Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZomerse Bos Trip

Zomerse Bos Trip

58 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
We kunnen natuurlijk ook in elke provincie een verkenningstocht organiseren.

Ik woon in Groningen, geintresseerden?
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#2
[SF] Safiertje zei:
Allolalie zei:
Héé mensen!

De zomerse bos trip hè zou best ook eens gehouden kunnen worden met zulk mooi weer als we de afgelopen dagen gehad hebben. Het lijkt mij sowieso een plan dat iedereen die mee gaat willen, me pm'd. Zoals eerder vermeld hou ik wel een soort van selectieprocedure en een limiet van genodigden. Ook zou ik in het berichtje een e-mailadres zien, zodat ik de mensen kan mailen die meewillen.
Ik zou dan lekker de bossen in willen, die zijn er rond de parel van Gelderland genoeg. Ook zou ik graag een vrijwilliger hebben die me assisteert, aangezien het mijn eerste meeting wordt die ik organiseer.

Nou: wie heeft er zin in?
Klik om te vergroten...

Ik wil je wel helpen Joop :)
Klik om te vergroten...

Lijkt me goed idee! We hebben het er wel over... Hopelijk ergens medio augustus.....Anders najaarstrip met zomerweer :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou best mee willen, het punt is alleen dat ik de meeste trippers van het forum nog niet ontmoet heb en trippen met vreemden lijkt me beangstigend... Op een feestje trippen doe ik graag maar daar heb je altijd de mogelijkheid je terug te trekken aangezien ik op veel feestjes kom waar ik overal mag komen. In het bos met mensen die ik niet ken lijkt me leuk maar dan beslis ik ter plekke of ik trip of niet. Eerst de vibraties van de mensen voelen of het ok is....
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ja gister ook midden in een trip. komt er een enge gast aan die ik nog nooit gezien had. tien minuten later stond ik de polka te dansen met hem hahaha
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Meen je neit! Haha nee alles is goed, Alice had het voor het zeggen gister :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zullen we even ontopic blijven aub?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Doen we.

Wij hebben onze zomerse bostrip gister gehad, een aanrader voor jullie allemaal.
Ik en nog een aantal mensen van DF:
Kees Klapkaak
Falinter
Flinter
gNux
Lucy in de Sky


was heerlijk
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt erg leuk!
Alleen jammer dat ik nog nooit de kans heb gekregen om LSD te proberen.
Ik zou geen idee hebben waar ik eraan kan komen, ook al zou ik het graag mee willen maken.
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Ik zou best mee willen, het punt is alleen dat ik de meeste trippers van het forum nog niet ontmoet heb en trippen met vreemden lijkt me beangstigend... Op een feestje trippen doe ik graag maar daar heb je altijd de mogelijkheid je terug te trekken aangezien ik op veel feestjes kom waar ik overal mag komen. In het bos met mensen die ik niet ken lijkt me leuk maar dan beslis ik ter plekke of ik trip of niet. Eerst de vibraties van de mensen voelen of het ok is....
Klik om te vergroten...

Dat vind ik nogal normaal...ik begin de meeste feestjes ook altijd nuchter: eerst ff de kat uit de boom kijken, elkaar leren kennen en daarna pas beslissen! Maar ergens zo rond augustus de bossen in lijkt me prima mocht het er nog van gaan komen :mrgreen: :rock:

Zondagnacht ook weer lekker buiten getript, fantastisch met constant bliksem in de lucht :hearteyes: helaas dat de verwachte regen ons naar binnen heeft gejaagd :openmouth:
P
PoerliOepsaLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb 2 weken geleden de eerste keer LSD gedaan: eerst hele nacht feesje gedaan en dan sochtends thuisgekomen en met de hond (die het altijd kei leuk vind als ik iets heb genomen) in het bos gaan wandelen.
Het bos was het meest fantastische van de hele trip: onder mijn voeten krioelde het van de "beesjes", ik liep op mijn blote voeten en alles voelde fantastisch aan. Er waren miljoenen kleuren overal en de zonnestralen kwamen door de wolken heen.
Echt SUUPPERRR
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stel je voor dat ik het organiseer kan sowieso niet iedereen mee. Dan zal ik selecteren onder andere op ervaring... :)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volgende bostrip ben ik van de partij :P Eerst maar eens wat ervaring met LSD opbouwen ^_^
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben voor :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
Safire zei:
Ik ben voor :)
Klik om te vergroten...
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
TOF!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
En post je, vanuit een psychiatrische ziekenhuis?
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Ik denk iniedergeval dat het sowieso handig is om te bepalen dat mensen die helemaal geen ervaring hebben sowieso niet kunnen komen, en ook dat de locatie niet op het forum gepost wordt maar op een andere manier aan iedereen die mee wil doorgegeven wordt gezien het toch een illegale stof betreft, al zijn het dus in dit geval gebruikershoeveelheden.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, ik denk ook dat een vooraf geselecteerde groep, meer kans bied tot een goede tripdag... ik heb namelijk geen zin in incidenten.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Adrenochroom zei:
Safire zei:
Ik ben voor :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Mits met mensen die al eens eerder acid hebben gedropt.
En het lijkt me inderdaad een goed idee als we een beetje discreet zijn met het organiseren.
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb nu 2 keer in de omgeving van apeldoorn in de natuur getript (op paddestoelen weliswaar).
Een keer in het orderbos je hebt daar echt een hoop mooie afgeschermde plekjes waar geen hond komt, en de sprengen (natuurlijke beekjes in het bos) zijn ook echt gigantisch mooi om eindeloos naar te kijken, hoe dat water vervormd en zijn invloed heeft op het zand in en de verschillende zandsoorten die in lange strengen meegevoerd worden en de turbulentie op de plekken waar wortels in het water steken etc. zucht... echt fascinerend :P

Andere keer was op radio kootwijk, was toch iets minder maar ook wel heel vet, de natuur is daar minder divers, je hebt echt gigantisch uitgestrekte zandvlakten met alleen maar hele klein plantjes op de grond en dan heb je weer een naaldbos. Het mooi van radio kootwijk is wel dat je daar een heel hoog gebouw hebt waar aan je je makkelijk kan orienteren als je daar je fietsen/auto whatever neer zet, raak je niet zo makkelijk de weg kwijt.
Het nadeel is wel weer dat je er volgens mij wel op bepaalde plekken gevaarlijke vennen hebt (waar je in kunt verdrinken), maar ik ben ze niet tegen gekomen en volgens mij loop je daar ook niet zo maar in.

Dat wou ik even delen :mrgreen:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#20
als het een zomerste trip wordt. ga ik mss wel mee, namelijk heb ik nog veel tijd voor ervaring op te doen. of zou ik het niet wagen tussen jullie ervaren trippers

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."