Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer LSD

1ste keer LSD

42 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
g
gonzoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sommige mensen zou ik nooit lsd aanraden. Mensen die gevoelig zijn voor depressies e.d.
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#2
de alex grey's zijn niet zo'n heel sterke trips.
Maar over het bijnemen wordt veel verschillende zaken verteld.
Lsd bouwt namelijk echt héél snel je tolerantie op en het kan goed zijn dat je na enkele uren al die tolerantie hebt opgebouwd, waardoor je tweede helft/trip, veel minder tot niets effect meer heeft. Maar niet iedereen krijgt die tolerantie zo snel als een andere. Enkele dagen erna opnieuw trippen heeft dikwijls zo goed als geen effect meer.Heb zelf na 2dagen opnieuw 400microgram te nemen totaal geen effect meer gehad.Maar na een weekje gaat het wel weer, hoewel dikwijls gezegd wordt dat je nog langer moet wachten.
Van een halve goede trip kan je voor je eerste keer echt goed genoeg trippen. Heb zelf maar 1x een halve genomen(hofmann milenium), en dit was echt een goede trip. Voor de rest nam ik er altijd 2ineens, en dat resulteerde telkens in een goede, harde trip.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fishhead07 zei:
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
LSD wordt via de mondslijmvliezen opgenomen zeker? Maar ik meen me te herinneren dat enkele minuutjes kauwen al voldoende is?
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
sjaartrol zei:
Fishhead07 zei:
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.

:sunglasses:
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
En ondervind je al wat, buiten dat zonnebrilgevoel? :)
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:
Fishhead07 zei:
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

en?al iets gevoeld?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kimmerd zei:
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:
Fishhead07 zei:
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

en?al iets gevoeld?
Klik om te vergroten...

Zo irritant, mensen om je heen die je vragen wat je voelt terwijl jij lekker ligt te trippen :smilingimp: :beer:
Ik kan hier in N-Limburg helaas geen LSD krijgen, wil het ook graag proberen :smoke:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:
Fishhead07 zei:
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Lsd word net zogoed ook in je maag opgenomen hoor :) Maar als je de zegel op je tong laat liggen komt het sneller op (soms binnen een half uur al) in je maag duurt het meestal wat langer :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Psycho_Chrono zei:
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:
Fishhead07 zei:
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Lsd word net zogoed ook in je maag opgenomen hoor :) Maar als je de zegel op je tong laat liggen komt het sneller op (soms binnen een half uur al) in je maag duurt het meestal wat langer :)
Klik om te vergroten...

Mooi dat heb ik gemerkt ja. Na 30 minuten voelde ik al iets. Maar na een uur was ik echt goed in sprookjes wereld :P duurde uurtje of 7 echt goed ver heen. Toen daarna wazig en na 9 uur heb ik wat geslapen.

echt een geweldige ervaring maar wel eenmalig.

:wink:
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat bedoel je met "eenmalig"? Niet voor herhaling vatbaar wegens te lang? Of wil je gewoon alles eens proberen zonder iets ten diepe te proberen :)

Anyway, leuk te lezen dat het je goed bevallen is. Ooit hoop ik hier hetzelfde te kunnen posten :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
CyberMonkey zei:
Wat bedoel je met "eenmalig"? Niet voor herhaling vatbaar wegens te lang? Of wil je gewoon alles eens proberen zonder iets ten diepe te proberen :)

Anyway, leuk te lezen dat het je goed bevallen is. Ooit hoop ik hier hetzelfde te kunnen posten :)
Klik om te vergroten...

Ik bedoel met eenmalig dat ik het vast in me leven nog wel een keer zal doen maar voorlopig niet :) en alleen nog samen met me meisie in dezelfde trip anders niet.

Ik wil inderdaad elke ervaring proberen maar LSD is echt heftig en heel zwaar maar zeker heel mooi :grin: alleen hou ik het liever wat rustiger zoals bij MDMA :sunglasses:

Het is inderdaad in alle opzichten heel goed bevallen :grin: toch wel veel heftiger dan verwacht. Ik dacht 6 uurtje space dan weer normaal. Nou echt niet :P haha de kater achteraf valt mee. Ik ben van een lading pep meer naar de klote dan nu :) .

Voorlopig hou ik het bij wat minder heftige drugs :)

Maar acid is geweldig wat een ervaring en heb ik me trip nog niet eens optimaal benut en savonds getripd moet je nagaan :hearteyes:

Echt een sprookjes wereld alsof je door de ruimte spacde :grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik krijg er accuut zin in







ow wacht even....ik heb er altijd zin in!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Psycho_Chrono zei:
ik krijg er accuut zin in







ow wacht even....ik heb er altijd zin in!
Klik om te vergroten...

haha das mooi man :grin:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
begin met een halfje je kan ALTIJD !! meer pakken :openmouth: als hij niet hard genoeg gaat
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
veel suiker comsumeren kan de trip ook minder heftig maken
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben van plan volgende week LSD te nemen met een vriend van me.
We zitten dan 5 dagen in Antwerpen.
Nu wij zijn niet al te brede kerels en 16 jaar, en ik weet niet goed of ik een hele, een halve, of een kwartje moet nemen....
Heb de tripjes nog niet maar ze zijn wel redelijk goed volgens die persoon... (echt wel te vertrouwen vriend van mij).
Na hoelang begingt zo'n tripje te werken? halfuurtje?
Wat moetje bijhebben voor als je de trip wilt stoppen?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je ervanuit gaat dat de trips die je hebt 'redelijk' zijn, zou ik een halve nemen en de andere helft bewaren voor het geval je na een uur of 2-3 bij wil pakken.
Een kwart zou wel erg weinig worden als je kijkt in hoeveel ug er waarschijnlijk opzit. Als ze redeiljk zijn ga ik uit van tussen de 100 en de 200 (en in dat laatste geval zouden ze sterk zijn, en niet redelijk). Dan zou je met een kwart tussen de 25 en 50 ug over houden, daar voel je nauwelijks wat van. Dus ik raad je aan een halve te nemen.
Of een hele als je van risico's houd, zoals ik.


Er was eeen stof die de trip kan stoppen, thorazine is er een geloof ik, dat is een antipsychotica als ik het goed heb. Er zijn wel meer stoffen. Maar geen makkelijke huismiddeltjes iniedergeval. Ik raad je aan gewoon mee te gaan waaar de trip je meeneemt, en het niet proberen te termineren, dat is sowieso al niet zo'n goede instelling lijkt me.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Pak een halve, ook daarvan ga je goed kunnen van genieten. ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."