Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Kaboutertjes en draken ?

LSD Kaboutertjes en draken ?

43 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Delirium zei:
Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan moet je Datura gaan nemen, maar daar hoor je eigenlijk alleen maar horror verhalen over.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psycho_Chrono zei:
Delirium zei:
Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan moet je Datura gaan nemen, maar daar hoor je eigenlijk alleen maar horror verhalen over.
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat LSD het zwaarste trip middel is , dat er is , maar van Datura kan je dus echt heel rare dingen zien ?
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#4
The Used zei:
Psycho_Chrono zei:
Delirium zei:
Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan moet je Datura gaan nemen, maar daar hoor je eigenlijk alleen maar horror verhalen over.
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat LSD het zwaarste trip middel is , dat er is , maar van Datura kan je dus echt heel rare dingen zien ?
Klik om te vergroten...

salvia is volgens mij ook wat extremer dan lsd hoor...
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb nooit halucinaties op LSD gezien, alleen schaduwen die bewegen, krimpen, groeien, mar het object zelf, is dan just hetzelfde. Mensen die groter of kleiner lijken, joints die uberlang zijn, sigaretten die gebroken uitzien. Golvende straten, kamers die in alle kleuren van de regenboog veranderen, en zelf heb ik ook mensen met m'n eigen fantasie doen veranderen in een ander iets. Zoals, een vrouw of een koekjesman of een t-rex, maar kwist nog goed genoeg dat het die ene persoon was. En dat op 1 heerlijke LSD zegel.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Even over datura; ja het is 'sterker' dan LSD, maar HEEL anders. LSD is een echt tripmiddel, het verstoord de waarnemingsfilter. Datura is een delerium middel, dat betekend dat je vergeet dat je het op hebt, denkt dat alles echt is, en het lijkt allemaal echt. Datura is dus heel gevaarlijk. En vaak eng.
Als je zwaar wil trippen zou ik je aanraden óf veel zegels te nemen of naar de smartshop te gaan en 3 porties paddo's te kopen, gegarandeerd dat je dan behoorlijk raar ziet.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen :wink:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#8
paupie zei:
The Used zei:
Psycho_Chrono zei:
Delirium zei:
Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan moet je Datura gaan nemen, maar daar hoor je eigenlijk alleen maar horror verhalen over.
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat LSD het zwaarste trip middel is , dat er is , maar van Datura kan je dus echt heel rare dingen zien ?
Klik om te vergroten...

salvia is volgens mij ook wat extremer dan lsd hoor...
Klik om te vergroten...

Ik weet niet of je ooit salvia hebt gedaan... , maar dat stelt dus echt geen reet voor :grin: en het duurt echt opngelijk kort... niks boeiends aan en LSD is 1 van de leukste dingen dus totaal niet met elkaar te vergelijken....
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Psycho_Chrono zei:
er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen :wink:
Klik om te vergroten...
Ayahuasca :wink:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik die verhalen zo hoor lijkt datura me toch iets 'duisterder' dan ayahuasca, of heb ik dat mis? Bij datura hoor je bijna alleen maar enge ervaringen..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goanaut zei:
Als ik die verhalen zo hoor lijkt datura me toch iets 'duisterder' dan ayahuasca, of heb ik dat mis? Bij datura hoor je bijna alleen maar enge ervaringen..
Klik om te vergroten...

Klopt, het zijn wederom andere middelen, ondanks de intensere ervaringen die je bij DMT hebt is het toch meer in de vervorm catagorie met als er echte hallucinaties zijn éérst abstracte kleuren en daarna pas echte dingen.

Datura is dus het delirium middel, als eerder verteld, en inderdaad, je hoort er haast nooit iets positiefs over. Het positiefst dat ik evorver heb gehoord is iemand die een uur lang stond te praten in zijn kamer met iemand die spontaan verdween (niet echt dus). En dat is dan het níet enge gedeelte..
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
The Used zei:
Vaak is het enige wat je over LSD hoort : " oooh dan zie je kabourtertjes lopen " dat soort onzinnige dingen ,
...
Maar kan je echt bomen zien lopen , draken zien vliegen en dat soort dingen ? :)
Klik om te vergroten...

JA maar dan moet je wel in de efteling gaan trippen. :grin:

De mooiste hallucinaties van het type dat jij daar onder verstaat heb ik toch met enige regelmaat op gewone MDMA. In een pil of als kristal, het kan allebei. Het vervelende is alleen dat je niet van te voren weet dat je ze krijgt. Er is geen vaste regel. De ene keer is het al na 1 pil en een andere keer bij 3 en meestal eigenlijk niet.

Mijn eerste keer kristallen, toen heb ik daadwerkelijk een kaboutertje zien dansen en zn tong naar zien me uitsteken! HAHA
En GewoonVOL was er niet bij dus die kan t niet geweest zijn.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Osi` zei:
Psycho_Chrono zei:
er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen :wink:
Klik om te vergroten...
Ayahuasca :wink:
Klik om te vergroten...

Nee nog iets anders, een of andere wortel van een plant in een ver land.

Volgens mij is Datura trouwens heftiger dan Ayahuasca als je kijkt naar de horror. Maar is idd een delirium middel...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Één van de vele bullshit episodes uit de mythologie rondom LSD.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psycho_Chrono zei:
Osi` zei:
Psycho_Chrono zei:
er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen :wink:
Klik om te vergroten...
Ayahuasca :wink:
Klik om te vergroten...

Nee nog iets anders, een of andere wortel van een plant in een ver land.

Volgens mij is Datura trouwens heftiger dan Ayahuasca als je kijkt naar de horror. Maar is idd een delirium middel...
Klik om te vergroten...

Iboga? Dat is een afrikaanse wortel. Sinds kort te koop bij de smart shops, zag ik ooit iets over op tv. Dat schijnt vrij extreem te zijn.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Psycho_Chrono zei:
Osi` zei:
Psycho_Chrono zei:
er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen :wink:
Klik om te vergroten...
Ayahuasca :wink:
Klik om te vergroten...

Nee nog iets anders, een of andere wortel van een plant in een ver land.

Volgens mij is Datura trouwens heftiger dan Ayahuasca als je kijkt naar de horror. Maar is idd een delirium middel...
Klik om te vergroten...

Iboga? Dat is een afrikaanse wortel. Sinds kort te koop bij de smart shops, zag ik ooit iets over op tv. Dat schijnt vrij extreem te zijn.
Klik om te vergroten...

Dat zou best eens kunnen, maar naar wat ik ervan vernomen had was die drugs gewoon absoluut NERGENS te vinden, al zeker niet in een smartshop. Ik zal het eens navragen:)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk niet dat er sterkere/engere/gevaarlijkere drugs bestaan dan de solanaceae familie. Hieronder vallen datura, brugmansia en dergelijken. Allemaal atropine, scopolamine en hyoscamine.

Check het uit: http://en.wikipedia.org/wiki/Solanaceae
En voor ervaringen uiteraard erowid.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die wortel he:
hier is ie => alruinwortel of mandragora, wekt ook trips op die zeer dicht bij doornappel ligt...
visit wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Alruin
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
flashkop zei:
Die wortel he:
hier is ie => alruinwortel of mandragora, wekt ook trips op die zeer dicht bij doornappel ligt...
visit wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Alruin
Klik om te vergroten...

Lijkt me eng.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mandragora valt ook onder de nachtschade inderdaad.
Zitten dezelfde werkzame stoffen in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."