Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchadelijke gevolgen LSD?

Schadelijke gevolgen LSD?

61 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij was hij cynisch.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
jcutter123 zei:
Volgens mij was hij cynisch.
Klik om te vergroten...

ik weet het eigenlijk niet :tongueout: ik denk als je zo vaak tript als hem en geen degelijke bron hebt het serieus kan tegenvallen :tongueout:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Positief - Voel me er zowat herboren door... en houdt me van andere shit af.

Negatief - De ruis....
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#4
hallotje zei:
Positief - Voel me er zowat herboren door... en houdt me van andere shit af.

Negatief - De ruis....
Klik om te vergroten...

ruis? dat hppd gedoe?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
k geef larz gelijk. ik ben ook na dat ik lsd had genomen, k ben nog dieper/filosofisch'er geworden dan ik al was
Klik om te vergroten...


het lijkt of de natuur tot de mensen spreekt, zoiets

lsd is niet helemaal chemisch,
in iedergeval de werking lijkt mijn wel puur natuurlijk,
en lsd is uitgevonden door albert hoffman
die ergot alkaloiden uit de moederkorenschimmel (Claviceps purpurea) haalde
en die omzette in lsd

tripmiddelen laten je de waarheid zien
en tegenwoordig leven we in een nogal rottijd
1ste wereldoorlog en de tweede
en nou dat terrorisme gedoe
oceanen worden vervuild en worden leeggevist
dieren in de bioindustrie die masaal worden afgemaakt
ondertussen maken we ons druk om co2 uitstoot
terwijl al jarenlang de polen aan het verschuiven zijn
zelfde verschijnsel schijnt zich ook voor te doen bij andere planeten
dus waar gaat dat heen
gaan we blijven vasthouden aan dat rotte systeem, dat men de maatschappij noemd
die maatschappij heeft laten zien dat ze de afgelopen 100 jaar de natuur en het millieu ernstig beschadigd hebben

elke keer stemmen we weer
wie heeft er op de euro gestemd trouwens , mocht dat niet ofzo ?
word er weer een stuk bos neergehaaald voor een bedrijventerrein
corrupte mafkezen

op een dag zal dat rotte systeem er niet meer zijn
technologie is mschien best klote
ik ben in de verkeerde tijd geboren ,
was ik maar een indiaan
maarja als zo de polen gaan verschuiven
gaat wellicht ons bewustzijn ook verschuiven
je dna die vorm van die dna strengen
die vorm schijnt ook ergens in het heelal te zijn
dat is zoeen geometrische vorm
als alles met elkaar verbonden is
kennis neemt steeds meer toe
klimaat word steeds gekker
2012 dan komen er beter tijden

heerlijk trippen
dat is puur geestlijk
je droomd terwijl je wakker ben
ja dan zijn nachtmerries een stuk enger
maar het blijft een droom der is eigenlijk niks engs aan
van tv kijken word je een stuk dommer
want ze laten je niet alles zien
degen die de beelden creeren creeren daarmee een nepwereld naar buiten toe

dus donder die tv uit je huis
vebrand je geld
en leef weer als een indiaan

albert hoffman wou het gebruiken als medicijn voor mensen met psychische problemen
timothee learry promoote het aan de hippies voor geestverruiming

:wave: :wave: :wave:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe denken jullie over het feit dat je een soort drukkend gevoel in je hersens voelt wat helemaal naar je neus trekt? En tegen het einde dat je hersens weer op zijn plaats terug word gezet? En tijdens de trip merk ik soms ook wel een bloederige smaak in mijn mond. Maar hebben jullie er ook last van dat het helemaal in werkt op je voorhoofd en dat je een soort van trekkend gevoel hebt in je neus?
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#7
Its all in the mind...

Je kan echt alles voelen wat je maar bedenkt tijdens een trip. Bloed proeven had ik laatst ook, niet echt plezierig :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Henkfloyd zei:
Its all in the mind...

Je kan echt alles voelen wat je maar bedenkt tijdens een trip. Bloed proeven had ik laatst ook, niet echt plezierig :)
Klik om te vergroten...

