Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJullie mening! het verschil tussen lsd en paddo's.. help me!

Jullie mening! het verschil tussen lsd en paddo's.. help me!

74 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat ahd je voor middelen in gedachten? Van valium weet ik dat het iig prima werkt :)
h

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
heartcore
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk da ge die 2 zeker nooit kunt vergelijken in sterkte, het hangt volledig af van het individu, er zijn veel mense die lsd sterker vinden en moeilijker bestuurbaar dan paddo's waarop je volgens velen nie kunt slechtgaan...
Klik om te vergroten...

Je kunt er heel goed iets van zeggen, wanneer je van beide middelen de full experience kent.

In feite zijn beide middelen op een full dose onbestuurbaar.

Klopt trouwens wat je zegt over DMT, het is bijna hetzelfd.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Een gangbaar dus vol portie paddo's is moeilijker te controleren dan een
gangbare lsd trip +/- 140 ug.

Dat is dus heel makkelijk te vergelijken.
Neem je +200ug ineens dan wordt het een ander verhaal.

Maar als je het over ganbare dosis hebt van beide dan zijn paddos gewoon moeilijker te controleren.punt :mrgreen:

De bewering dan psilocybine bij een full blow visueel heftiger is dan lsd klopt alleen bij vergelijking met gangbare dosis.

Maar je kan nog zoveel paddos en truffels kanen als je wilt,maar niks wordt zo gek visueel als een full blow acid trip +600ug ineens.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
2 porties paddo's zijn bij mij wel visueler dan 750 microgram lsd.
Ik denk dat dit gewoon persoon tot persoon verschilt.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Intoxicated zei:
2 porties paddo's zijn bij mij wel visueler dan 750 microgram lsd.
Ik denk dat dit gewoon persoon tot persoon verschilt.
Klik om te vergroten...

boh, als je 2 porties in 1 keer neemt, is t gevoel dan niet suuuuper heftig, eentje is al super heftig kwa gevoel. kan me nie voorstellen hoe dat moet voelen, of kun je ook tolerantie opbouwen?
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxicated zei:
2 porties paddo's zijn bij mij wel visueler dan 750 microgram lsd.
Ik denk dat dit gewoon persoon tot persoon verschilt.
Klik om te vergroten...

Oja jij was bezig je dosis te verhogen met lsd,weet je zeker dat je dan +600ug ineens hebt genomen?

Ik kan het me haast niet voorstellen bij mij met psilocybine blijft het bij alleen maar vervormen,verdraaien en groene en paarsachtige kleuren toestanden terwijl als ik ineens een hoge dosis lsd neem een heel arsenaal van kleuren voor de kiezen krijg nog maar niet te spreken van de dingen die er echt niet zijn...."er in 1x zo dun uitzien als een lucifer en woonkamers die compleet weg zinken"Kleurende slingers over de muren etc..."

De closed eyes visuals die ik met psilocybine heb,heb ik soms met me luiken open bij een hoge dosis lsd..
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij paddo's heb ik als ik een goede trip heb echt de raarst vervormende voorwerpen. ik heb 1 keer gehad dat alles vierkant was, werkelijk, een voetbal was een kubus. Ik kan me nog een trip herinneren waar ik over mijn normale beeld, als een soort HUD projectie een papyrusrol zag die telkens een stukje verder afdraaide met de vreemdste woorden erop. Ik wete niet een wat ik allemaal heb gezien met paddo's.

Maar bij lsd blijft het altijd bij een soort 'energiestromen' die ik door mijn hele beeld zie vloeien. En veel vloeiende en trillende oppervlakken. Maar ik neem dan dezelfde dots en zegeltjes als de mensen om mij heen, en van hen hoor ik ook de vreemdste verhalen, terwijl ik soms het dubbele van hun dosis neem. Het is bij mij in mijn hoofd wel heel erg psychedelisch en mijn manier van denken en doen wordt er heel anders door. Maar visueel blijft het een beetje uit. Maar als ik op lsd visuals heb lijkt het wel heel echt. Ik moet er echt dichterbij gaan kijken enzo, en het blijft dan ook zo, het verandert niet ineens weer terug als je goed kijkt ofzo. Dat vind ik dan wel weer tof.

Edit: Misschien vanavond maar weer een poging wagen...
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
lbij lsd maak je je eigen trip, bij paddows komt het op je af:wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
psycedelicshadow, probeer alles in 1 bericht te zeggen en in leesbaar Nederlands aub. :grin:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
psycedelicshadow zei:
lbij lsd maak je je eigen trip, bij paddows komt het op je af:wink:
Klik om te vergroten...

Jaja...Met lsd maak je echt niet je eigen trip hoor,als je genoeg op hebt speelt lsd gewoon met je,heb je uberhaupt welleens acid gehad?

