Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnooit geen LSD meer!

nooit geen LSD meer!

56 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
s
sjakieLid
01-01-2024, 00:00
#1
needlefake

sorry hoor, maar als jij 4 of 5 trips op hebt, vraag je om problemen.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
met LSD heb ik echt zalige momenten gehad die ik nooit meer ga vergeten maar ook de meest verschrikkelijke die ik nooit meer wil meemaken. de laatste keer dat ik LSD heb genomen had ik zo'n erge bad trip dat ik nu nooit geen LSD meer aanraak. ik heb er echt schrik van gekregen. vroeger zou ik niks slechts over LSD kunnen zeggen maar als je zelf erg geflipt hebt en andere mensen hebt zien flippen dan zul je toch meer geneigd zijn om het gevaar sterk te benadrukken. maar dat ga ik nu niet doen. je bent al gewaarschuwd. :mrgreen:
zijn hier nog mensen die LSD genomen hebben en er nu geen meer durven nemen?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik krijg hoogstwaanschijnlijk volg. week vrijdag 3 zegeltjes, ik vraag me af wie er met me mee wilt doet, hier zijn ze allemaal bang voor lsd maar wel aan de pillen en pep zitten. Raar...
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat zijn echt onwetende kneusjes die mensen proberen te fucken tijdens een trip.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
BobG zei:
Ik krijg hoogstwaanschijnlijk volg. week vrijdag 3 zegeltjes, ik vraag me af wie er met me mee wilt doet, hier zijn ze allemaal bang voor lsd maar wel aan de pillen en pep zitten. Raar...
Klik om te vergroten...

pillen en pep is heel anders... :rolleyes:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik wil wel mee doen :tongueout: stuur maar op met de post en langs msn pakken we ze samen :tongueout:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
JewCookie zei:
BobG zei:
Ik krijg hoogstwaanschijnlijk volg. week vrijdag 3 zegeltjes, ik vraag me af wie er met me mee wilt doet, hier zijn ze allemaal bang voor lsd maar wel aan de pillen en pep zitten. Raar...
Klik om te vergroten...

pillen en pep is heel anders... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Alleen wel zo dat je van regelmatig xtc/speed gebruik veel harder jezelf sloopt dan met LSD he :wink:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
zommes zei:
Vind ik eigenlijk niet zo'n goeie tip. Je zit jezelf dan volgens mij alleen maar wijs te maken dat er een groot risico is dat je fout gaat.
Klik om te vergroten...

Ja precies,lijkt mij ook niet echt handig.
Je gaat er dan idd al vanuit dat je zoiets nodig gaat hebben terwijl dit met lsd vaak niet het geval is omdat je er in zekere mate nog wel bij bent..
Volgens mij kan je meer gaan flippen met de vraag waarom je dat briefje hebt... :grin:
c
crazy jackLid
01-01-2024, 00:00
#9
needlefreak zei:
de meeste LSD trips die ik gehad heb waren goed. 'k had enkele bad trips gehad maar daar was ik al vlug weer over. behalve de laatste keer dat ik tripte op LSD. toen had ik er 4 of 5 binnen en hebben enkele gasten mij zot zitten maken waardoor ik keihard begon te flippen. ze maakten me vanalles wijs. ze deden me schrikken, maakten me bang, riepen allemaal door elkaar m'n naam, ze vertelden dat er wormen uit m'n oren kwamen, dat ik in m'n broek aan het pissen was enz... ik geloofde alles wat ze me wijsmaakten en dacht dat ik die gedachten nooit meer uit m'n hoofd zou krijgen. alles was akelig en leek zo echt. ik had ook geen heroïne of kalmeerpillen om te trip te verminderen. 'k ben toen door een hel gegaan en na die LSD trip was het nog niet gedaan. ik hoorde heel de tijd iemand mijn naam roepen. steeds op dezelfde toon. ik dacht dat ik echt zot werd. en bijna 6 maanden dacht ik steeds dat ik in mijn broek aan het pissen was. opeens voelde ik mezelf pissen, voelde nat en warmte in mijn broek waar ik telkens hard van verschoot maar toen bleek ik helemaal niet in mijn broek te plassen. en elke keer opnieuw dacht ik dat ik echt in m'n broek aan het pissen was. ik was toen heel angstig. steeds dacht ik dat ik iemand zag. net een schim die snel voorbij schoot en ik dacht dikwijls dat er iemand achter mij stond. dan stond ik vastgenageld aan de grond. ik durfde zelf het licht niet uitdoen om te gaan slapen. kdacht toen dat er iemand onder mijn bed zat maar ik had zo'n schrik dat ik zelf niet durfde kijken. 'k heb zo enkele dagen rondgelopen en dan heb ik een overdosis slaappillen genomen... toen ik wakker werd lag ik in het ziekenhuis met draden in m'n neus enzo. ze hadden m'n maag leeggepompt. 'k ben daarna naar de afdeling psychiatrie gegaan waar ze me volstaken met medicatie en de psychiater zei dat ik een psychose had. sindsdien heb ik nooit geen LSD meer durven nemen en ik ga het ook nooit meer doen. die gasten die me dat aangedaan hebben heb ik met enkele vrienden al een paar keer slaag gegeven. als ik ze tegenkom op een party ofzo krijgen ze gegarandeerd mijn pint over hun kop en dan is het weer boel. :angry: maak NOOIT iemand zot op LSD !!!
Klik om te vergroten...

