#1
Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik ![:)]()
Delirium zei:Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik![]()
Psycho_Chrono zei:Delirium zei:Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik![]()
Inderdaad, dan moet je Datura gaan nemen, maar daar hoor je eigenlijk alleen maar horror verhalen over.
The Used zei:Psycho_Chrono zei:Delirium zei:Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik![]()
Inderdaad, dan moet je Datura gaan nemen, maar daar hoor je eigenlijk alleen maar horror verhalen over.
Ik dacht dat LSD het zwaarste trip middel is , dat er is , maar van Datura kan je dus echt heel rare dingen zien ?
paupie zei:The Used zei:Psycho_Chrono zei:Delirium zei:Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik![]()
Inderdaad, dan moet je Datura gaan nemen, maar daar hoor je eigenlijk alleen maar horror verhalen over.
Ik dacht dat LSD het zwaarste trip middel is , dat er is , maar van Datura kan je dus echt heel rare dingen zien ?
salvia is volgens mij ook wat extremer dan lsd hoor...
AyahuascaPsycho_Chrono zei:er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen![]()
Goanaut zei:Als ik die verhalen zo hoor lijkt datura me toch iets 'duisterder' dan ayahuasca, of heb ik dat mis? Bij datura hoor je bijna alleen maar enge ervaringen..
The Used zei:Vaak is het enige wat je over LSD hoort : " oooh dan zie je kabourtertjes lopen " dat soort onzinnige dingen ,
...
Maar kan je echt bomen zien lopen , draken zien vliegen en dat soort dingen ?![]()
Osi` zei:AyahuascaPsycho_Chrono zei:er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen![]()
![]()
Psycho_Chrono zei:Osi` zei:AyahuascaPsycho_Chrono zei:er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen![]()
![]()
Nee nog iets anders, een of andere wortel van een plant in een ver land.
Volgens mij is Datura trouwens heftiger dan Ayahuasca als je kijkt naar de horror. Maar is idd een delirium middel...
azgaza zei:Psycho_Chrono zei:Osi` zei:AyahuascaPsycho_Chrono zei:er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen![]()
![]()
Nee nog iets anders, een of andere wortel van een plant in een ver land.
Volgens mij is Datura trouwens heftiger dan Ayahuasca als je kijkt naar de horror. Maar is idd een delirium middel...
Iboga? Dat is een afrikaanse wortel. Sinds kort te koop bij de smart shops, zag ik ooit iets over op tv. Dat schijnt vrij extreem te zijn.
flashkop zei:Die wortel he:
hier is ie => alruinwortel of mandragora, wekt ook trips op die zeer dicht bij doornappel ligt...
visit wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Alruin
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."