Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnooit geen LSD meer!

nooit geen LSD meer!

56 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik gebruikte toen al een hele tijd wekelijks LSD trips. soms tripte ik paar keer per week. (dat was een periode dat ik een kerel kende die LSD verkocht en ik zat er altijd bij) je weet toch ook dat je dan meer trips gaat nemen dan als je het bijna nooit doet.
s
synchemicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben nog steeds erg op zoek naar dat stofje, want ik ben zeker benieuwd.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
met LSD heb ik echt zalige momenten gehad die ik nooit meer ga vergeten maar ook de meest verschrikkelijke die ik nooit meer wil meemaken. de laatste keer dat ik LSD heb genomen had ik zo'n erge bad trip dat ik nu nooit geen LSD meer aanraak. ik heb er echt schrik van gekregen. vroeger zou ik niks slechts over LSD kunnen zeggen maar als je zelf erg geflipt hebt en andere mensen hebt zien flippen dan zul je toch meer geneigd zijn om het gevaar sterk te benadrukken. maar dat ga ik nu niet doen. je bent al gewaarschuwd. :mrgreen:
zijn hier nog mensen die LSD genomen hebben en er nu geen meer durven nemen?
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tis wel het proberen waard denk ik, tenminste wat ik hoor van mensen die et wel hebben gedaan, en die ook welles fout zijn gegaan.
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hehe, mee eens!
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
de meeste LSD trips die ik gehad heb waren goed. 'k had enkele bad trips gehad maar daar was ik al vlug weer over. behalve de laatste keer dat ik tripte op LSD. toen had ik er 4 of 5 binnen en hebben enkele gasten mij zot zitten maken waardoor ik keihard begon te flippen. ze maakten me vanalles wijs. ze deden me schrikken, maakten me bang, riepen allemaal door elkaar m'n naam, ze vertelden dat er wormen uit m'n oren kwamen, dat ik in m'n broek aan het pissen was enz... ik geloofde alles wat ze me wijsmaakten en dacht dat ik die gedachten nooit meer uit m'n hoofd zou krijgen. alles was akelig en leek zo echt. ik had ook geen heroïne of kalmeerpillen om te trip te verminderen. 'k ben toen door een hel gegaan en na die LSD trip was het nog niet gedaan. ik hoorde heel de tijd iemand mijn naam roepen. steeds op dezelfde toon. ik dacht dat ik echt zot werd. en bijna 6 maanden dacht ik steeds dat ik in mijn broek aan het pissen was. opeens voelde ik mezelf pissen, voelde nat en warmte in mijn broek waar ik telkens hard van verschoot maar toen bleek ik helemaal niet in mijn broek te plassen. en elke keer opnieuw dacht ik dat ik echt in m'n broek aan het pissen was. ik was toen heel angstig. steeds dacht ik dat ik iemand zag. net een schim die snel voorbij schoot en ik dacht dikwijls dat er iemand achter mij stond. dan stond ik vastgenageld aan de grond. ik durfde zelf het licht niet uitdoen om te gaan slapen. kdacht toen dat er iemand onder mijn bed zat maar ik had zo'n schrik dat ik zelf niet durfde kijken. 'k heb zo enkele dagen rondgelopen en dan heb ik een overdosis slaappillen genomen... toen ik wakker werd lag ik in het ziekenhuis met draden in m'n neus enzo. ze hadden m'n maag leeggepompt. 'k ben daarna naar de afdeling psychiatrie gegaan waar ze me volstaken met medicatie en de psychiater zei dat ik een psychose had. sindsdien heb ik nooit geen LSD meer durven nemen en ik ga het ook nooit meer doen. die gasten die me dat aangedaan hebben heb ik met enkele vrienden al een paar keer slaag gegeven. als ik ze tegenkom op een party ofzo krijgen ze gegarandeerd mijn pint over hun kop en dan is het weer boel. :angry: maak NOOIT iemand zot op LSD !!!
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: needlefake

sjakie zei:
sorry hoor, maar als jij 4 of 5 trips op hebt, vraag je om problemen.
Klik om te vergroten...

Hoeveel microgram is een 'trip'?
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tjahh dat verschilt hea, hoe goed je er tegen kunt. Meestal is het gemiddeld 100 microgram voor een lekker lijpe trip. :mrgreen:
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exort zei:
Tjahh dat verschilt hea, hoe goed je er tegen kunt. Meestal is het gemiddeld 100 microgram voor een lekker lijpe trip. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Is wel een beetje minder dan ik dacht! Dacht dat toch wel zeker 200 nodig was! Maar ik bedoelde eigenlijk eerder de hoeveelheid in microgram die als een soort standaardeenheid als 'trip' wordt verkocht (net als 'portie' bij paddestoelen), door de makers van LSD.
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lsd is aan mij niet besteed, ik vind het veel te gevaarlijk vermits ze je echt alles kunnen wijsmaken. Only use with friends you can TRUST, niemand dus!
x
xodarapLid
01-01-2024, 00:00
#11
synchemic zei:
Ik ben nog steeds erg op zoek naar dat stofje, want ik ben zeker benieuwd.
Klik om te vergroten...