inderdaad,,dit soort gasten zijn in mijn ogen echt ziek bezig,iemand die lsd genomen heeft,gek lopen maken.dat gaat er bij mij echt niet in,wie zoiets bij mij zou flikken,zou zeker niet zomaar van me af zijn,mensen die me kennen weten dat ik zo iemand de eertse 20 jaar zal lastig vallen..... :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik me op lsd even begin slecht te voelen heb ik een paar maniertjes om mezelf erbovenop te helpen

gewoon beseffen dat je je lichamelijk nog in orde komt en dat er geen reden is voor slecht te gaan en dat het sowieso wel over gaat binnen een paar uur.. en wat is een paar uur? een belachelijk korte tijd als je kijkt hoelang je hier al rondloopt op de wereldbol. Gewoon denken dat je er van moet genieten en jezelf dan uitlachen omdat er eigenlijk helemaal geen reden is om je slecht te voelen.

Maar nog niet slechtgegaan op lsd, kvind lsd een vrolijkere sfeer hebben dan paddo's.. maar in elke bijna trip komt er wel een minder vrolijk moment waar je jezelf moet over zetten om dan 5 minuten later je kapot te lachen :wave:
K
Kjellovich*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Vind ik ook. hehe

Wat ik deed toen ik even slecht ging was gewoon vrolijke muziek opzetten. Zelf ga ik niet veel verkeerd, ik vind het zo:
Je neemt een psychedelische drug, dus je kan je ook verwachten aan illusies en dergelijke, dat is normaal. Anders neem je dat toch niet?

Nu ik begrijp wel dat deze een andere draai kan krijgen maar dat is nooit echt van lange duur. Normaal gezien.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
normaal na een week kan je al weer 100% trippen

maar ja dat de topicstarter slecht gaat, dat is wel normaal denk ik, kdenk niet dat je dan nog makkelijk je er over kan zetten
K
Kjellovich*Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Kjellovich* zei:
Vind ik ook. hehe

Wat ik deed toen ik even slecht ging was gewoon vrolijke muziek opzetten. Zelf ga ik niet veel verkeerd, ik vind het zo:
Je neemt een psychedelische drug, dus je kan je ook verwachten aan illusies en dergelijke, dat is normaal. Anders neem je dat toch niet?

Nu ik begrijp wel dat deze een andere draai kan krijgen maar dat is nooit echt van lange duur. Normaal gezien.
Klik om te vergroten...


