#1
Hoeveel ervaring heeft die vriend van jou met LSD?
gNuxx zei:hij heeft altijd mooie verhaaltjes

cronos zei:Pikachu zei:cronos zei:Bij het gebruik van LSD bestaat geen maximum-dosis, want alles wat je lichaam teveel naar binnen krijgt wordt niet gebruikt.
Bullshit.
At Angramar. Ik denk dat het wel kan, zorg wel dat er drie dagen op rij nuchtere mensen aanwezig zijn in een afgesloten huis.
http://www.ilimburg.nl/jongereninfo/vip/drugs.html![]()
cronos zei:Pikachu zei:cronos zei:Bij het gebruik van LSD bestaat geen maximum-dosis, want alles wat je lichaam teveel naar binnen krijgt wordt niet gebruikt.
Bullshit.
At Angramar. Ik denk dat het wel kan, zorg wel dat er drie dagen op rij nuchtere mensen aanwezig zijn in een afgesloten huis.
http://www.ilimburg.nl/jongereninfo/vip/drugs.html![]()
gNuxx zei:ik geloof er nog steeds niks van

gNuxx zei:Haha ja zoiets
tomz0r, als we een keer buiten het Groningen platteland trippen, doe je mee?
peace
gNuxx zei:Jaa, wij komen dan ook wel stukje jou kant op
//ontopic?
heeft hij zijn reis al geboekt?
Angramar Temenos zei:gNuxx zei:Jaa, wij komen dan ook wel stukje jou kant op
//ontopic?
heeft hij zijn reis al geboekt?
Hij heeft besloten om het toch maar niet te doen. Phew.
En van die kleuters die weer met dit soort opmerkingen komen, wanneer worden jullie nou eens eindelijk volwassen?

gNuxx zei:Als jij stopt met onzin posten![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."