Neem eerst gewoon een een gedroogde portie paddestoelen (3 gram gedroogde cubensis) Psilicybine / Psilocine (werkzame stof paddestoel) en LSD en Mescaline (uit een cactus) hebben erg veel gemeen ten opzicht van elkaar. Het voordeel van mushrooms is dat deze 4-6 uur duren en LSD duurt 10-12 uur. Als Paddestoelen je echt lekker liggen kun je een keer lsd nemen. In Brabant is het wel te krijgen hoor :wink:
B
BunzerrLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMarco snel terug naar DHP! :X
s
speesgurlLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoi

als je gaat trippen zorg dan dat je tranqualizers bij de hand hebt als je bad gaat kun je die pakken om de trip op te heffen.ik tripte elke weekend nooit bad gegaan.altijd in gedachte houden dat je een trip gepakt hebt zodat je je zelf kan terug fluiten.en trip alleen met mensen die er verstand van hebben en waar je jezelf bij op je gemak voelt.
a
allesLid
01-01-2024, 00:00
#14
lsd =zeldzaam

als je lsd voor het eerst gebruikt, neem dan zeker maximaal een halve trip in welke vorm dan ook! Dat is ruim voldoende. Ik tripte vroeger regelmatig alleen, wat best relaxt is,het wordt al druk genoeg om je heen door de stof zelf. Tip:ga fietsen in een rustige straat in de buurt, als je langzaam fietst lijkt het al alsof alles voorbij golft. De laatste keer was in Goa,ik zou in NL helaas niet weten waar ik het kan krijgen...helaas!

Als je bang wordt ( erzijn altijdwel van die momenten) heb ik een tip; probeer je altijd te blijven realiseren dat wat je ziet er niet echt is. Als je dat weer helder krijgt wordt je altijd rustig.
Ga NOOIT blowen bij lsd om het effect te verminderen, dat versterkt juist en je trip wordt intenser maar ook nog moeilijker te sturen. Als je geen kalmeringspillen van oma kan stelen drink dan gewoon een paar stevige mixjes, alcohol is een goede verdover tenslotte en haalt zeker de scherpe kantjes weg. Succes.
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja lijkt me wel leuk, wil ik zeker eens doen. Ik neem vaak paddo's en dat doe ik graag. Maar lsd is in Antwerpen zeer moeilijk te krijgen. Ik heb gehoord dat lsd heel je leven in je lichaam aantoonbaar is na 1X gebruik is dat waar?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
L-Mack zei:
Ja lijkt me wel leuk, wil ik zeker eens doen. Ik neem vaak paddo's en dat doe ik graag. Maar lsd is in Antwerpen zeer moeilijk te krijgen. Ik heb gehoord dat lsd heel je leven in je lichaam aantoonbaar is na 1X gebruik is dat waar?
Klik om te vergroten...

Nee, dat is niet waar.

Dat is een achterlijke leugen verspreid door de Amerikaanse regering in het kader van The War on Drugs. Voor veel banen in Amerika moet je een drugstest afleggen, en met dit soort larikoek proberen ze mensen er van te behoeden om LSD te gebruiken..
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bal0n zei:
L-Mack zei:
Ja lijkt me wel leuk, wil ik zeker eens doen. Ik neem vaak paddo's en dat doe ik graag. Maar lsd is in Antwerpen zeer moeilijk te krijgen. Ik heb gehoord dat lsd heel je leven in je lichaam aantoonbaar is na 1X gebruik is dat waar?
Klik om te vergroten...

Nee, dat is niet waar.

Dat is een achterlijke leugen verspreid door de Amerikaanse regering in het kader van The War on Drugs. Voor veel banen in Amerika moet je een drugstest afleggen, en met dit soort larikoek proberen ze mensen er van te behoeden om LSD te gebruiken..
Klik om te vergroten...

Héhé, best wel slim van de Amerikaanse regering, mythe busted...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
L-Mack zei:
Bal0n zei:
L-Mack zei:
Ja lijkt me wel leuk, wil ik zeker eens doen. Ik neem vaak paddo's en dat doe ik graag. Maar lsd is in Antwerpen zeer moeilijk te krijgen. Ik heb gehoord dat lsd heel je leven in je lichaam aantoonbaar is na 1X gebruik is dat waar?
Klik om te vergroten...

Nee, dat is niet waar.

Dat is een achterlijke leugen verspreid door de Amerikaanse regering in het kader van The War on Drugs. Voor veel banen in Amerika moet je een drugstest afleggen, en met dit soort larikoek proberen ze mensen er van te behoeden om LSD te gebruiken..
Klik om te vergroten...

Héhé, best wel slim van de Amerikaanse regering, mythe busted...
Klik om te vergroten...

Jup, veel mensen die erin trappen. Maar als je een beetje logisch nadenkt is het ook praktisch onmogelijk om LSD te kunnen vinden.

De dosis is ongeveer 100 tot 200 microgram. Dat zou betekenen dat je per kilo lichaamsgewicht ongeveer 1,5 tot 2 microgram LSD zou vinden, dat is echt niet te vinden :).
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#19
LSD word gewoon afgebroken na een tijdje en bevind er zich niets meer van in je lichaam
i
ioannisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alleen 1000 mg!

Alleen 1000 microgram is ontspannen. Overigens niet voor warhoofden. Overigens moet je gewoon puur spul hebben. Geen bull shit. Alleen puur.

Voor de echte LSD-gebruikers hebben we Hypocrisie.net waar waarheid nog waar is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."