolg ik moet 7 kiezen laten trekken omdat ze allemaal zijn afgebroken en als ik nu in de 70 was,dan vond ik dat acceptabel maar ik ben 28 Klik om te vergroten... Tja das niet zo mooi natuurlijk maar als je je het hebt aangewend kun je je het dan niet afwennen?"