Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErste ker.....bij SOLSTITIU Ruigoord

Erste ker.....bij SOLSTITIU Ruigoord

33 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zou het absoluut niet aankunnen... maar dat ben ik dan :)
z
zomertje39Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi alemaal, eindelijk ben ik klaar voor.....en bij Solstitiu festival in juni zal gebeuren,mijn vraag is :hoe can ik een steun van iemand heben?(omdat ik ga aleen).hoe can ik een beschermer vinden...of so.... alvast bedankt peace en love
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik denk dat je solstice bedoelt, tenzij ik een ander vet festival niet eens ken:P

ot: je gaat naar een goa feestje, ik weet niet of je vaker op die feestjes bent geweest maar goa luitjes zijn heel relaxt, mochtje daar naar de kloten gaan denk ik dat er rijen hippy's om je heen staan om je te helpen :P
waarom neem je niet gewoon iemand mee? veel trip ervaring? zo nee ga lekker oefenen thuis voordat het zover is :wink:

Greetz pyth
k
kroko123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeft iemand enig idee waar ik fatsoenlijke informatie over tijden enzo kan vinden over dit festival? Of kan iemand mij het vertellen:wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Solstitiu... wow... Ik neem ook aan dat je gewoon Solstice bedoelt, het is op ruigoord, het is in juni, en in 2007 was het een goed feestje. Ik ga er zelf ook heen, maar ik ben tegenwoordig op bijna elk ruigoord psy trance feest te vinden.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de feesten op ruigoord erg gezellig zijn met een hele sociale sfeer van 'ik ken je niet, maar we zijn op het zelfde feest dus laten we doen van alsof we elkaar wel kennen'. Sociaal contact vinden op een feestje moet dus niet moeilijk zijn.
Ik raad alleen wel aan gewoon iemand mee te nemen, liefst met ervaring. In je eentje trippen (zonder goede vrienden er bij dus) is mentaal gewoon veel meer eisend dan met een goed gezeldschap, dus voor de eerste keer zijn vrienden wel handig. Misschien is het ook goed niet je eerste trip op een feestje te doen, al deed ik dat zelf wel; er zijn extreem veel indrukken te verwerken in alleen al een rustige kamer met LSD op dus op een druk feest is het zintuigenfeest.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan ik daar ook hele mooie gothics tegenkomen?
Gothic meisjes :hearteyes:
z
zomertje39Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi Azgaza,ja ik bedoel Solstice......maar in het latijn is solstitiu(denk ik hehehe). hartelijk bedankt voor je antwoord, ik ga ook bijna bij alle goa festje naarRuigoord, dus misschien kennen wij .Tot nu toe heb ik gebruik (bewust) aleen mdma,3 ker en ik heb en rijpe leeftijd....maar nu ben ik klaar voor een stap verder.En dat dankzij dit forum en andere infosite.thuis aleen durf ik niet om lsd te probieren,en ervaren vrienden heb ik niet.dus ik dacht daar(Ruigoord) met mensen erbij kan ik ervaren in een chill out plek of so.en ook tijd genoeg(21/22).ik weet lsd is niet een party drug,maar de omgeving is vriendelijk.maar ja....zou een prettige verasing zijn als ik een ervaren person als jij daar zal onmoeten. vriendelijke groeten zomertje







azgaza zei:
Solstitiu... wow... Ik neem ook aan dat je gewoon Solstice bedoelt, het is op ruigoord, het is in juni, en in 2007 was het een goed feestje. Ik ga er zelf ook heen, maar ik ben tegenwoordig op bijna elk ruigoord psy trance feest te vinden.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de feesten op ruigoord erg gezellig zijn met een hele sociale sfeer van 'ik ken je niet, maar we zijn op het zelfde feest dus laten we doen van alsof we elkaar wel kennen'. Sociaal contact vinden op een feestje moet dus niet moeilijk zijn.
Ik raad alleen wel aan gewoon iemand mee te nemen, liefst met ervaring. In je eentje trippen (zonder goede vrienden er bij dus) is mentaal gewoon veel meer eisend dan met een goed gezeldschap, dus voor de eerste keer zijn vrienden wel handig. Misschien is het ook goed niet je eerste trip op een feestje te doen, al deed ik dat zelf wel; er zijn extreem veel indrukken te verwerken in alleen al een rustige kamer met LSD op dus op een druk feest is het zintuigenfeest.
Klik om te vergroten...
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ruigoord is een van de weinige locaties waar ik met een grote groep mensen LSD leuk kan vinden. De sfeer is ontzettend goed daar, veel plezier Zomertje!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
www.ruigoord.nl voor informatie voor mensen die er heen willen. Ik raad het helemaal aan.

