Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKrampjes en stijve nek bij LSD

Krampjes en stijve nek bij LSD

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik had gewoon als ik na de lsd in men bed ging liggen. voelde ik elk spiertje bewegen, of elk spiertje dat bewogen was. voelde zo goed aan. en lekker lachen die rare posities die je aan neem :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, ik ken mensen die ik gewoon noodgedwongen moet masseren wanneer daar tijd voor is :openmouth: :beer:
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb ik ook altyd, tijdens de trip heb ik rare tintelingen in mijn knieën, in mijn neck en borst.
na de trip is dat spierpijn geworden.
bizar maar niets ernstig :tongueout:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
bij mij net of er iemand een hand in me nek legt, een warme hand, en die dan smelt, zodat mijn rug warm word.
P
PannekoeketrutLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb altijd krampen in mijn bovenbenen als het uitgewerkt is of de volgende dag :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pannekoeketrut zei:
ik heb altijd krampen in mijn bovenbenen als het uitgewerkt is of de volgende dag :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, ik ook! In m'n rechterbovenbeen altijd heel erg, en dan kan ik na de trip niet slapen omdat ik gek word van de kramp, en het is niet weg te masseren!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb wel eens letterlijk spierpijn gehad van abnormaal veel lopen op LSD. Zoals toen ik in 10 minuten van mijn huis naar het museumplein liep een keertje, en terug met een omweg. En het is al bijna een kwartier fietsen normaal, dus ik snap nog steeds niet hoe we dat nou deden, maar de klok was er bij.. en de spierpijn verklaarbaar, haha.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
khad bij mijn eerste LSD ervaring erg veel buikpijn, gevoel dat gevoel, zelf had ik het niet .. maar die buikpijn, zucht ..

natuurlijk ging het wel over na een uurtje ofzo. :wink:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo iedereen,

Ik ben hier net nieuw geregistreerd en dit is mijn 2e bericht pas. Ik lees dit forum al een jaar ongeveer en ik vind het erg interessant.

Ik heb 2 maanden geleden via een schitterend verhaal eindelijk LSD gekregen. (Dit kan ik wel eens opschrijven, maar ik zal eerst even vragen of deze kerel dat wel goed vind) Ik had al 4 of 5 keer paddo's gedaan, en ik blowde ook wel veel. Dat ging altijd erg fijn zonder vervelende gevoelens en zo er bij.

Nu heb ik dus laatst echter LSD gedaan. Het was écht ontzettend mooi. Veel gemoedelijker en zachter dan paddo's. Ik heb echt een geweldige trip gehad, maar het viel me op dat ik nekkramp had. Een beetje stijve nek en schouders. Het voelt alsof je je schouder en nekspieren niet kunt ontspannen. Alsof de spieren daar een klein beetje slapen. Ze tintelen. Dit gevoel komt een uurtje na de bodyload ongeveer, en duurt een uur of 3-4. Als ik op bed ging liggen bleven ze gespannen. Het voelde niet erg prettig, maar pijn deed het ook niet. Ik heb al even gezocht, maar ik kon er niks over vinden. Drie weken geleden heb ik het voor de 2e keer gedaan, en dit gevoel kwam weer.

Ik wil graag weten of ik de enige ben die dit voelt. Ik kijk er niet echt tegenop maar ik heb er ook niet echt zin in. het is toch niet schadelijk?
Alvast bedankt!
Die Mannûn
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
hey matey,

Gebeurd met meerdere mensen :wink: niet druk om maken.
en dat verhaaltje mag je schrtijven hoor :P
is inderdaad een beetje krankzinnig :P

groetjes :wave:
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had net hetzelfde. Het begon van mij bij het opzetten van de trip al, maar dan vooral met geklemde kaken. Precies alsof ik het koud had, of me fysiek op iets wilde afreageren. Van m'n nek en schouders had ik vooral 'last' tegen het einde van de trip en de dag erna.
Misschien dat het in een warmere omgeving anders is, ik krijg het vaak koud tijdens een trip. Ik weet je meer te vertellen na de zomer :wink:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Memmûm zei:
Ik heb echt een geweldige trip gehad, maar het viel me op dat ik nekkramp had. Een beetje stijve nek en schouders. Het voelt alsof je je schouder en nekspieren niet kunt ontspannen. Alsof de spieren daar een klein beetje slapen. Ze tintelen. Dit gevoel komt een uurtje na de bodyload ongeveer, en duurt een uur of 3-4.
Klik om te vergroten...

