Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErste ker.....bij SOLSTITIU Ruigoord

Erste ker.....bij SOLSTITIU Ruigoord

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind een sterke trip op een feestje ook wel leuk. BIj mij was het ook zo dat geen paddotrip ooit de eerste evenaarde, mijn 2e LSD trip (een van de sterkste) is vaak geëvenaard, wel wordt het makkelijker om me helemaal op mijn gemak te voelen op veel te drukke en/of nare plekken, ik heb minder last van de omgeving omdat ik me zekerder voel met LSD op dan mijn eerste paar trips. Je kan ook 3/4e nemen van een zegel, iets waar veel mensen niet aan denken maar ik heb dat in het verleden ook wel eens gedaan.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het niet de eerste keer op een feest doen.

Je eerste rijles draait ook om motoriek te krijgen met het stuur en de pedalen en niet zozeer om hoe snel of behendigd je de weg aflegt.

Kortom, zorg dat je mind weet hoe LSD aankomt en hoe je zintuigen invloeden van buitenaf oppikken. Als deze vertrouwensband er eenmaal is, kun je het circuit op.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
eerste keer?

Gewoon lekker thuis doen met vrienden
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
Ik vind een sterke trip op een feestje ook wel leuk. BIj mij was het ook zo dat geen paddotrip ooit de eerste evenaarde, mijn 2e LSD trip (een van de sterkste) is vaak geëvenaard, wel wordt het makkelijker om me helemaal op mijn gemak te voelen op veel te drukke en/of nare plekken, ik heb minder last van de omgeving omdat ik me zekerder voel met LSD op dan mijn eerste paar trips. Je kan ook 3/4e nemen van een zegel, iets waar veel mensen niet aan denken maar ik heb dat in het verleden ook wel eens gedaan.
Klik om te vergroten...

Na goed jij hebt al een stuk meer ervaring dan ik met LSD! Misschien dat ik voor de 2cb ga, dan snuif ik gewoon steeds een beetje bij totdat ik genoeg hard trip! Dit duurt ook geen 12 uur en zelfs maar ongeveer 1,5 uur als ik het snuif, denk dat dit misschien wat verstandiger is op een feestje!
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Solstitiu... wow... Ik neem ook aan dat je gewoon Solstice bedoelt, het is op ruigoord, het is in juni, en in 2007 was het een goed feestje. Ik ga er zelf ook heen, maar ik ben tegenwoordig op bijna elk ruigoord psy trance feest te vinden.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de feesten op ruigoord erg gezellig zijn met een hele sociale sfeer van 'ik ken je niet, maar we zijn op het zelfde feest dus laten we doen van alsof we elkaar wel kennen'. Sociaal contact vinden op een feestje moet dus niet moeilijk zijn.
Ik raad alleen wel aan gewoon iemand mee te nemen, liefst met ervaring. In je eentje trippen (zonder goede vrienden er bij dus) is mentaal gewoon veel meer eisend dan met een goed gezeldschap, dus voor de eerste keer zijn vrienden wel handig. Misschien is het ook goed niet je eerste trip op een feestje te doen, al deed ik dat zelf wel; er zijn extreem veel indrukken te verwerken in alleen al een rustige kamer met LSD op dus op een druk feest is het zintuigenfeest.
Klik om te vergroten...

ik wou hier iets aan toevoegen wat ik toch erg jammer vind, ruigoord wordt in de piek een xtc house hol, de menigte zijn veel niet goa's en de muziek wordt aangepast en wordt progressive, agressieve beat erin en een hele hoop ego'tjes, zelf veel cokeheads tegen gekomen die de hele psychedlische sfeer verpesten met gebral, vond ik vooral bij het kampvuur erg irri, om een uur of 5 is het dan meestal over tijd om te feesten tot 3 uur met de die hard goa's :) ik merk het elk feestje meer, oud & nieuw was wel psychedelisch en geweldig solstice zal dat ook helemaal worden maar ik spreek nu over de normale maandelijkse feestjes.
vind het personelijk erg jammer wat je wel kon blijken uit de tekst :P

groetjes
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat was overigens een vraag die ik hier al eerder wou stellen. Wou ook al eens eerder naar Ruigoord gaan maar is er nooit van gekomen. Hangt er nog wel een ouderwetse psychedelische sfeer dan? En dan bedoel ik geen psychedelische sfeer met aankleding, Goa muziek en alleen maar Xtc slikkende mensen. Kende 1 persoon die er weleens kwam, die ging altijd met speed op zak ook.

