#1
jcutter123 zei:Je zat zeker dichtbij oosterpark![]()
welk oosterpark, in a'dam?
jcutter123 zei:Je zat zeker dichtbij oosterpark![]()
-spaceman- zei:jcutter123 zei:Je zat zeker dichtbij oosterpark![]()
welk oosterpark, in a'dam?

-spaceman- zei:jcutter123 zei:Je zat zeker dichtbij oosterpark![]()
welk oosterpark, in a'dam?
Jeller zei:even een opmerking over die sauna's.. sinds wanneer droogt LSD uit![]()
een bad op lsd vind ik trouwens niet zo leuk, ooit eens geaan na een feestje en na 5 minuten was ik het al beu om op de zelfde plaats te blijven
TechNora zei:Gaaf idee, maar ik zou dan zo'n sauna afhuren, dat is helemaal niet zo duur, zeker niet als je het samendoet met wat vrienden. Wel echt gaaf idee!! Woehoeeee, trippen in de sauna haha, ennn gewoon veeeeel water drinken, dan lijkt het me niet slecht.
AJ zei:Beamer + screensaver wil ik nog wel iets op toevoegen :]
ElectricSheep screensaver.![]()
![]()
![]()
Heeelemaal te kicken.
http://electricsheep.org/
Al vele weken een tevreden gebruiker
Sampletje van de screensaver: http://electricsheep.org/electricsheep-sample.mov
(Werkt via bittorrent- wel even poortje openzetten enzo)

lichtendonker zei:Ik heb de DVD besteld, lijkt me geweldig op de beamer!![]()

jcutter123 zei:Tijdens een acid tripje mag ik graag s'nachts buiten lopen terwijl de volle man op mijn kop schijnt. Muziek op en je ziet alles om je heen lekker rustig mee bewegen. I love acid!![]()
chaos zei:de vorige keer dat ik lsd deed
vorige week dus fzo
verloor ik mezelf als ik at
als iemand mij snapt
![]()
ErnstJünger zei:chaos zei:de vorige keer dat ik lsd deed
vorige week dus fzo
verloor ik mezelf als ik at
als iemand mij snapt
![]()
Ik denk dat je gezondigd hebt tegen de haiku-regels.

Gaaf idee, maar ik zou dan zo'n sauna afhuren, dat is helemaal niet zo duur, zeker niet als je het samendoet met wat vrienden. Wel echt gaaf idee!! Woehoeeee, trippen in de sauna haha, ennn gewoon veeeeel water drinken, dan lijkt het me niet slecht.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."