Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeuk om te doen onder invloed van alice

Leuk om te doen onder invloed van alice

77 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#1
chaos zei:
de vorige keer dat ik lsd deed
vorige week dus fzo
verloor ik mezelf als ik at
als iemand mij snapt
:tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je gezondigd hebt tegen de haiku-regels.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga stoppen met drugs en begin weer op mijn 20ste..Helaas is dit een cliché en vind ik het spijtig dat ik niet tot mijn 20ste kon wachten. Psychedelica en vooral lsd is zo mooi :hearteyes: Nee, ik wacht met gebruik totdat ik liefde heb gevonden en het zo weer kan weg jagen :P Jammer dat mensen schrikken van drugs gebruik en met name LSD wegens de kans dat je erin kan blijven hangen.
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ErnstJünger zei:
chaos zei:
de vorige keer dat ik lsd deed
vorige week dus fzo
verloor ik mezelf als ik at
als iemand mij snapt
:tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je gezondigd hebt tegen de haiku-regels.
Klik om te vergroten...

LOL :mrgreen:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vliegen in een vliegtuig! :hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindmapping.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gaaf idee, maar ik zou dan zo'n sauna afhuren, dat is helemaal niet zo duur, zeker niet als je het samendoet met wat vrienden. Wel echt gaaf idee!! Woehoeeee, trippen in de sauna haha, ennn gewoon veeeeel water drinken, dan lijkt het me niet slecht.
Klik om te vergroten...

DONE!! :hearteyes:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nick de Neger zei:
Vliegen in een vliegtuig! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zat er toen nog veel in je systeem dan? Of gewoon een typische na-trip? :grin: In ieder geval wel een goeie!

OT:
- Meeten met lui van DF!


Adreno
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
-Sauna landschap
-Een natuurlijke omgeving met een rugzak vol eten en een mp3 speler.
-Associaties leggen op papier; mindmapping.
-Mensen bekijken
-sex (schijnt zo te zijn :P )
-Gamen
-Kermis :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nick de Neger zei:
Vliegen in een vliegtuig! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Keer met grote groep van df,met het vliegtuig allemaal op LSD.
Hihi :wave:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wii.... guitar hero III
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lol, en dan perongeluk in de verkeerde koffie stoppen... :grin:


vliegen zonder vliegtuig?
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb het gisteren voor de eerste keer met men eige ogen gezien op de aliced.
de maan oooh zo mooi :grin:. zag de wolken naar de maan gezogen worden.
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
AJ zei:
lichtendonker zei:
Ik heb de DVD besteld, lijkt me geweldig op de beamer! :wave:
Klik om te vergroten...

Hehe, awesome. Let me know! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

De DVD is binnen, duurde een weekje. Hij is prachteig om te zien en de muziek is chill :P

Aanradertje dus!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zag een keer de maan, door een gat in de wolken schijnen, prachtig was dat... de hele lucht grijs, en een klein gaat je in de wolken waar de maan door scheen. Heb toen een tuinstoel gepakt, de tuinkachel aan gedaan, en niet meer van die tuinstoel afgekomen(alleen om wat te drinken te pakken) Voora; het laatste gedeelte was mooi, zag letterlijk de wolken oplossen, in een hemelsblauwe lucht, en toen vervaagde de maan, bleek ik intussen geslapen te hebben, en was het ochtend. (combi van DMT en LSD :grin: )
t
the.bugggLid
01-01-2024, 00:00
#16
in het park liggen onder invloed van allice is ook erg leuk. je ziet de takken van de bomen door elkaar dansen, en je hoort de wind langs je heen suizen. geeft echt een heel ontspannend gevoel. ik heb een keer samen met een vriend 's nachts in het park gelegen. langer dan een uur. en in dat uur hebben we misschien maar 20 woorden gezegd. heel ontspannend
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Dit.
Klik om te vergroten...

Mijn excuses voor het zinloze bericht; maar ik verging van het lachen op het moment dat ik dat postte. Wat 'dit' is wist ik toen eigenlijk ook niet, maar leuk dat het was :mrgreen: .
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je maar lol hebt :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."