De reden waarom je lsd beter kan sturen is omdat de "momenten" razend snel gaan waardoor je sneller kan afleiden van bepaalde gedachten.En bewegelijk bent in tegenstelling tot paddo's
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
hahahaha , indeed acid speeld ook met je als je voor de tv zit en rond loopt het gebeurt gewoon,of met je armen beweegt en je er naar kijkt, het lijtk ook net of je onder water loopt overal de stromingen, but fuck yeah ik gebruik acid en ook wel vaker gedaan, roep maar eens beestjes :wink:
k trip emt vrienden en wij maken onze trips gewoon, onder speed en mdma kan je ook lekker halisunaties opwekken....
je kan wel om bomen heen lopen en naar de boom kijken, naar lucht, lsd is jouw mind, alle duren staan geopent en alles wat je al kent kan je downloaden zeg maar, maar goed...jha k heb vaker acid gedaan en me 1e x was ook fout gegaan dat zeg k eerlijk... je kan horen wat ej zelf wild ik d8 dat eidereen over me praaten en negeerde, zag mensen die kende maja de echte mensen daar vervormen de gezichten en vallen ze uit elkaar door de lijnen in egzicht, overal zit wel logica,
maar goed, je ehbt jezelf gewoon vergifticht:P
kortom paddows komen op je af, en acid maak je je eigen trip
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha ok,maar ik snap hem nog steeds niet eerlijk gezegd hehe :wink:
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#13
eumz, gewoon x proberen...zomige mensen spappen de acid in 1 x, zomige niet...meer is er niet uit te leggen
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
fuck yeah, jha vind ook zow geweldig
maar dan vatte we elkaar^^ je kan meer mee spelen
^^

maar ga je ook wel eens naar feestjes¿ nd wat voor feetsjes ga je dan
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#15
psycedelicshadow zei:
eumz, gewoon x proberen...zomige mensen spappen de acid in 1 x, zomige niet...meer is er niet uit te leggen
Klik om te vergroten...

Ik gebruik al 12 jaar acid en paddo's maar beide komen op me af..
Alleen mocht er een rare slinger zijn dan kan je beter sturen met lsd dan met paddos omdat het allemaal wat sneller gaat en je sneller afgeleid bent van een kut onderwerp of gevoel

Maar ik snap toch wel wat je bedoelt nu..

En idd het lijkt altijd net alsof je onderwater loopt soort plasma jungle..das kicke :P
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#16
psycedelicshadow zei:
fuck yeah, jha vind ook zow geweldig
maar dan vatte we elkaar^^ je kan meer mee spelen
^^

maar ga je ook wel eens naar feestjes¿ nd wat voor feetsjes ga je dan
Klik om te vergroten...

Je kan er zeker meer mee spelen dat klopt,zo vet zelfs dat als je je concentreerd op iets en echt wilt dat het gaat vervormen op een bepaalde manier dat het soms ook echt gebeurt.Ik heb dit wel altijd pas na het grote plateau,bij de coming down,op de top heb ik eigenlijk niets meer te zeggen en gebeuren en doe ik dingen gewoon.....
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#17
jups je kan ook zow diep inw erelden kruipen, maar ooke cht alle werelden, just need little fantasy, je moet jezelf mindfucken, denk ej kiud nee warm, of slecht nee goed, maja indeed ej kana lels late vervormen maar je kan nog meer gewoon, alles wat opgeslagen zit in je mind, inside outside, binnenwereld butienwereld, kompleet weg van de realiteid maar de realiteid was jowu realiteid:wink: met logoca natuurlijk,fantasie,filosofie,algemie,je kan ut maar opnoemen...
lsd 1 woord, jouw
wonderkind gewoon,
het kan ej aleen opfocken als ej eff de draad kwijt bent en neit meer kan vinden, so needs friends who know like to talk and shit, want ben nu net tug van the acid night uit lelystad, en vriend van em die al jaren egbruikt kwam ineens in spychose, k heb um weer helemaal meote opstarten als een com heeft wel eff geduurt maar ook zow veel probelemen opgelost uit zen verleden en hij keek naar toekomst en shit dat hij egwoon in zow een depresie spychose kwam zonder de logica te snappen en zigzelf hij liet zig lijden dieper en dieper ...maja lsd je snapt ut of niet he...altijd blijven laggen
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb zelf nog nooit lsd gedaan
maar uit wat ik heb gehoord: paddos kunnen lichamelijk veel zwaarder zijn (je kunt er zeer moe en sloom van worden), terwijl lsd meer energie zou geven...
op geestelijk vlak denk ik dat een lsd-trip gemakkelijker te sturen is (bij een lage dosis dan) en wat "vrolijker" is...
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi daar allemaal :)

Ik heb even een vraagje... Ik ben een kleine tijd nu geïnteresseerd in lsd.
Heb tot nu toe 3 paddo trips gehad waarvan de eerste echt super bad was :( ... ehhm nou wil ik jullie de vraag stellen, is het nou verstandig om nu al een keer lsd te proberen?
Een andere vraag: ik heb het verschillende mensen al gevraagd maar nog nooit een duidelijk antwoord gekregen...

Wat is nou echt het verschil tussen paddo's en lsd? Zowel lichamelijk als geestelijk? Hoop dat ik leuke en verhelderende antwoorden krijg... zodat ik het met een "gerust hart" ook eens kan proberen :grin:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#20
3x paddestoelen is mss een beetje weinig, heb je het gevoel dat je je paddestoelen volledig kan "controleren"?
als je voor jezelf vind dat je er klaar voor bent gewoon eens een half tripje pakken (probeer niet te zware te nemen!)
ik had al een stuk of 8x paddestoelen gegeten voor ik mijn eerste keer lsd waagde, ik ben begonnen met een half tripje(niet zo zware) en dan na 1-2uur ofzo heb ik nog een halfje bijgepakt.
omdat de trips niet zo zwaar waren heb ik rustig kunnen kennismaken met lsd, ik vond dat het totaal niet op paddestoelen leek marja elke lsd trip is anders, ik heb niet gehallucineerd, ik voelde me gewoon vrolijk.
de volgende keer dat ik lsd neem ga ik wat zwaardere trips zoeken en weer beginnen met een halfje, ik hoop dat ik dan wel hallucineer! :grin:
:wave:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."