Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZomerse Bos Trip

Zomerse Bos Trip

58 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stel je voor dat ik het organiseer kan sowieso niet iedereen mee. Dan zal ik selecteren onder andere op ervaring... :)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgende bostrip ben ik van de partij :P Eerst maar eens wat ervaring met LSD opbouwen ^_^
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het sowieso een leuk idee, als je het niet tussen eind juli en half augustus doet wil ik er wel bij zijn (want die weken ben ik weg). Sowieso heb ik nog nooit in een écht bos getript en lijkt me dat al tijden erg leuk, maar hier in de buurt zijn niet echt van die ver-ken-bossen, dus ja: leuk idee.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk idee, lijkt mij een mooie ervaring!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
leuk idee

trippen in t bos is geweldig :grin:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
wil altijd wel mee als ik daar geraak. maar ben niet echt zo een ervaren gebruiker..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb geen zin om blind te worden :P Dus helaas ik kan niet mee.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#8
jcutter123 zei:
Ik heb geen zin om blind te worden :P Dus helaas ik kan niet mee.
Klik om te vergroten...

Blind? heppie schrik van het grote boze bos?

En lijkt me mooi idee, ik benijd jullie want ik woon in de grote boze stad is het soms moeilijk rustige tripplekjes te vinden.
Of ik moet van plek tot plek met bus of tram. Altijd leuk als er aan jou zelf nix te zien is (dat je onder invloed bent van iets), terwijl je de wereld en mensen in zo'n toestanden ziet vervormen :mrgreen:
Op naar het bosj!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
I'm in!
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laten we het op de veluwe doen? Ik zal er (onder voorbehoud) zijn.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lijkt me vet idee. Als ik in de zomer experienced genoeg ben met LSD, dan zal ik er proberen bij te zijn.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben er sowieso bij! Toevallig deze zaterdag nog in Apeldoorn getript, kwam uiteindelijk bij Paleis 't Loo uit waar je inderdaad een heel mooi bos hebt. Het deed me aan iets Noors denken ofzo, misschien wel het mooiste bos wat ik ooit heb gezien :P maar misschien kwam dat wel door de acid...

Enniewee, i'm in!!!

Adreno

PS: Misschien is het wel handig als er geen mensen komen die nog nooit op alice hebben getript? Lijkt mij niet zo'n fijn idee iig, no offense hoor...
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lijkt me een heel cool idee. :)

De veluwe is wel fijn, het bos bij paleis het loo ook maar dat is redelijk groot. En wat denk je van dat enorme park berg en bos? Dat vond ik altijd geweldig om te wandelen (en te larpen :flushed: )
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Adrenochroom zei:
PS: Misschien is het wel handig als er geen mensen komen die nog nooit op alice hebben getript? Lijkt mij niet zo'n fijn idee iig, no offense hoor...
Klik om te vergroten...

Vind ik eigenlijk ook wel een goede voorwaarde, dat mensen alleen komen die tenminste wel wat ervaring hebben, dat is voor de andere trippers aangenamer, want dan krijg je niet onbewust toch het gevoel dat je op bepaalde mensen gaat letten.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk iniedergeval dat het sowieso handig is om te bepalen dat mensen die helemaal geen ervaring hebben sowieso niet kunnen komen, en ook dat de locatie niet op het forum gepost wordt maar op een andere manier aan iedereen die mee wil doorgegeven wordt gezien het toch een illegale stof betreft, al zijn het dus in dit geval gebruikershoeveelheden.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben voor :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
Safire zei:
Ik ben voor :)
Klik om te vergroten...
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
TOF!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
En post je, vanuit een psychiatrische ziekenhuis?
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#20
azgaza zei:
Ik denk iniedergeval dat het sowieso handig is om te bepalen dat mensen die helemaal geen ervaring hebben sowieso niet kunnen komen, en ook dat de locatie niet op het forum gepost wordt maar op een andere manier aan iedereen die mee wil doorgegeven wordt gezien het toch een illegale stof betreft, al zijn het dus in dit geval gebruikershoeveelheden.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, ik denk ook dat een vooraf geselecteerde groep, meer kans bied tot een goede tripdag... ik heb namelijk geen zin in incidenten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."