Ik denk ook dat alles dat je denkt te voelen aan je lichaam overwegend ook gewoon hallucinatie is, want als je iets denkt te zien dan zie je het ook ineens, dus waarom zou het met voelen ook niet zo werken. Toen mijn duimnagel raar was voelde die ook een half uur lang echt heel raar, tot ik besloot dat het niet zo was, en toen hield het op. Wel grappig hoe die stof je voor de gek kan houden.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zag dat ik bloed piste en zodra ik even me goed concentreerde en even goed keek was het gewoon pis, zeer weird !
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is dus precies dat 'je ziet wat je denkt dat je ziet', meestal is het onschuldig bij mij, dat als mensen aankomen lopen en ik denk bv. dat ze een man zijn, dan zijn ze man, maar als ze dan dichterbji komen zijn ze ineens een negerin, en dan nog wat dichterbij en het is een jong blank meisje, en dan zie je pas wat het echt is. Zo gaat dat volgensmij ook met voelen en dat soort dingen.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Welke hebben jullie al ondervonden?

De huidige maatschappij.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
hallotje zei:
Positief - Voel me er zowat herboren door... en houdt me van andere shit af.

Negatief - De ruis....
Klik om te vergroten...

Daar heb ik dus echt geen last van. (en dan bedoel ik dat ik wel ruis heb maar dat die me absoluut niet stoort.)
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
hans zei:
hallotje zei:
Positief - Voel me er zowat herboren door... en houdt me van andere shit af.

Negatief - De ruis....
Klik om te vergroten...

Daar heb ik dus echt geen last van. (en dan bedoel ik dat ik wel ruis heb maar dat die me absoluut niet stoort.)
Klik om te vergroten...

Ik probeer der ook geen last van te hebben maar de laatste tijd vreet het gewoon een beetje aan me. Niet alleen de ruis maar ik zie vaak dingen bewegen. Vaak als ik op de WC zit lijkt het soms wel of ik ligt trip. Ik probeer der wel van te genieten maar sinds me rectale ontdekkingsreis voel ik me best wel wazig.

Die ruis wil ik niet vergelijken met hppd...mensen met hppd lijden hier erg onder.Ik probeer er omheen te kijken en te vergeten maar dat gaat op dit moment wel een beetje kut.

Ik heb gemerkt dat goed slapen, gezond eten en sporten dingen zijn die de klachten minder maken. Blowen maakt de ruis erger maar het kutte gevoel erover doen weggaan. Ik heb ook een bril genomen en heb dat ding dan weer op en dan weer af en mischien dat dat het geruis wat erger maken.

In een week tijd zijn me problemen echt aanzienlijk vooruit gegaan maar ik heb er nog een beetje last van.

Iemand hier ook gewoon bij normaal dag een witte muur ziet ruisen....FF weten dat ik niet de enige ben :smoke:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De dag/dagen na een heftige paddotrip zie ik ruis als ik naar de hemel kijk overdag.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Acid maakt je gevoelig voor prikkels waardoor je bewuster word van dingen waarmee je dagelijks in aanraking komt. Dit geen goed of slecht iets vind ik, eerder goed :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
lsd heeft mij ook filosofischer gemaakt, maar ook zelfzekerder en naar sommige dingen toe ook wel onverschilliger, omdat het eigenlijk toch allemaal niet zo veel uit maakt..

als ik moe en/of stoned ben dan heb ik ook soms een lichte oogruis en soms zelfs transparante vlekken als ik lang naar iets staar, dit kan ook wel iets zijn omdat mijn ogen bedoezeld zijn door de thc.. dit vind ik echter niet zo erg, kben het al gewoon :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Izx zei:
Bedoelde te TS niet meer iets als schadelijk voor de hersenen zoals Alcohol?

:wave:
Klik om te vergroten...

Zover bekend is LSD niet schadelijk voor de hersenen.
So trip on :hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Let op: Zover bekend! Ze weten nog zo ongelooflijk weinig van de hersens af... :sunglasses:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Das waar. Mja ik loop het kleine risico er graag voor :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
De kans op hersenschade met LSD is wel héél klein, het bestaat al sinds de jaren 40, mensen die het toen namen leven in sommige gevallen nog, er zijn heel veel lange termijn gegevens bekend over LSD, en er is ontzettend uitgebreid onderzoek naar gedaan, alle propoganda is inmiddels al zo'n beetje tegenbewezen en de bronnen zijn overal.
Natuurlijk is het altijd mogelijk dat ze óóit, op een dag nog iets vinden, maar vooral bij LSD, gezien hoe lang het bestaat en hoe goed het onderzocht is, is die kans zó klein.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."