#1
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iets eet en dat het net lijkt alsof je al je tanden en je tong in je mond aan het vermalen bent? Dat je het verschil niet meer weet tussen je tanden/tong en het eten. Of dat het net lijkt alsof je tanden los in je mond zitten en dat je ff in de spiegel moet kijken?
Zo heel af en toe schrik ik hier ongelofelijk van maar op andere momenten kan ik er om lachen.
Zo heel af en toe schrik ik hier ongelofelijk van maar op andere momenten kan ik er om lachen.