Zijn dit soort feesten met vrijwel alleen acid & wiet bijna vergaan dan?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lijkt mij ook wel een leuke ervaring zo'n feest.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is een beetje dubbel, je hebt er nog zat mensen die gewoon LSD gebruiken, iedereen blowt en zowat en je moet bepaalde plekken op bepaalde tijdstippen vermijden en dan heb je echt niet door hoe erg het is qua xtc en speed volk. Die heb je vooral tussen 2 en 4 AM in de kerk maar die gaan vaak veel vroeger naar huis, opgebrand ofzo, het volk dat tot laat blijft zijn de echte feestgangers en als je gewoon blijft tot de volgende middag is het weer echt de goede sfeer. Feestjes met alleen LSD en wiet heb je niet meer, maar feestjes waar dat soort mensen (ik dus :) ) komen nog wel en ik kom altijd zat van dat soort mensen tegen op feestjes, ook zeker veel op ruigoord.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zulle we saampjes een keer gaan?
Op de 2cb bevoorbeeld :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
neem gewoon een kwart zegel, als het goed bevalt neem je er nog één... je hebt een prima trip op twee kwartjes!
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik begin gwn altijd met een halfje.
heb nog nooit meer gdn, maar gaan de 31 mei er eens goed verrandering van maken :grin:
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kom es gwn naar België voor goeie Goa-feesjes. Elke weekend zijn er massas te vinden en voor ieder wat wils (OLDSCHOOL, dark, suomi, fullon, progressive,... Dit weekend komt Shidapu(!!) na 10 jaar nog es uit z'n nest) en in de zomer zijn er weer de festivals : Heron, Rhakti'dei en ofcourse Shishu!!
En dan beloof ik wel es naar Ruigoord te komen want da moet ook wel wat zijn :beer:

PS: De tripkes vliegen je er overigens om de oren, gewoon ernaar happen :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
eerste keer lsd op een goafeestje is perfect mogelijk.. sterker zelfs, indien de omstandigeheden ideaal zijn geeft dit dikwijls de beste trips, want in tegenstelling tot wat veel mensen denken is LSD echt wel een ideale feestdrug (als je er mee kan omgaan boort het mdma zwaar in de grond :wink:)

mijn eerste keer lsd was ook op een goafest(ival) en dat was heel leuk..

waar ik echter wel rekening mee zou houden.
-pak niet te veel! het is je eerste keer dus neem niet te veel.. je moet niet per se minder nemen omdat het op een feest is, dit maakt weinig uit want goede setting = goede setting

- zorg dat je goed uitgerust bent en dat je je zowel lichamelijk als geestelijk fit voelt.. Met een uitgerust lichaam krijg je veel energie van de LSD, maar met een afgebeuld lijf voel je te veel dat je spieren het niet meer aan kunnen. Om die reden vind ik het ook niet zo verstandig om van te voor te blowen.. ook al kan het heel lekker smaken, een zuivere LSD trip is beter. Alcohol heeft in gecontroleerde hoeveelheden een positievere invloed.. het zorgt ervoor dat je meer met de flow van de trip meegaat.

-Alleen trippen vind ik niet zo'n goed idee.. Sommige momenten wil je mss wel alleen zijn, maar voor je eerste trip zal je een trippartner nodig hebben om regelmatig iets mee te delen. Als je alleen trips trip je ook dieper.

- Als je het moeilijk hebt is het soms goed om wat te gaan dansen, dit verzet je gedachten heel goed en bovendien is de muziek veel dieper en hypnotiserender op de trips (dit is de hoofdreden waarom het een betere partydrugs is dan mdma :wink:)

nu ja dit alles is vooral op mijn eigen ervaring gebaseerd, maar bij veel mensen is dit van toepassing
goede reis!

-
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zou t niet doen.. geen kattenpis dat LSD! Trippen op een feest lijkt mij sowieso niet een topplan (maar als je er goed tegenkan moet je het vooral niet laten).

offtopic:
zo een psy trance feest moet ik nog een keer heen, een grote drugsmisbruiker bende haha :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."