Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeuk om te doen onder invloed van alice

Leuk om te doen onder invloed van alice

77 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
jcutter123 zei:
Je zat zeker dichtbij oosterpark :wink:
Klik om te vergroten...

welk oosterpark, in a'dam?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
even een opmerking over die sauna's.. sinds wanneer droogt LSD uit :confused:

een bad op lsd vind ik trouwens niet zo leuk, ooit eens geaan na een feestje en na 5 minuten was ik het al beu om op de zelfde plaats te blijven
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
-spaceman- zei:
jcutter123 zei:
Je zat zeker dichtbij oosterpark :wink:
Klik om te vergroten...

welk oosterpark, in a'dam?
Klik om te vergroten...

Hij bedoeld denk ik in Groningen :wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
-spaceman- zei:
jcutter123 zei:
Je zat zeker dichtbij oosterpark :wink:
Klik om te vergroten...

welk oosterpark, in a'dam?
Klik om te vergroten...

oosterpark groningen :wink:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gaaf idee, maar ik zou dan zo'n sauna afhuren, dat is helemaal niet zo duur, zeker niet als je het samendoet met wat vrienden. Wel echt gaaf idee!! Woehoeeee, trippen in de sauna haha, ennn gewoon veeeeel water drinken, dan lijkt het me niet slecht.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als de zon tussen je gordijnen door naar binnen schijnt en je dus zo'n waas van licht in de kamer krijgt. Moet je daar eens rook in uitblazen. Beetje hetzelfde principe, maar zo veel beter :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeller zei:
even een opmerking over die sauna's.. sinds wanneer droogt LSD uit :confused:

een bad op lsd vind ik trouwens niet zo leuk, ooit eens geaan na een feestje en na 5 minuten was ik het al beu om op de zelfde plaats te blijven
Klik om te vergroten...

De keer dat ik LSD probeerde (halve blotter, volgens mij 200 p.s.) Hoefde ik me niet t verplaatsen, alles kwam naar mij toe :).

oh en de LSD droogt niet uit, je droogt zelf snel uit. dus als je een half uurtje in de sauna bent, in het uur ernaa even een halve liter water drinken.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
TechNora zei:
Gaaf idee, maar ik zou dan zo'n sauna afhuren, dat is helemaal niet zo duur, zeker niet als je het samendoet met wat vrienden. Wel echt gaaf idee!! Woehoeeee, trippen in de sauna haha, ennn gewoon veeeeel water drinken, dan lijkt het me niet slecht.
Klik om te vergroten...

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10937 :wink:
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
AJ zei:
Beamer + screensaver wil ik nog wel iets op toevoegen :]

ElectricSheep screensaver. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Heeelemaal te kicken.

http://electricsheep.org/

Al vele weken een tevreden gebruiker :wink:
Sampletje van de screensaver: http://electricsheep.org/electricsheep-sample.mov
(Werkt via bittorrent- wel even poortje openzetten enzo)
Klik om te vergroten...

Ik heb de DVD besteld, lijkt me geweldig op de beamer! :wave:
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#10
lichtendonker zei:
Ik heb de DVD besteld, lijkt me geweldig op de beamer! :wave:
Klik om te vergroten...

Hehe, awesome. Let me know! :mrgreen:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#11
jcutter123 zei:
Tijdens een acid tripje mag ik graag s'nachts buiten lopen terwijl de volle man op mijn kop schijnt. Muziek op en je ziet alles om je heen lekker rustig mee bewegen. I love acid! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha, misschien kom ik je dan nog wel eens tegen in de stad ^^ Ik mag dit ook graag doen.

Ik heb nu 2 x getript op alice, en zondag voor de 3e keer. Er bij blowen is echt de bom! Dat ontdekte ik pas de tweede keer. We zijn toen trippend naar de coffeeshop geweest, en ik kon amper bestellen :openmouth: Die barman had het wel door volgens mij, hij zij: voorzichtig aan hé, en gaf me een knipoog en hij lachte, geweldig :grin:
Maar ik dwaal af: Zondag doen we er ook lachgas bij. Ik ben benieuwd! Dat is met paddo's altijd wel een gouden combi, dus hierbij vast ook wel
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
douchen en dan al die kleuren water uit de douchekop zien komen, prachtig! :)
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#13
als ik dit zo lees krijg ik weer erg zin om weer te nemen. zeker in de zomer op vakantie muziek erbij :hearteyes:
c
chaosLid
01-01-2024, 00:00
#14
de vorige keer dat ik lsd deed
vorige week dus fzo
verloor ik mezelf als ik at
als iemand mij snapt
:tongueout:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#15
chaos zei:
de vorige keer dat ik lsd deed
vorige week dus fzo
verloor ik mezelf als ik at
als iemand mij snapt
:tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je gezondigd hebt tegen de haiku-regels.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga stoppen met drugs en begin weer op mijn 20ste..Helaas is dit een cliché en vind ik het spijtig dat ik niet tot mijn 20ste kon wachten. Psychedelica en vooral lsd is zo mooi :hearteyes: Nee, ik wacht met gebruik totdat ik liefde heb gevonden en het zo weer kan weg jagen :P Jammer dat mensen schrikken van drugs gebruik en met name LSD wegens de kans dat je erin kan blijven hangen.
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
ErnstJünger zei:
chaos zei:
de vorige keer dat ik lsd deed
vorige week dus fzo
verloor ik mezelf als ik at
als iemand mij snapt
:tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je gezondigd hebt tegen de haiku-regels.
Klik om te vergroten...

LOL :mrgreen:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vliegen in een vliegtuig! :hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindmapping.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gaaf idee, maar ik zou dan zo'n sauna afhuren, dat is helemaal niet zo duur, zeker niet als je het samendoet met wat vrienden. Wel echt gaaf idee!! Woehoeeee, trippen in de sauna haha, ennn gewoon veeeeel water drinken, dan lijkt het me niet slecht.
Klik om te vergroten...

DONE!! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."