Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThumbprint LSD

Thumbprint LSD

67 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel ervaring heeft die vriend van jou met LSD?
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een dodelijke overdosis LSD ligt in de orde van meer dan een gram, ik denk dat het dan aan je zenuwstelsel begint te vreten. Er waren wat gevallen bekend, maar die waren allemaal nogal twijfelachtig als ik het me goed herinner.

@ AT; waarom is het jouw taak om hier informatie over te winnen ? Als ik het plan had om zo'n zieke mentaal overbelastende dosis te nemen 'for the fun of it', zou ik toch op z'n minst zorgen dat ik alle informatie die er te krijgen is over LSD tot me had genomen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
hij heeft altijd mooie verhaaltjes
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#4
gNuxx zei:
hij heeft altijd mooie verhaaltjes
Klik om te vergroten...

2 zegeltjes is mijn maximum,verder zou ik niet gaan(waarom trouwens???) :wave:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
cronos zei:
Pikachu zei:
cronos zei:
Bij het gebruik van LSD bestaat geen maximum-dosis, want alles wat je lichaam teveel naar binnen krijgt wordt niet gebruikt.
Klik om te vergroten...

Bullshit.

At Angramar. Ik denk dat het wel kan, zorg wel dat er drie dagen op rij nuchtere mensen aanwezig zijn in een afgesloten huis.
Klik om te vergroten...

http://www.ilimburg.nl/jongereninfo/vip/drugs.html :wink:
Klik om te vergroten...

Wat daar staat is ook niet heilig.

"LSD is reukloos, kleurloos en smaakloos." is al niet waar, het lijkt alleen zo te zijn omdat de gebruikte dosis zo klein is dat je er niets van ziet proeft of ruikt. (info uit pikhal) De rest van het verhaal ziet er ook zielig amateuristisch uit trouwens.

Ik heb wel eens reports gelezen (ook via df terecht gekomen, weet niet waar) van mensen die in de 60's thumbprints deden. Dat zo te lezen zag het er toch uit alsof het heel erg heftig was. Als die bovengrens ergens bij 1mg ligt dan zal dat zowieso al heftig zijn natuurlijk, dus zeker weet ik het niet, maar als ik die site die jij gelinkt hebt zie, dan ga ik daarvan geen informatie als waar aannemen.

@AT: kun je ons verblijden met een foto van de pure kristallen, en een reportje van de trip natuurlijk ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat daar staat klopt volgensmij niet, je kan namelijk wel overdoseren op LSD, het gebeurd gewoon niet zo snel, en is voor zo ver ik heb nagezocht (en ik heb lang gezocht), dus nog nooit voorgekomen via orale inname, dat iemand overleed dus. Wel lijkt het me dat zo iets zó intens is dat als je er niet gek van wordt of blijvende HPPD van krijgt je wel een trauma op kan lopen, ik ga maar eens meer thumbprint verhalen zoeken :)
(kende wel een verhaal van iemand die 100 zegels nam, van zo´n 100 ug, dus ook de beschreven dosis, die tripte ruim een week met onprettige bijwerkingen, dus een thumbprint lijkt mij al vast niet fijn en.. zonde van de LSD!!!)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vind dat jullie moeten stoppen elkaar te achtervolgen en te flamen.

Begraaf je onvrede je ongenoegen zo diep mogelijk en neem acid .......

:hearteyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een trip op die dosis is trouwens ook nog een hel. Vergeten te zeggen. Je kan zeggen bad trips zijn uniek speciaal blabla, ja op 100 mics misschien. Maar gegarandeerd dat die dosis een doodsenge psychotische trip geeft van een aantal weken lang wat voor je gevoel dan een eeuwigheid is, waarin je rondgestuiterd wordt, ongelofelijk veel bodyload pijn hebt en geen idee hebt wat je overkomt.
Gewoon verreweg het vreselijkste wat je ooit mee zal maken.

En reken maar dat je nooit meer de oude wordt na zo´n dosis. Zoals gNuxx al zegt, enkele reis schizofrenie.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#9
cronos zei:
Pikachu zei:
cronos zei:
Bij het gebruik van LSD bestaat geen maximum-dosis, want alles wat je lichaam teveel naar binnen krijgt wordt niet gebruikt.
Klik om te vergroten...

Bullshit.

At Angramar. Ik denk dat het wel kan, zorg wel dat er drie dagen op rij nuchtere mensen aanwezig zijn in een afgesloten huis.
Klik om te vergroten...

http://www.ilimburg.nl/jongereninfo/vip/drugs.html :wink:
Klik om te vergroten...

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd ... ml#dangers

Gewoon, omdat ik wel gelijk heb.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan" etc. Ik zal als hij het gaat doen een foto maken van de kristalletjes; Uiteraard kan ik geen trip report schrijven, sinds ik nooit zoiets lijps zou riskeren; wel ga ik proberen hem over te halen om erna een tripreport te schrijven (Als die dat dan nog kan :( ).
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
gNuxx zei:
ik geloof er nog steeds niks van
Klik om te vergroten...

Ik ben al gewend geraakt aan al die verhaaltjes, ben benieuwd waar hij vandaag mee komt. :stoned:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik geloof er nog steeds niks van
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#13
"Help, ben verslaafd aan amanita muscaria !! Hoe kom ik er vanaf ?"
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha ja zoiets :grin:

tomz0r, als we een keer buiten het Groningen platteland trippen, doe je mee?

peace
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
gNuxx zei:
Haha ja zoiets :grin:

tomz0r, als we een keer buiten het Groningen platteland trippen, doe je mee?

peace
Klik om te vergroten...

Ligt eraan wanneer, heb er wel zin in. Maar Groningen is ook een heel stuk reizen voor mij dus ik moet wel wat vrije tijd hebben.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Jaa, wij komen dan ook wel stukje jou kant op:grin:

//ontopic?

heeft hij zijn reis al geboekt?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
gNuxx zei:
Jaa, wij komen dan ook wel stukje jou kant op:grin:

//ontopic?

heeft hij zijn reis al geboekt?
Klik om te vergroten...

Hij heeft besloten om het toch maar niet te doen. Phew.
En van die kleuters die weer met dit soort opmerkingen komen, wanneer worden jullie nou eens eindelijk volwassen?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Als jij stopt met onzin posten :grin:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
gNuxx zei:
Jaa, wij komen dan ook wel stukje jou kant op:grin:

//ontopic?

heeft hij zijn reis al geboekt?
Klik om te vergroten...

Hij heeft besloten om het toch maar niet te doen. Phew.
En van die kleuters die weer met dit soort opmerkingen komen, wanneer worden jullie nou eens eindelijk volwassen?
Klik om te vergroten...

Oh, wat onverwachts.................................................... :rolleyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
gNuxx zei:
Als jij stopt met onzin posten :grin:
Klik om te vergroten...

Spring voor een trein, kutkleuter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."