Wat verborgen is wordt zichtbaar... dingen waar je soms uren over aan het nadenken was, en moelijk aan het uitrekenen bent, worden ineens gesnapt, en je vraagt je af waarom je je er zo druk om hebt gemaakt.
Het kan dingen in je leven veranderen, bij mij wel, en positief. Ik kijk nu anders tegen de maatschappij aan. Ik werk om te kunnen leven ( en niet anders om). Familie is belangrijker dan vrienden, en dan komt werk.
Prestatie is voor mij onbelangrijk geworden, plezier in het werk is beter. Ik heb een keer de functie voor afdelingshoofd afgewezen, gewoon omdat ik dan te veel zorgen aan mijn hoofd kreeg Ja, Dit heeft ook met verantwoording te maken, en zelfontwikkeling, maar het voelde meer an als "We hebben iemand nodig die in de shit gaat zitten, en er verantwoordelijk voor is"
Waarom meer geld verdienen, als je dan 12 uur zorgen aan je kop erbij krijgt, en minder vrije dagen hebt? Gewoon lekker van 09:00 tot 16:00 aan het werk, de computer uitzetten, naar huis rijden, en dan, tijd voor jezelf.
Het afdelingshoofd begon vaan om 8:30 al, en werkte over tot een uur of 17:30, en dat dagelijks...
Zulke dingen kunnen allemaal anders worden.
Nu hoef ik niet aardig gevonden worden, vroeger had ik dat wel, en ging ik gewoon mee met (onechte) Vrienden. Ik mocht meestal voor chauffeur spelen. tot ik na 3 keer nee zei. en werden ze kwaad erover.
![:grin:]()
. En dan blijven doordrammen, en steeds kwader worden, als ik gewoon nee blijf zeggen.
Ik heb er een paar over die niets aan me vragen, niets van me hoeven, die het gewoon leuk vinden als ik er een keer langskom, kletsen over andere dingen dan het werk.
En , ja. dit na een LSD tripje. Ik ben blij dat ik veranderd ben, anders was ik nu nog steeds dat "robotje" die in het "geacepteerde ritme"
Nu zie ik ineens dingen die ik nooit eerder heb gezien, en hoe smerig sommige dingen eigenlijk zijn.( banjes in de trein), bij een fastfood bedrijf, waar ik wekelijks wat gegeten heb, en dan zie je nu ineens wat een rommel je naar binnen werkt, en wat een vieze zooi het is op de vloer en op de tafels. (Te vet, en te zout, vind ik niet meer lekker)
drink geen suiker in de thee meer.
noem maar op
Alsof het mij heeft wakker gemaakt
![:)]()
dingen die ik altijd wel wilde maar nooit deed, zijn nu allemaal gebeurd en ik voel me er goed bij...
Misschien had ik de potentie al, maar de LSD heeft me geholpen.