Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe krijg je een ghb sterkte van 70% nota benen? ik dacht als je het proces juist doet dat je een sterkte van 40 tot 50% krijgt en niet hoger. Gr Wimmel"
"Ik krijg de juist ph waarde van dit water altijd meteen goed en nog test ik het altijd of het wel de juiste werking heeft. Zoals gewoonlijk was het wederom zeer sterk, mijn maat wilde het ook is testen en merkte er helemaal niks van. Is dit mogelijk omdat hij bijvoorbeeld een andere drugs de dag ervoor heeft gebruikt of kan het andere redenen hebben? Gr Wimmel"
"Dan ga ik hem proberen sterker temaken, hopelijk blijft de ph waarde goed als ik meer gbl gebruik"
"Meer gbl en naoh word hij zeker wel sterker, ik kan het ook anders zeggen misschien begrijpt "flipmeister" het dan wel. DH2O bepaald de sterkte, dus als ik minder water gebruikt word hij sterker of meer gbl en naoh, tis maar net hoe je het ziet. De ph waarde blijft gewoon goed. Heb nu in de praktijk gezien dat er iemand van 4 ml in slaap valt en de ander pas iets begint te voelen na 6 ml van het zelfde spul. Dus ik ben het met Missdoir eens, ik heb er ook geen verklaring voor, de een kan er blijkbaar beter tegen als de ander. Gr Wimmel"
"Je hoeft helemaal niks te koken....ik krijg het altijd zonder vuur! in een keer op een ph waarde van 7. DH2O+NaOH=Mengels+GBL=GHB"
"Ik heb veel paddo trips gehad en LSD lijkt me wel wat alleen ik hoor er verschillende verhalen over hoe zo'n trip is. Bij paddo's is er een gaos in mun hoofd alles vervormt en is wazig kan niet echt logisch denken. Bij LSD hoor ik dat je logisch kan denken wat houd dat in?en gaat dan ook alles vervormen en ben je in de war? Of zit je gewoon in een andere wereld maar alles staat wel stil? Of trild en beweegt ook alles op en neer? Graag mensen zun ervaringen hoe hun LSD trip er uit ziet? Vriendelijk Groeten, Willem *admin: ik heb je topictitel even aangepast, overmatig hoofdlettergebruik"
"Dit stukje snap ik niet van dat men weer dat het niet echt is en logisch kan denken. LSD is een sterk hallucinogeen middel. Je ziet, hoort of voelt dingen anders dan ze in werkelijkheid zijn. Voorwerpen bewegen, vervormen of veranderen van kleur; een asfaltweg gaat bijvoorbeeld ademen. Zintuiglijke waarnemingen lopen soms in elkaar over. Muziek wordt gezien, een foto gehoord, kleuren geroken. De tijd wordt anders beleefd. Gebruikers hebben soms het idee dat de tijd stilstaat. Ook voelt men zich soms onwerkelijk of onecht. Het lijkt op hallucineren. Het zijn echter geen echte hallucinaties omdat men over het algemeen weet dat hetgeen men ziet of hoort niet met de werkelijkheid overeenkomt"
"LSD MET KETA, wazigere en fijne trip kan je niet krijgen"
"Paddo's Ik heb veel paddo's geprobeerd maar ik ga der zeker geen kabouter ofzo van zien, alles wa ik zie veranderd wel van kleur en draaid rond vervormt komt op je af groter kleiner, en je voelt je heel erg blij. Als ik fout ga kom ik zo weer uit die bad trip maar dat leer wel pas na een tijdje en je moet gewoon in je koppie sterk zijn"
"Beste combi op een teKno feessie(om te beginnen) voor mij is 2 lijntjes pep en 1 kleine lijn keta(dan gade vliegen) met een goed tripje dus boven 150 microns. Van keta ga ik harder trippen als lsd maar als ik het combineer is het de perfecte drugs."