zomertje39 zei:
Hoi Azgaza,ja ik bedoel Solstice......maar in het latijn is
solstitiu(denk ik hehehe). hartelijk bedankt voor je antwoord, ik ga
ook bijna bij alle goa festje naarRuigoord, dus misschien kennen wij
.Tot nu toe heb ik gebruik (bewust) aleen mdma,3 ker en ik heb en rijpe
leeftijd....maar nu ben ik klaar voor een stap verder.En dat dankzij
dit forum en andere infosite.thuis aleen durf ik niet om lsd te
probieren,en ervaren vrienden heb ik niet.dus ik dacht daar(Ruigoord)
met mensen erbij kan ik ervaren in een chill out plek of so.en ook tijd
genoeg(21/22).ik weet lsd is niet een party drug,maar de omgeving is
vriendelijk.maar ja....zou een prettige verasing zijn als ik een
ervaren person als jij daar zal onmoeten. vriendelijke groeten zomertje
Klik om te vergroten...

Als je vaak naar ruigoord feesten gaat en die plek hebt uitgekozen denk ik dat het geen slecht idee is, ik vind LSD zelf trouwens van tijd tot tijd ook een prima party drug, als je de goa / psy trance scene tenminste bedoelt, daar past het gewoon echt prima. Dansen op LSD is heel leuk, de decoraties op die feesten zijn ook prima om te trippen en de vaak afgelegen locaties voelen dan echt als een avontuur.

Maar.. ik ga nog wel ergens een Solstice-meet-topic maken, voor alle mensen van het forum die er dit jaar heen komen, tenzij ik er al een had gemaakt, dan graaf ik hem binnenkort maar weer eens op. En.. inderdaad goed mogelijk dat ik je dan wel eens heb zien lopen op ruigoord, leuk :)
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#10
En toch zou ik mensen niet aanraden om de eerste keer LSD op een feest te nemen.. Ik was ook op ruigoord en had een badtrip, wss ook omdat er een vechtpartij uitbrak tussen oost-europeanen en er politie kwam wat natuurlijk niet echt bevorderlijk is voor de sfeer.. helemaal niet als je voor het eerst LSD op hebt :openmouth:
Het verschilt uiteraard per persoon, en per situatie, maar een rustige vertrouwde omgeving (zonder al te veel prikkels) lijkt mij veiliger.
z
zomertje39Lid
01-01-2024, 00:00
#11
bedankt , :wave: zal ik niet doen.....






honingolie zei:
En toch zou ik mensen niet aanraden om de eerste keer LSD op een feest te nemen.. Ik was ook op ruigoord en had een badtrip, wss ook omdat er een vechtpartij uitbrak tussen oost-europeanen en er politie kwam wat natuurlijk niet echt bevorderlijk is voor de sfeer.. helemaal niet als je voor het eerst LSD op hebt :openmouth:
Het verschilt uiteraard per persoon, en per situatie, maar een rustige vertrouwde omgeving (zonder al te veel prikkels) lijkt mij veiliger.
Klik om te vergroten...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben misschien ook van plan LSD te nemen op empoorium binnenkort, dat is een outdoor techno feestje dus opzich lijkt me dat zeer relaxt daar. Alleen dit gaat pas mijn 3e keer worden ( zal dan wel een hele shiva zegel nemen aangezien ik een halfje niet de moeite waard vond ). Heb al 1 keer een hele genomen, maar dat is inmiddels al zon 3 maandjes terug. Vond dit echt zeer heftig kwa gevoel visuals mindfuck alles. Als deze keer zo heftig zal worden als die keer, zal het zeker veel té zijn op een feestje!

Maar aangezien ik na mijn 1e keer echt hawaiaanse paddos nooit meer zon ongelovelijke mindfuck heb gehad ervan ( zelfs niet na een keer de dubbele dosis van dat, 2 porties dus ), denk ik dat dat bij LSD misschien wel net zo werkt. Dus is je 1e keer echt trippen op de LSD ook werkelijk kwa mindfuck toch de allerheftigste ( gewoon omdat je het gevoel niet gewend bent ), en zal deze keer dus op een outdoor feestje wel kunnen, aangezien die echt heftige mindfuck maybe wel zal uitblijven?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon altijd wat pep meenemen als je gaat trippen op een feestje en je bent bang voor de input overload. Dan neem je gewoon een lijntje als het allemaal wat te hard gaat. Je gaat wat helderder nadenken en je visuals worden minder maar dan kan je in iedergeval lekker doorfeesten.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind een sterke trip op een feestje ook wel leuk. BIj mij was het ook zo dat geen paddotrip ooit de eerste evenaarde, mijn 2e LSD trip (een van de sterkste) is vaak geëvenaard, wel wordt het makkelijker om me helemaal op mijn gemak te voelen op veel te drukke en/of nare plekken, ik heb minder last van de omgeving omdat ik me zekerder voel met LSD op dan mijn eerste paar trips. Je kan ook 3/4e nemen van een zegel, iets waar veel mensen niet aan denken maar ik heb dat in het verleden ook wel eens gedaan.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou het niet de eerste keer op een feest doen.

