Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd weinig effect

lsd weinig effect

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als jij tript met de intentie lol te hebben, is de kans dat jij heel diep gaat en bizar had tript kleiner dan als je mediterend de trip in gaat. Set & setting zijn imo het belangrijkste van de trip.

Bovendien heb ik op halve portie paddo's dieper getript dan op 2 zegeltjes LSD, terwijl ik een andere keer van 1 van diezelfde zegeltjes weer dieper tripte dan 1,5 portie shrooms. Het is echt heel erg subjectief allemaal/
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft veel en veel te maken met emotie op dat moment!
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Waterpijp zei:
Heeft veel en veel te maken met emotie op dat moment!
Klik om te vergroten...

Set en setting en emotie heeft invloed op de soort trip die je beleeft,negatief of positief.nogmaals je kan mij niet gaan wijsmaken dat als je meer dan 150ug of een portie paddos in je mik gooit en je set of settting is niet ok dat je niet gaat trippen omdat je set of setting niet goed is dat is echt de grootste onzin hoor.

.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh echt niet, dat is zeker geen onzin. Er zijn gewoon zoveel factoren die meespelen, maar dan nog. Als jij er niet in gelooft, dan gebeurt het jou kennelijk niet.

Dat wil echter niet zeggen dat het bij andere mensen wel zo is? :wink:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
Oh echt niet, dat is zeker geen onzin. Er zijn gewoon zoveel factoren die meespelen, maar dan nog. Als jij er niet in gelooft, dan gebeurt het jou kennelijk niet.

Dat wil echter niet zeggen dat het bij andere mensen wel zo is? :wink:
Klik om te vergroten...

Ok stel je voor....
Jij moet naar een belangrijke vergadering en ik geef jou een blotter van 200ug die je inneemt,je setting en set zijn alleminst ok en je hebt al tijdje niet meer getript.Wou jij zeggen dat je dan niet gaat trippen omdat je set en setting niet deugen?

P.s. en een portie paddos kan je ook echt niet onderdrukken door een foute setting geloof me dat is echt onzin,de dosis die je binnen krijgt kan je simpel weg niet onderdrukken.Niemand niet zelf ik niet,
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yep, je kan het niet stop zetten,,, dan kan je er beter maar van gaan genieten :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychonaut1976 zei:
Bal0n zei:
Oh echt niet, dat is zeker geen onzin. Er zijn gewoon zoveel factoren die meespelen, maar dan nog. Als jij er niet in gelooft, dan gebeurt het jou kennelijk niet.

Dat wil echter niet zeggen dat het bij andere mensen wel zo is? :wink:
Klik om te vergroten...

Ok stel je voor....
Jij moet naar een belangrijke vergadering en ik geef jou een blotter van 200ug die je inneemt,je setting en set zijn alleminst ok en je hebt al tijdje niet meer getript.Wou jij zeggen dat je dan niet gaat trippen omdat je set en setting niet deugen?

P.s. en een portie paddos kan je ook echt niet onderdrukken door een foute setting geloof me dat is echt onzin,de dosis die je binnen krijgt kan je simpel weg niet onderdrukken.Niemand niet zelf ik niet,
Klik om te vergroten...
idd ben ook van deze mening eerlijk gezegd,...
set en setting zijn miss belangrijk voor wat soort trip je krijgt...maar komen doet ie wel als je goed spul hebt en een goeie dosis... :wave:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychonaut1976 zei:
Bal0n zei:
Oh echt niet, dat is zeker geen onzin. Er zijn gewoon zoveel factoren die meespelen, maar dan nog. Als jij er niet in gelooft, dan gebeurt het jou kennelijk niet.

Dat wil echter niet zeggen dat het bij andere mensen wel zo is? :wink:
Klik om te vergroten...

Ok stel je voor....
Jij moet naar een belangrijke vergadering en ik geef jou een blotter van 200ug die je inneemt,je setting en set zijn alleminst ok en je hebt al tijdje niet meer getript.Wou jij zeggen dat je dan niet gaat trippen omdat je set en setting niet deugen?

P.s. en een portie paddos kan je ook echt niet onderdrukken door een foute setting geloof me dat is echt onzin,de dosis die je binnen krijgt kan je simpel weg niet onderdrukken.Niemand niet zelf ik niet,
Klik om te vergroten...

Dat zegt ie toch niet.

Maar om even op je vraag in te gaan: Je zult vast wel trippen, maar je zult het anders ervaren dan wanneer je thuis op de bank ligt met toffe muziek.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychonaut1976 zei:
Bal0n zei:
Oh echt niet, dat is zeker geen onzin. Er zijn gewoon zoveel factoren die meespelen, maar dan nog. Als jij er niet in gelooft, dan gebeurt het jou kennelijk niet.

Dat wil echter niet zeggen dat het bij andere mensen wel zo is? :wink:
Klik om te vergroten...

Ok stel je voor....
Jij moet naar een belangrijke vergadering en ik geef jou een blotter van 200ug die je inneemt,je setting en set zijn alleminst ok en je hebt al tijdje niet meer getript.Wou jij zeggen dat je dan niet gaat trippen omdat je set en setting niet deugen?

P.s. en een portie paddos kan je ook echt niet onderdrukken door een foute setting geloof me dat is echt onzin,de dosis die je binnen krijgt kan je simpel weg niet onderdrukken.Niemand niet zelf ik niet,
Klik om te vergroten...

Je ziet het verkeerd. Ik kan het ook niet echt verwoorden, bovendien zou je in die situatie juist wel hard trippen omdat je je zorgen gaat maken over je prestaties.

Onderdrukken is ook niet mogelijk, juist niet.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
.Qoute..Je ziet het verkeerd. Ik kan het ook niet echt verwoorden, bovendien zou je in die situatie juist wel hard trippen omdat je je zorgen gaat maken over je prestaties.
Onderdrukken is ook niet mogelijk, juist niet.[/quote]

Ik weet denk ik wel wat je bedoelt,jij bedoelt gewoon met set/setting
als die ok zijn,dat je dan pas echt goed tript in de zin van dat je er ook wat aan hebt en het kan laten overkomen/toelaten op je.

Ik bedoelde echter in mijn eerste vraag of door mijn manier van inname van de blotters en hoeveelheid alhohol de effecten*in de grootste zin van het woord*visueel/gedachten sprongetjes etc. uitbleven.

Maar denk dat ik er zelf al uit ben,denk dat de blotters +/- 40ug zijn
en dan is 1,5 gewoon te weinig om wat te gaan zien bewegen of te gaan
kronkelen int koppie.Ik was juist heel helder en werd niet eens aangeschoten van al die drank,Er was wel wat maar net niet..dus dat lijkt mij een threshold?

Kan jij je daarin vinden Ballonetje?
hehe
Grz.
Psychonaut1976

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."