Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"voorop wil ik hallo zeggen .. ik ben namelijk nieuw hier. Hallo! . Ik heb maar ff een nieuw topic geopend omdat mijn vraag ( en dan antwoord ook denk ik ) niet helemaal in zn recht kan komen in andere topics : VRAAG 1: Wat ervaren jullie als de "leukste / beste " triplocatie ? VRAAG 2: Ik heb ervaring met Paddos . gedroogd en gewoon en ga binnenkort voor de eerste keer LSD gebruiken. Ik heb gelezen dat je vanaf 200 microgram begint te trippen.... ik wil deze keer ook GOED trippen . Ik heb ook gelzen dat een Papertrip ( waarschijnlijk zal het in die vorm zijn ) meestal tussen de 50 en de 100 microgram bevat .. ik dacht dus ; " ik neem er 4 " ( niet allemaal te gelijk natuurlijk ) .. Maar nou lees ik hier op het forum toch dat het best hevig is .dus is het wel verstandig om 4 papertrips te nemen suggesties ? Met vriendelijke groet Ruben"
"een microdot .. dat loopt toch avn 50 - 200 microgram ?"