Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZomerse Bos Trip

Zomerse Bos Trip

58 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
En post je, vanuit een psychiatrische ziekenhuis?
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#2
azgaza zei:
Ik denk iniedergeval dat het sowieso handig is om te bepalen dat mensen die helemaal geen ervaring hebben sowieso niet kunnen komen, en ook dat de locatie niet op het forum gepost wordt maar op een andere manier aan iedereen die mee wil doorgegeven wordt gezien het toch een illegale stof betreft, al zijn het dus in dit geval gebruikershoeveelheden.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, ik denk ook dat een vooraf geselecteerde groep, meer kans bied tot een goede tripdag... ik heb namelijk geen zin in incidenten.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Adrenochroom zei:
Safire zei:
Ik ben voor :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Mits met mensen die al eens eerder acid hebben gedropt.
En het lijkt me inderdaad een goed idee als we een beetje discreet zijn met het organiseren.
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb nu 2 keer in de omgeving van apeldoorn in de natuur getript (op paddestoelen weliswaar).
Een keer in het orderbos je hebt daar echt een hoop mooie afgeschermde plekjes waar geen hond komt, en de sprengen (natuurlijke beekjes in het bos) zijn ook echt gigantisch mooi om eindeloos naar te kijken, hoe dat water vervormd en zijn invloed heeft op het zand in en de verschillende zandsoorten die in lange strengen meegevoerd worden en de turbulentie op de plekken waar wortels in het water steken etc. zucht... echt fascinerend :P

Andere keer was op radio kootwijk, was toch iets minder maar ook wel heel vet, de natuur is daar minder divers, je hebt echt gigantisch uitgestrekte zandvlakten met alleen maar hele klein plantjes op de grond en dan heb je weer een naaldbos. Het mooi van radio kootwijk is wel dat je daar een heel hoog gebouw hebt waar aan je je makkelijk kan orienteren als je daar je fietsen/auto whatever neer zet, raak je niet zo makkelijk de weg kwijt.
Het nadeel is wel weer dat je er volgens mij wel op bepaalde plekken gevaarlijke vennen hebt (waar je in kunt verdrinken), maar ik ben ze niet tegen gekomen en volgens mij loop je daar ook niet zo maar in.

Dat wou ik even delen :mrgreen:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
als het een zomerste trip wordt. ga ik mss wel mee, namelijk heb ik nog veel tijd voor ervaring op te doen. of zou ik het niet wagen tussen jullie ervaren trippers
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#6
I'm in! ik woon in omgeving ermelo ook bos zat, maar ik kom ook zo naar apeldoorn toe voor een bos tripje! :wink:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Adrenochroom zei:
Safire zei:
Ik ben voor :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#8
I'm in... :)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#9
leuk idee ik woon er niet ver vandaan

dus wie weet..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Miss handig om een lijstje te maken voor wie mee wil? ik wil wel...
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mwah het duurt nog even voor het zomer is :) voor die tijd kunnen er nog ervaringen opgedaan worden :grin:

Ik ga iig zeker erbij zijn, mits de datum ruim van tevoren vastgesteld word.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat als we een lijst maken we beter meteen kunnen na gaan wie er al redelijk wat ervaring hebben, zodat we de kans op ongelukken nu al wat verminderen, en.. dan moeten we denk ik even een grens trekken daarvoor, want het lijkt me dat we daar geen ongelukken willen.
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#13
hoeveel ervaring (en in wat) is nodig, en aan welke dag wordt er egdacht?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
inderdaad, wat wordt het Johannes? eind juni ofzo? can't wait!
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik denk dat we kort van te voren een weekend moeten kiezen met mooie weersvoorspellingen, nogmaals wanneer ik organiseer kies ik ook de mensen, niet om lullig te doen, maar met de (kleine) organisatie brengt toch ook enige verantwoordelijkheden met zich mee, ten minste zo zou dat voor mij voelen,, ik bespreek hier binnenkort met een paar maten hoe we het regelen, etc maar stay tuned ................ :wave:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Héé mensen!

De zomerse bos trip hè zou best ook eens gehouden kunnen worden met zulk mooi weer als we de afgelopen dagen gehad hebben. Het lijkt mij sowieso een plan dat iedereen die mee gaat willen, me pm'd. Zoals eerder vermeld hou ik wel een soort van selectieprocedure en een limiet van genodigden. Ook zou ik in het berichtje een e-mailadres zien, zodat ik de mensen kan mailen die meewillen.
Ik zou dan lekker de bossen in willen, die zijn er rond de parel van Gelderland genoeg. Ook zou ik graag een vrijwilliger hebben die me assisteert, aangezien het mijn eerste meeting wordt die ik organiseer.

Nou: wie heeft er zin in?
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klinkt nice, heb zelfde idee, maar dan in het Zoniënwoud (met oerbomen :hearteyes: ) in Brussel. Na de examens, datum moet nog vastgelegd worden.

Geïnteresseerden?
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klinkt nice, heb zelfde idee, maar dan in het Zoniënwoud (met oerbomen ) in Brussel. Na de examens, datum moet nog vastgelegd worden.
Klik om te vergroten...

Brussel klinkt al veel beter is dichter bij :grin:
lijkt me super gezellig. En inderdaad liefst ervare tripper lijkt me beter/leuker :P

greetz
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb opzich ook wel interesse. Moet er wel genoeg animo voor zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."