#1
Telefoon kampt zelf met allerlei complexe issues.
Ik zal nooit verslaafd kunnen raken aan de LSD.

Ik zal nooit verslaafd kunnen raken aan de LSD.


LSD is niet verslavend.. Nou ja, geestelijk wil je graag meemaken wat je meemaakt onder invloed van LSD.. Maar het is daarnaast dan weer niet slecht voor je lichaam. En als je geestelijk goed gesteld bent kan er ook geestelijk weinig tot niets met je gebeuren.lysergine25 zei:Telefoon kampt zelf met allerlei complexe issues.
Ik zal nooit verslaafd kunnen raken aan de LSD.
![]()
raging_bull zei:LSD is niet verslavend.. Nou ja, geestelijk wil je graag meemaken wat je meemaakt onder invloed van LSD.. Maar het is daarnaast dan weer niet slecht voor je lichaam. En als je geestelijk goed gesteld bent kan er ook geestelijk weinig tot niets met je gebeuren.lysergine25 zei:Telefoon kampt zelf met allerlei complexe issues.
Ik zal nooit verslaafd kunnen raken aan de LSD.
![]()
De dingen die je er aan overhoud zijn positief, inzicht bijvoorbeeld..
Pikachu zei:Hoewel ik het enorm jammer zou vinden als ik nooit meer mocht trippen...
Nicely put.azgaza zei:. als je zo zou redeneren is alles dat je leuk vind gelijk verslavend, en dat is niet zo. LSD is meer zoiest als hele mooie muziek; of ogen hebben ofzo, je bent er niet aan verslaafd maar het idee om het nooit meer te hebben staat je gewoon niet aan.

AJ zei:Nicely put.azgaza zei:. als je zo zou redeneren is alles dat je leuk vind gelijk verslavend, en dat is niet zo. LSD is meer zoiest als hele mooie muziek; of ogen hebben ofzo, je bent er niet aan verslaafd maar het idee om het nooit meer te hebben staat je gewoon niet aan.![]()
welcomeAJ zei:![]()
Waauw, mooie vellen man 8D~
Voel me wel sneu hoor, ik op zoek naar 'een zegeltje' en jij komt aan met zo'n vel![]()
lysergine25 zei:DarkScope zei:als je zon vel vasthoudt neemt je lichaam het toch al meteen een beetje op ofniet?dat vraag ik me eigenlijk altijd al af.
Als je een blotter op je voorhoofd vastplakt met een zweetband dan ga je hard..... zo deeed Jimi het volgens de legende.
Stonie
dirtbag zei:whoo die achterkant is spacend ouwe :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."