#1
Sommige mensen zou ik nooit lsd aanraden. Mensen die gevoelig zijn voor depressies e.d.
Fishhead07 zei:Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd![]()
sjaartrol zei:Fishhead07 zei:Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd![]()
Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
Fishhead07 zei:sjaartrol zei:Fishhead07 zei:Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd![]()
Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.
![]()
Kimmerd zei:Fishhead07 zei:sjaartrol zei:Fishhead07 zei:Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd![]()
Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.
![]()
en?al iets gevoeld?

Fishhead07 zei:sjaartrol zei:Fishhead07 zei:Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd![]()
Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.
![]()
Psycho_Chrono zei:Fishhead07 zei:sjaartrol zei:Fishhead07 zei:Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd![]()
Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.
![]()
Lsd word net zogoed ook in je maag opgenomen hoorMaar als je de zegel op je tong laat liggen komt het sneller op (soms binnen een half uur al) in je maag duurt het meestal wat langer
![]()
CyberMonkey zei:Wat bedoel je met "eenmalig"? Niet voor herhaling vatbaar wegens te lang? Of wil je gewoon alles eens proberen zonder iets ten diepe te proberen
Anyway, leuk te lezen dat het je goed bevallen is. Ooit hoop ik hier hetzelfde te kunnen posten![]()
Psycho_Chrono zei:ik krijg er accuut zin in
ow wacht even....ik heb er altijd zin in!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."