Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe Shivas will free Myanmar ....

The Shivas will free Myanmar ....

60 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Telefoon kampt zelf met allerlei complexe issues.

Ik zal nooit verslaafd kunnen raken aan de LSD.

:wave:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
Telefoon kampt zelf met allerlei complexe issues.

Ik zal nooit verslaafd kunnen raken aan de LSD.

:wave:
Klik om te vergroten...
LSD is niet verslavend.. Nou ja, geestelijk wil je graag meemaken wat je meemaakt onder invloed van LSD.. Maar het is daarnaast dan weer niet slecht voor je lichaam. En als je geestelijk goed gesteld bent kan er ook geestelijk weinig tot niets met je gebeuren.

De dingen die je er aan overhoud zijn positief, inzicht bijvoorbeeld..
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#3
Santatrip zei:
Vanavond voor het eerst de shiva's proberen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
raging_bull zei:
lysergine25 zei:
Telefoon kampt zelf met allerlei complexe issues.

Ik zal nooit verslaafd kunnen raken aan de LSD.

:wave:
Klik om te vergroten...
LSD is niet verslavend.. Nou ja, geestelijk wil je graag meemaken wat je meemaakt onder invloed van LSD.. Maar het is daarnaast dan weer niet slecht voor je lichaam. En als je geestelijk goed gesteld bent kan er ook geestelijk weinig tot niets met je gebeuren.

De dingen die je er aan overhoud zijn positief, inzicht bijvoorbeeld..
Klik om te vergroten...

Tenzij je aanleg voor psychose hebt, of extreem bad gaat, dan kan je er een trauma aan overhouden. Maargoed, dat terzijde; bij geestenlijk gezonde individuen kan je wel algemeen stellen dat je er alleen positieve dingen aan overhoud.
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#5


Waauw, mooie vellen man 8D~

Voel me wel sneu hoor, ik op zoek naar 'een zegeltje' en jij komt aan met zo'n vel :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ach, nu dat Telefoon gaat kappen met drugs moet ie niet gaan zeiken over mensen die het nog wel leuk vinden.

Dat doet me tdenken aan het verheven gelovigenvingertje *als jij je niet onderwerpt aan God, dan zal je branden in de hel!* Vrij vertaald: Als je niet doet wat ik denk dat goed is zal het slecht met je aflopen.

Echt superiritant als mensen dat doen. Bovendien is LSD niet verslavend. Hoewel ik het enorm jammer zou vinden als ik nooit meer mocht trippen...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pikachu zei:
Hoewel ik het enorm jammer zou vinden als ik nooit meer mocht trippen...
Klik om te vergroten...

Je zou het toch ook jammer vinden als je nooit in je leven meer muziek zou kunnen horen? Of dergelijke dingen, betekend ook niet dat je verslaafd bent aan muziek; als je zo zou redeneren is alles dat je leuk vind gelijk verslavend, en dat is niet zo. LSD is meer zoiest als hele mooie muziek; of ogen hebben ofzo, je bent er niet aan verslaafd maar het idee om het nooit meer te hebben staat je gewoon niet aan.
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
. als je zo zou redeneren is alles dat je leuk vind gelijk verslavend, en dat is niet zo. LSD is meer zoiest als hele mooie muziek; of ogen hebben ofzo, je bent er niet aan verslaafd maar het idee om het nooit meer te hebben staat je gewoon niet aan.
Klik om te vergroten...
Nicely put. :smoke:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Amen .
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
AJ zei:
azgaza zei:
. als je zo zou redeneren is alles dat je leuk vind gelijk verslavend, en dat is niet zo. LSD is meer zoiest als hele mooie muziek; of ogen hebben ofzo, je bent er niet aan verslaafd maar het idee om het nooit meer te hebben staat je gewoon niet aan.
Klik om te vergroten...
Nicely put. :smoke:
Klik om te vergroten...

nieuw op het forum, komt uit de zelfde hoek van het land als mij, en steelt men avatar, :beer: welcome
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
AJ zei:


Waauw, mooie vellen man 8D~

Voel me wel sneu hoor, ik op zoek naar 'een zegeltje' en jij komt aan met zo'n vel :grin:
Klik om te vergroten...

Da's de achterkant :P
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#12
I know :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
DarkScope zei:
als je zon vel vasthoudt neemt je lichaam het toch al meteen een beetje op ofniet?dat vraag ik me eigenlijk altijd al af.
Klik om te vergroten...

Als je een blotter op je voorhoofd vastplakt met een zweetband dan ga je hard..... zo deeed Jimi het volgens de legende.

Stonie
Klik om te vergroten...

maar je kunt ze dan in pcinipe ook niet te lang vasthouden ofzo, voor je het weet ben je aan het trippen, of hoelang zal dat ongeveer duren?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
testen dan :)
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#15
whoo die achterkant is spacend ouwe :P

de achterkant van mayas is niet zo spectaculair,
de god Shiva in rooie lijntjes -_-"
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
dirtbag zei:
whoo die achterkant is spacend ouwe :P
Klik om te vergroten...

Die achterkant heb ik zojuist in 4 verschillende perspectieven bekeken en geloof me hij is veryy naizz :grin:
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#17
whahaha, supervlieg lekker aan de paddos of was het lsd?:P Want 4 verschillende perspectieven op een pc scherm vind ik persoonlijk nuchter vrij lastig :rolleyes:

:wink:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geloof mij, Siets heeft het op meer dan 4 perspectieven gezien!

*kuch* 300 mics *kuch
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Sietse is een wel een mannetje hoor .....

Hij heeft wat verteld over zijn trip, ben wel benieuwd naar een verslag.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
@ Djodo,

Om je vertrouwen weer terug te krijgen zal je opnieuw de LSD moeten nemen.

Mijn advies is wel:

Thuis
Setting decoreren
s' Ochtends
Nuchtere sitter
1/2 Shiva eventueel na 3 uur 1/2 Shiva erbij.

Moet dan echt wel een fijne dag worden.

Groetjes

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."