eerste keer lsd op een goafeestje is perfect mogelijk.. sterker zelfs, indien de omstandigeheden ideaal zijn geeft dit dikwijls de beste trips, want in tegenstelling tot wat veel mensen denken is LSD echt wel een ideale feestdrug (als je er mee kan omgaan boort het mdma zwaar in de grond
![:wink:]()
)
mijn eerste keer lsd was ook op een goafest(ival) en dat was heel leuk..
waar ik echter wel rekening mee zou houden.
-pak niet te veel! het is je eerste keer dus neem niet te veel.. je moet niet per se minder nemen omdat het op een feest is, dit maakt weinig uit want goede setting = goede setting
- zorg dat je goed uitgerust bent en dat je je zowel lichamelijk als geestelijk fit voelt.. Met een uitgerust lichaam krijg je veel energie van de LSD, maar met een afgebeuld lijf voel je te veel dat je spieren het niet meer aan kunnen. Om die reden vind ik het ook niet zo verstandig om van te voor te blowen.. ook al kan het heel lekker smaken, een zuivere LSD trip is beter. Alcohol heeft in gecontroleerde hoeveelheden een positievere invloed.. het zorgt ervoor dat je meer met de flow van de trip meegaat.
-Alleen trippen vind ik niet zo'n goed idee.. Sommige momenten wil je mss wel alleen zijn, maar voor je eerste trip zal je een trippartner nodig hebben om regelmatig iets mee te delen. Als je alleen trips trip je ook dieper.
- Als je het moeilijk hebt is het soms goed om wat te gaan dansen, dit verzet je gedachten heel goed en bovendien is de muziek veel dieper en hypnotiserender op de trips (dit is de hoofdreden waarom het een betere partydrugs is dan mdma
![:wink:]()
)
nu ja dit alles is vooral op mijn eigen ervaring gebaseerd, maar bij veel mensen is dit van toepassing
goede reis!
-