#1
ik zou het absoluut niet aankunnen... maar dat ben ik dan ![:)]()
azgaza zei:Solstitiu... wow... Ik neem ook aan dat je gewoon Solstice bedoelt, het is op ruigoord, het is in juni, en in 2007 was het een goed feestje. Ik ga er zelf ook heen, maar ik ben tegenwoordig op bijna elk ruigoord psy trance feest te vinden.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de feesten op ruigoord erg gezellig zijn met een hele sociale sfeer van 'ik ken je niet, maar we zijn op het zelfde feest dus laten we doen van alsof we elkaar wel kennen'. Sociaal contact vinden op een feestje moet dus niet moeilijk zijn.
Ik raad alleen wel aan gewoon iemand mee te nemen, liefst met ervaring. In je eentje trippen (zonder goede vrienden er bij dus) is mentaal gewoon veel meer eisend dan met een goed gezeldschap, dus voor de eerste keer zijn vrienden wel handig. Misschien is het ook goed niet je eerste trip op een feestje te doen, al deed ik dat zelf wel; er zijn extreem veel indrukken te verwerken in alleen al een rustige kamer met LSD op dus op een druk feest is het zintuigenfeest.
zomertje39 zei:Hoi Azgaza,ja ik bedoel Solstice......maar in het latijn is
solstitiu(denk ik hehehe). hartelijk bedankt voor je antwoord, ik ga
ook bijna bij alle goa festje naarRuigoord, dus misschien kennen wij
.Tot nu toe heb ik gebruik (bewust) aleen mdma,3 ker en ik heb en rijpe
leeftijd....maar nu ben ik klaar voor een stap verder.En dat dankzij
dit forum en andere infosite.thuis aleen durf ik niet om lsd te
probieren,en ervaren vrienden heb ik niet.dus ik dacht daar(Ruigoord)
met mensen erbij kan ik ervaren in een chill out plek of so.en ook tijd
genoeg(21/22).ik weet lsd is niet een party drug,maar de omgeving is
vriendelijk.maar ja....zou een prettige verasing zijn als ik een
ervaren person als jij daar zal onmoeten. vriendelijke groeten zomertje
zal ik niet doen.....honingolie zei:En toch zou ik mensen niet aanraden om de eerste keer LSD op een feest te nemen.. Ik was ook op ruigoord en had een badtrip, wss ook omdat er een vechtpartij uitbrak tussen oost-europeanen en er politie kwam wat natuurlijk niet echt bevorderlijk is voor de sfeer.. helemaal niet als je voor het eerst LSD op hebt
Het verschilt uiteraard per persoon, en per situatie, maar een rustige vertrouwde omgeving (zonder al te veel prikkels) lijkt mij veiliger.
azgaza zei:Ik vind een sterke trip op een feestje ook wel leuk. BIj mij was het ook zo dat geen paddotrip ooit de eerste evenaarde, mijn 2e LSD trip (een van de sterkste) is vaak geëvenaard, wel wordt het makkelijker om me helemaal op mijn gemak te voelen op veel te drukke en/of nare plekken, ik heb minder last van de omgeving omdat ik me zekerder voel met LSD op dan mijn eerste paar trips. Je kan ook 3/4e nemen van een zegel, iets waar veel mensen niet aan denken maar ik heb dat in het verleden ook wel eens gedaan.
azgaza zei:Solstitiu... wow... Ik neem ook aan dat je gewoon Solstice bedoelt, het is op ruigoord, het is in juni, en in 2007 was het een goed feestje. Ik ga er zelf ook heen, maar ik ben tegenwoordig op bijna elk ruigoord psy trance feest te vinden.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de feesten op ruigoord erg gezellig zijn met een hele sociale sfeer van 'ik ken je niet, maar we zijn op het zelfde feest dus laten we doen van alsof we elkaar wel kennen'. Sociaal contact vinden op een feestje moet dus niet moeilijk zijn.
Ik raad alleen wel aan gewoon iemand mee te nemen, liefst met ervaring. In je eentje trippen (zonder goede vrienden er bij dus) is mentaal gewoon veel meer eisend dan met een goed gezeldschap, dus voor de eerste keer zijn vrienden wel handig. Misschien is het ook goed niet je eerste trip op een feestje te doen, al deed ik dat zelf wel; er zijn extreem veel indrukken te verwerken in alleen al een rustige kamer met LSD op dus op een druk feest is het zintuigenfeest.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."