#1
bij LSD voel ik me zwaar onrustig en heb echt het idee dat ik iets moet doen, maar weet niet wat.
Dat heb ik dus de laatste keer bij paddo's gehad.
Volgens mij is het dus iets persoonlijks, en LSD lijkt me ook wel intressant, maar alleen omdat ik denk dat het zwaarder en heftiger zal zijn dan paddo's.
Ik wil eens een keer de weg kwijt zijn en in een onbekende wereld lopen, en van die elfjes op mn schouder hebben en kabouters zien rondrennen
Met paddo's kom ik niet verder dan golvende objecten, en hoogstens een nieuw ruimtelijk wereldje als je je ogen dicht doed, met allemaal vormpjes erin.
LSD lijkt me dus ook wel intressant, maar het houd me toch wel tegen omdat ik er altijd een vooroordeel over heb gehad wat eerst weg zal moeten gaan.