#1
En post je, vanuit een psychiatrische ziekenhuis?
azgaza zei:Ik denk iniedergeval dat het sowieso handig is om te bepalen dat mensen die helemaal geen ervaring hebben sowieso niet kunnen komen, en ook dat de locatie niet op het forum gepost wordt maar op een andere manier aan iedereen die mee wil doorgegeven wordt gezien het toch een illegale stof betreft, al zijn het dus in dit geval gebruikershoeveelheden.
Adrenochroom zei:Safire zei:Ik ben voor![]()

Adrenochroom zei:Safire zei:Ik ben voor![]()

Klinkt nice, heb zelfde idee, maar dan in het Zoniënwoud (met oerbomen ) in Brussel. Na de examens, datum moet nog vastgelegd worden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."