O, ik wou nog vragen. Na hoeveel dagen is een trip terug helemaal actief?
Na 2 a 3 dagen in ieder geval al niet, maar 2 weekenden achter elkaar?(1 dag per weekend.)
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#14
needlefreak zei:
de meeste LSD trips die ik gehad heb waren goed. 'k had enkele bad trips gehad maar daar was ik al vlug weer over. behalve de laatste keer dat ik tripte op LSD. toen had ik er 4 of 5 binnen en hebben enkele gasten mij zot zitten maken waardoor ik keihard begon te flippen. ze maakten me vanalles wijs. ze deden me schrikken, maakten me bang, riepen allemaal door elkaar m'n naam, ze vertelden dat er wormen uit m'n oren kwamen, dat ik in m'n broek aan het pissen was enz... ik geloofde alles wat ze me wijsmaakten en dacht dat ik die gedachten nooit meer uit m'n hoofd zou krijgen. alles was akelig en leek zo echt. ik had ook geen heroïne of kalmeerpillen om te trip te verminderen. 'k ben toen door een hel gegaan en na die LSD trip was het nog niet gedaan. ik hoorde heel de tijd iemand mijn naam roepen. steeds op dezelfde toon. ik dacht dat ik echt zot werd. en bijna 6 maanden dacht ik steeds dat ik in mijn broek aan het pissen was. opeens voelde ik mezelf pissen, voelde nat en warmte in mijn broek waar ik telkens hard
van verschoot maar toen bleek ik helemaal niet in mijn broek te plassen. en elke keer opnieuw dacht ik dat ik echt in m'n broek aan het pissen was. ik was toen heel angstig. steeds dacht ik dat ik iemand zag. net een schim die snel voorbij schoot en ik dacht dikwijls dat er iemand achter mij stond. dan stond ik vastgenageld aan de grond. ik durfde zelf het licht niet uitdoen om te gaan slapen. kdacht toen dat er iemand onder mijn bed zat maar ik had zo'n schrik dat ik zelf niet durfde kijken. 'k heb zo enkele dagen rondgelopen en dan heb ik een overdosis slaappillen genomen... toen ik wakker werd lag ik in het ziekenhuis met draden in m'n neus enzo. ze hadden m'n maag leeggepompt. 'k ben daarna naar de afdeling psychiatrie gegaan waar ze me volstaken met medicatie en de psychiater zei dat ik een psychose had. sindsdien heb ik nooit geen LSD meer durven nemen en ik ga het ook nooit meer doen. die gasten die me dat aangedaan hebben heb ik met enkele vrienden al een paar keer slaag gegeven. als ik ze tegenkom op een party ofzo krijgen ze gegarandeerd mijn pint over hun kop en dan is het weer boel. :angry: maak NOOIT iemand zot op LSD !!!
Klik om te vergroten...


De eikels die je dit hebbe aangedaan zoude ze moet executere, zelf heb k ook al wat mense genoodzaakt pere moete geve op een feestje omdat ze trippers aant het flippen maken, zelf vind ik het zalig om mense te helpe die een bad trip hebbe, ze zijn je zo extreem dankbaar naderhand datje je echt goed voelt ervan
grtz
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#15
matthijs zei:
Is ook wel eigenbelang om eht te doen. Als iedereen om je heen bad gaat, wordt het voor jezelf ook kut. Maargoed...ik help sowieso mensen die bad gaan...wel zo menselijk hè.
Klik om te vergroten...

ja k ken het ben zelf ook al eens slecht gegaan omdat andere mense slecht aant gaan ware, maar het is wel bijna altijd van korte duur over het algemeen kan ik me wel straight houde alsk slecht ga, maar kben dan ook nog nooit slecht gegaan 5 of 6 trips, moet wel zeer extreem zijn volgens mij, Grtz
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gister was k nog met wa kamerade na t jeugdhuis bij ons gegaan en zate we weer allemaal onder de pille, drna na een kameraad gegaan en ben k thuis nog n tripke gaan hale wa k nog had ligge, kmoest toch na huis ff nog mense gaan uithale twas toen 1 uur schat k en had k hem nog binnengegooit als k nie zo pertotal was had k da wss nie gedaan, zou ook beter geweest zijn want kheb me 7 uur depressief gevoeld. nie slecht gegaan want kweet ondertusse al hoe da is ma echt extreem depressief,kzit ook wel in een slechte psychische toestand de laatste weke. men ex- beste vriend is gaan lopen met t meisje van men drome en kben daar nu al weken kapot van en gistere is da tijdens men trip zeven uur lang in men kop blijve hange ,was nie echt aangenaam. achteraf bekeke vind k t wel serieus onverantwoord da k die nog gepakt had in de toestand waarin ik mij bevond, khad t eigenlijk wel kunne zien aankome gezien k al weke down ben, khoop da die kwestie mij met nieuwjaar geen parten gaat spelen gezien ik mij 4 shiva's heb gehaald vr dan.... hennig scheef trekke :grin: grtz
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik lsd gebruik en voel k het een beetje te zwaar mix ik hem gewoon met een lekker xtc pilletje.Van die mix krijg je terug een beter gevoel een beetje trippe en flippen .Dan voel k mij rustiger .

Mijn mening :sunglasses:
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heel sick idd, als je tript moetje echt niet gefocked worden is wel et laatste waar je dan zin in hebt.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#19
ZOn persoon zou ik ook perto slagen, waar ben je dan mee bezig, trippers zijn trouwes altijd gezellige en lache mensen begrijp niet dat je zo iets kan doen
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat een oud topic van mij. LSD gebruik ik nu terug af en toe. Maar nooit meer zoveel. Gewoon 1, max 2 goeie zegels. Heb ik genoeg aan. En de laatste keer LSD was gewoon zalig. Ik ging er vroeger gewoon verkeerd mee om. 't is nu terug 1 van m'n favoriete drugs. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."