Heb ik ook altijd last van, alsof ze verkrampt zijn en niet meer willen ontspannen....kan er wel mee leven. :mrgreen:
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb het inderdaad ook gemerkt, zoals Azgaza het zegt. ^
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Same here, ik krijg het over mijn hele rug en nek... maar dat mag de pret niet drukken :wink:

Maarre kom maar op met dat schitterende verhaal dan! :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik krijg ook altijd een vreemd gevoel in mijn nek. Niet echt kramp, maar een beetje stijf en zwevend tegelijk. Meestal voel ik het het sterkst als de zegel opkomt en dan nog een uur of 2-3 en dan neemt het vaak af. Volgensmij is het normaal.
A
Alternative4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb dat dus afgelopen zondag ook gehad.

Rond 16.30 kwam het LSD-effect op... Halve shiva-zegel (50mics).

's nachts rond 01:00 geprobeerd te gaan slapen. Maar dat lukte natuurlijk niet; je hoofd is dan nog teveel op hol. Maar die nekkramp was er nog steeds; ook veel spanning van de gezichtsspieren.
Zelfs de volgende dag nog ietwat gaar door het slaapgebrek en de nekspieren zaten ook nog steeds vast. Dat duurde tot gisteravond 20.00u ongeveer (T+ 27:30 dus!!!)

Heeft iemand hier een remedie tegen? Ik bedoel: LSD is best leuk, maar met zoveel kramp heb ik weinig zin om het nog eens te doen.. Wellicht is 1 tablet magnesium een goed idee? Dat zorgt er ook altijd voor dat de spieren een beetje ontspannen bij MDMA-gebruik...
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan bevestigen dat voor mij magnesium tabletten goed werken tegen spierkrampen.

Een tijdje geleden was ik van plan om een lsd trip te combineren met methylone (explosion buisjes) en wilde ik die kaakspanningen omzeilen door magnesium in te nemen van te voren.

Nou heb ik altijd heel veel last van spierkrampen in mijn nek en rug (ICTer :grin:).
Van die combo kwam die avond niks omdat ik m'n handen vol had aan die ene zegel :)
Maar die magnesium had ik al van te voren geslikt, en die avond viel het me meteen op dat ik mijn rug en nek al de hele avond niet gevoeld had!
Normaal heb ik ook altijd extra last van m'n rug en nekspieren bij gebruik van lsd (lees mijn reactie ergens aan het begin van dit topic).
Die avond had ik dat helemaal niet dus, daarna ben ik doorgegaan met het gebruiken van die magnesiumpillen (voedingssupplement) en gaat het echt super goed met m'n rugspieren en nekspieren, ik voel me nu al 2 weken beter dan ik me al zeker 2 jaar gevoeld heb!

Het beste zou magnesium in combinatie met appelzuur (malic acid) zijn.
Ik heb deze besteld op de volgende site:

http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=622

Bodybuilders die creatine gebruiken krijgen hier vaak spierkrampen van en gebruiken deze magnesium-malate pillen hier ook tegen.
Dus of je nou lsd of creatine gebruikt moet geen verschil maken denk ik? :wink:

Hier nog een linkje over het gebruik van magnesium-appelzuur bij spierkrampen en hoe de meeste mensen een magnesium tekort hebben.

http://blog.seniorennet.be/jules/archief.php?ID=2035
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laat je masseren tijdens je trip :hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
God heeft me 1 gave gegeven en dat is: Masseren! Dus ik masseer mezelf als ik last krijg van dit soort dingen. Dat is best handig.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn vriendin kan ook aardig masseren, maar die spierkrampen die ik heb los je niet op met masseren helaas.

En jcutter jezelf masseren is een gave die iedere man van god heeft gekregen hoor :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."