Je eerste rijles draait ook om motoriek te krijgen met het stuur en de pedalen en niet zozeer om hoe snel of behendigd je de weg aflegt.

Kortom, zorg dat je mind weet hoe LSD aankomt en hoe je zintuigen invloeden van buitenaf oppikken. Als deze vertrouwensband er eenmaal is, kun je het circuit op.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
eerste keer?

Gewoon lekker thuis doen met vrienden
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Ik vind een sterke trip op een feestje ook wel leuk. BIj mij was het ook zo dat geen paddotrip ooit de eerste evenaarde, mijn 2e LSD trip (een van de sterkste) is vaak geëvenaard, wel wordt het makkelijker om me helemaal op mijn gemak te voelen op veel te drukke en/of nare plekken, ik heb minder last van de omgeving omdat ik me zekerder voel met LSD op dan mijn eerste paar trips. Je kan ook 3/4e nemen van een zegel, iets waar veel mensen niet aan denken maar ik heb dat in het verleden ook wel eens gedaan.
Klik om te vergroten...

Na goed jij hebt al een stuk meer ervaring dan ik met LSD! Misschien dat ik voor de 2cb ga, dan snuif ik gewoon steeds een beetje bij totdat ik genoeg hard trip! Dit duurt ook geen 12 uur en zelfs maar ongeveer 1,5 uur als ik het snuif, denk dat dit misschien wat verstandiger is op een feestje!
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
Solstitiu... wow... Ik neem ook aan dat je gewoon Solstice bedoelt, het is op ruigoord, het is in juni, en in 2007 was het een goed feestje. Ik ga er zelf ook heen, maar ik ben tegenwoordig op bijna elk ruigoord psy trance feest te vinden.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de feesten op ruigoord erg gezellig zijn met een hele sociale sfeer van 'ik ken je niet, maar we zijn op het zelfde feest dus laten we doen van alsof we elkaar wel kennen'. Sociaal contact vinden op een feestje moet dus niet moeilijk zijn.
Ik raad alleen wel aan gewoon iemand mee te nemen, liefst met ervaring. In je eentje trippen (zonder goede vrienden er bij dus) is mentaal gewoon veel meer eisend dan met een goed gezeldschap, dus voor de eerste keer zijn vrienden wel handig. Misschien is het ook goed niet je eerste trip op een feestje te doen, al deed ik dat zelf wel; er zijn extreem veel indrukken te verwerken in alleen al een rustige kamer met LSD op dus op een druk feest is het zintuigenfeest.
Klik om te vergroten...

ik wou hier iets aan toevoegen wat ik toch erg jammer vind, ruigoord wordt in de piek een xtc house hol, de menigte zijn veel niet goa's en de muziek wordt aangepast en wordt progressive, agressieve beat erin en een hele hoop ego'tjes, zelf veel cokeheads tegen gekomen die de hele psychedlische sfeer verpesten met gebral, vond ik vooral bij het kampvuur erg irri, om een uur of 5 is het dan meestal over tijd om te feesten tot 3 uur met de die hard goa's :) ik merk het elk feestje meer, oud & nieuw was wel psychedelisch en geweldig solstice zal dat ook helemaal worden maar ik spreek nu over de normale maandelijkse feestjes.
vind het personelijk erg jammer wat je wel kon blijken uit de tekst :P

groetjes
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat was overigens een vraag die ik hier al eerder wou stellen. Wou ook al eens eerder naar Ruigoord gaan maar is er nooit van gekomen. Hangt er nog wel een ouderwetse psychedelische sfeer dan? En dan bedoel ik geen psychedelische sfeer met aankleding, Goa muziek en alleen maar Xtc slikkende mensen. Kende 1 persoon die er weleens kwam, die ging altijd met speed op zak ook.

Zijn dit soort feesten met vrijwel alleen acid & wiet bijna vergaan dan?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lijkt mij ook wel een leuke ervaring zo'n feest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."