Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe Shivas will free Myanmar ....

The Shivas will free Myanmar ....

60 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wow :hearteyes: mooie vellen zijn het, werkelijk prachtig, :grin:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#2
rare snuiter toch die lysergine 25
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha ja, maar die rare snuiters heb je oo knodig, anders zou het een saaie boel zijn :P
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee dit is een normale lijst:

Did: XTC Speed Coke Mdma Paddo's LSD LSA Benzo's Caffeine Alcohol Absinthe Ether Pseudo - Ephidrine Dxm Wiet Hash Poppers Nicotine GHB Amphetamine 2cb multigas Domino Meth GBL MCPP Ketamine SeroQuel Solian Chokolade Spacecake ....
Klik om te vergroten...
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
Sietse is een wel een mannetje hoor .....

Hij heeft wat verteld over zijn trip, ben wel benieuwd naar een verslag.

Stonie
Klik om te vergroten...
Doe eens lief! :mrgreen:

Ennuhm, reportje komt misschien, wel een hoop hilarische dingen meegemaakt :mrgreen:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#6
die blackout is het waarschijnlijk niet waard om op te reageren klein kind maarja rare snuiters hebben we ook idd nodig :)
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#7
riiight.... :P wat was het topic ookalweer?

Vind het gewoon niet zo chill als je mensen als lysergine rare snuiters gaat noemen. Daar verdien je totaal geen respect mee...bij niemand
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Update ....

Er is vanaf het begin door mij gezegd dat het Buddhas zijn.
Nou heeft mijn neef er meer verstand van ...

Het zijn Shivas !!

Logisch ook als je goed kijkt zie je Shiva niet Buddha.
Dikke LOL !

:hearteyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
:hearteyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eckster C zei:
die blackout is het waarschijnlijk niet waard om op te reageren klein kind maarja rare snuiters hebben we ook idd nodig :)
Klik om te vergroten...

DAMN GAST


Mooie blotter stonie :)
very soon i will trip MUHAHAHAHA
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
hans zei:
Eckster C zei:
die blackout is het waarschijnlijk niet waard om op te reageren klein kind maarja rare snuiters hebben we ook idd nodig :)
Klik om te vergroten...

DAMN GAST


Mooie blotter stonie :)
very soon i will trip MUHAHAHAHA
Klik om te vergroten...

gahga mee too XD
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sommige Shiva freaks nemen een hele en raken daar nogal van in de war, kennelijk zijn 100 mics dus echt een grens waarde voor een grote groep trippers test daarom de eerste keer je eigen gevoeligheid en neem de eerste keer niet een hele of te veel achter elkaar in te korte tussenpauzes.

:hearteyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
Sommige Shiva freaks nemen een hele en raken daar nogal van in de war, kennelijk zijn 100 mics dus echt een grens waarde voor een grote groep trippers test daarom de eerste keer je eigen gevoeligheid en neem de eerste keer niet een hele of te veel achter elakaar in te korte tussenpauzes.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

ME love confusion

me love KROM trekken van de omgeving

GIMME Free ME :P

:hearteyes:
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ikke op 2 shiva's zaterdag lekker getript (mijn 2e x, vorige keer een halve hoffman anniversary). Vriend van me op 1 shiva en een kwart was iets TE hard gaan trippen. (was zijn 1e x). Hij heeft ook wel 1000x gezegt: HUH? Ik snap er niks meer van
Ik heb precies goed getript, lekker heel veel visueel en kon alles nog goed in bedwang houden, alleen duurde wel wat kort.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
123spacer zei:
Ikke op 2 shiva's zaterdag lekker getript (mijn 2e x, vorige keer een halve hoffman anniversary). Vriend van me op 1 shiva en een kwart was iets TE hard gaan trippen. (was zijn 1e x). Hij heeft ook wel 1000x gezegt: HUH? Ik snap er niks meer van
Ik heb precies goed getript, lekker heel veel visueel en kon alles nog goed in bedwang houden, alleen duurde wel wat kort.
Klik om te vergroten...

ik vind dat heerlijk

dat ik er niets van snap haha :hearteyes:
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind het ook wel grappig hehe
Ik weet niet of het door hem kwam dat ik erook niks van snapte, maja was wel vaak in de war. Toch kon ik mijn verhaaltjes wel afmaken. Hij begon na iedere 2 zinnen al weer met een nieuw verhaal haha.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Kijk daar begint het wel voor de meeste ze raken in de war en snappen er echt niets meer van. Sommige raken hert vermogen om te praten zelfs tijdelijk kwijt.
De LSD werkt op iedere toch weer iets anders.

Heel grappig om het in het echt mee te maken hoor....

Persoonlijk heb ik het zelden, wil het graag weer eens goed mee maken.

:hearteyes:

Misschien mijn plugpoging ....

:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb wel eens in de piek dat ik niet goed uit mijn woorden kom, maar dat is omdat mijn gedachtes dan te puur en complex voor woorden zijn en normaal snap ik dan alles wel heel goed, en dan wil ik ze echt graag verwoorden maar dat gaat dan gewoon niet.
Verder heb ik LSD nog nooit verwarrend gevonden in geeneen dosis; binnenkort een hele maya en als dat me niet verward.. dan zal ik nog meer moeten nemen om eens verwarring te voelen van LSD. Het kan mentaal wel chaotisch worden maar het blijft helder op zo'n heldere manier.
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vanavond voor het eerst de shiva's proberen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

:wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#20
Santatrip zei:
Vanavond voor het eerst de shiva's proberen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...

Veel plezier! Ik wil ook weer... Misschien volgend weekend ofzo :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."