#1
We kunnen natuurlijk ook in elke provincie een verkenningstocht organiseren.
Ik woon in Groningen, geintresseerden?
Ik woon in Groningen, geintresseerden?
[SF] Safiertje zei:Allolalie zei:Héé mensen!
De zomerse bos trip hè zou best ook eens gehouden kunnen worden met zulk mooi weer als we de afgelopen dagen gehad hebben. Het lijkt mij sowieso een plan dat iedereen die mee gaat willen, me pm'd. Zoals eerder vermeld hou ik wel een soort van selectieprocedure en een limiet van genodigden. Ook zou ik in het berichtje een e-mailadres zien, zodat ik de mensen kan mailen die meewillen.
Ik zou dan lekker de bossen in willen, die zijn er rond de parel van Gelderland genoeg. Ook zou ik graag een vrijwilliger hebben die me assisteert, aangezien het mijn eerste meeting wordt die ik organiseer.
Nou: wie heeft er zin in?
Ik wil je wel helpen Joop![]()
Drientje zei:Ik zou best mee willen, het punt is alleen dat ik de meeste trippers van het forum nog niet ontmoet heb en trippen met vreemden lijkt me beangstigend... Op een feestje trippen doe ik graag maar daar heb je altijd de mogelijkheid je terug te trekken aangezien ik op veel feestjes kom waar ik overal mag komen. In het bos met mensen die ik niet ken lijkt me leuk maar dan beslis ik ter plekke of ik trip of niet. Eerst de vibraties van de mensen voelen of het ok is....
Safire zei:Ik ben voor![]()
azgaza zei:Ik denk iniedergeval dat het sowieso handig is om te bepalen dat mensen die helemaal geen ervaring hebben sowieso niet kunnen komen, en ook dat de locatie niet op het forum gepost wordt maar op een andere manier aan iedereen die mee wil doorgegeven wordt gezien het toch een illegale stof betreft, al zijn het dus in dit geval gebruikershoeveelheden.
Adrenochroom zei:Safire zei:Ik ben voor![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."