Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThumbprint LSD

Thumbprint LSD

67 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Even de vraag hier of men weer on topic wil gaan, en iniedergeval wil ophouden met elkaar afzeiken, dat is echt nergens voor nodig en behoort bovendien niet op het forum.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#2
dus een vriendin van jou gaat aan de paddo's,
je vader gaat ayahuasca nemen,
een andere vriendin krijgt een delirium
en nu wil een vriend van jou thumbprinten

vergeet ik iets? ik volg dit forum namelijk niet meer zoveel
a
arne123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Grappig, ik was net over thumbprinten aan t lezen op een ander forum. Verdomd interessant!
Ik kan hier een hoop gaan vertellen erover, maar lees t zelf maar.

My information is on how the Dead/rainbow/origanal family handle LSD
When LSD crystal is bought it comes in little glass viles. It's a dense crystal and a gram of it looks alot smaller than a gram of coke or flour(or other powder). Ten grams can fit in a vile small enough to hold in your hand and clentch your fist and conceal.

Anyway as I said in my other thread when you first buy crystal from the family their's 2 requirement's. 1. You have to be taught how to lay it properly and be trusted to do so on your own. 2. You have to do a thumbprint. The family believes LSD crystal should only be handled by those with the proper energy or karma to do so. There's no better way to test somebodys faith of LSD than give them a thumbprint.

Originaly thumprints were given by taking the glass vile and puting your thumb over
the top of the vile and turning it and fliping it upside down real quick. This put a coating of crystal on your thumb which was pessed into the palm of the person ,leaving your crystal imbedded thumbrint in there palm(hence the term thumprint) where it would absorb(or they might lick it off.). This was your certification :wink:

Nowadays thumbprints are eaten. Any time someone eats crystal it's refered to as a print. This way was adopted because it's more efficiant.

As for the experiance itself. All reviever's are experianced with LSD(at least they think so until there printed :wink:) You feel it almost instantly. LSD crystal has an energy to it. Having a jar of it my pocket is enough to alter my conciousness. As soon as it touches your skin or goes in your mouth you can feel it. Alot of folks will throw up within minutes. This is an exorcism of sorts. Like all the negative energy being cast out of your body. Then you lay down and learn. As for the experiance I just couldn't do it justice to describe it. Your never the same again.
A thumprint doesn't open the door of perception it blows it off the hinges.
You melt into eternety. You let go and die into the moment which is all. There is no you anymore only all. The intensity of this can't be described, but you realize as your sliping away that it's familar.This is because it become quite clear this is exactlly what happens when you die. After an eternity you slowly start to come back in pieces. You feel reborn and a completely different person. You don't ever come completely down or back. This isn't a bad thing ,but it's very scary at first.
I won't try to describe it any more because I can't. Also after your experianced with eating crystal its a little less tramatic. Your first one is spent on the ground. After awhile I could eat crystal at shows and whatnot.

I have only seen one print go bad and I described this in my other thread. The guy says it's the most important event of his life and now lives happily so I guess it wasn't bad. His reaction at the time was.

I think psychedelics are safer in large doses(i'm not talking about thumbprint sizes though) as far as bad trips go. They override your ego's defenses in large enough doses. you can't think your having a bad trip because you can't think at all beacause there is no you. :grin: Terrance McKenna and Andrew Weil MD have said this also.
Klik om te vergroten...

http://www.shroomery.org/forums/showfla ... art/1/vc/1
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad, daarvoor maken we een uitzondering, die mag wel dealen op het forum :grin:
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#5
arne123 zei:
Grappig, ik was net over thumbprinten aan t lezen op een ander forum. Verdomd interessant!
Ik kan hier een hoop gaan vertellen erover, maar lees t zelf maar.
Klik om te vergroten...

Zeer zeer interessant indeed o_O Bij zo'n "family" moet ik dan letterlijk een familie voorstellen met een pa en ma die goed zijn in kokkerellen? Of is dat meer een metafoor?

Dus AT die vriend van je kan aan kristallen komen? Die heeft geluk, laat hem op het forum inschrijven :P :rock:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jullie geloven überhaupt nog in zijn leugens?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindgamer zei:
Hij is verdwaalt in zijn fantasy wereld, net zoals dat bij mij ook gebeurde nadat ik was geboren :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Arme jongens toch
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yep, we kunnen niks, we liggen de hele dag te ijlen en we moeten ook nog eens gevoerd worden door kansloze, roodharige, christelijke wijven die stiekem steeds scheetjes laten :)
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
wat zou het uitmaken als het een leugen is. dat zou dan vooral zielig zijn voor hem en niet voor ons ofzo. het topic zou al een stuk boeiender zijn als er iemand met verhalen of informatie komt.

ik bedoel, het onderwerp opzich is toch wel boeiend...of zitten jullie hier niet voor de drugs. nee, stiekem eigenlijk om, naar jullie eigen zeggen, een onvolwassen pubertje te bashen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad, het onderwerp zelf kan toch ook interessant voor discussie zijn, of het nou waar is of niet, dat maakt niet uit, en ik zet het in dit topic maar het geldt voor meer van AT´s topics, beste mensen: hou op met spammen, als je iemand niet mag, vecht het náást het forum uit.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Precies, stel, ik ben een kleuter die niks beters te doen heeft dan liegen over domme dingen... Is toch al sneu genoeg voor me zonder dat je ook nog vervelend moet doen? :P
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ga me toch eens verdiepen in trips van 400ug. :hearteyes:
hoe meer visueel hoe leuker toch, daar heb ik toch een betere mindfuck door.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hou jij dan ook op hanger
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
gNuxx zei:
Als jij stopt met onzin posten :grin:
Klik om te vergroten...

Spring voor een trein, kutkleuter.
Klik om te vergroten...
Ik zou alleen springen als de intercity het is
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Welhallodaar zei:
Angramar Temenos zei:
gNuxx zei:
Als jij stopt met onzin posten :grin:
Klik om te vergroten...

Spring voor een trein, kutkleuter.
Klik om te vergroten...
Ik zou alleen springen als de intercity het is
Klik om te vergroten...

Idd zo'n afremmende trein doet veel meer pijn :P :stoned:
A
AloysiusLid
01-01-2024, 00:00
#16


Rorschachtest.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Inderdaad, het onderwerp zelf kan toch ook interessant voor discussie zijn, of het nou waar is of niet, dat maakt niet uit, en ik zet het in dit topic maar het geldt voor meer van AT´s topics, beste mensen: hou op met spammen, als je iemand niet mag, vecht het náást het forum uit.
Klik om te vergroten...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan"
Klik om te vergroten...

Al heb je 0,0 ervaring met lsd. Bad ga je niet op een thumbprint. Bad gaan is iets wat vanuit jezelf komt. En jij bestaat niet meer op dat moment en je hebt nooit bestaan. de kans is ook 99,9% dat je nooit meer volledig herstelt van een thumbprint. Of je nou levenslange flashbacks hebt, in shock raakt, shizofreen wordt. Je zult nooit meer 'normaal' zijn. Als het net begint te werken zal het ook wel heeeeeel erg schrikken zijn. Maar eerder dat je kan schrikken besta je al niet meer dus wees daar maar gerust om. Ik wens em succes en laat em een reportje schrijven als dat nog lukt. Tschuß
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan" etc. Ik zal als hij het gaat doen een foto maken van de kristalletjes; Uiteraard kan ik geen trip report schrijven, sinds ik nooit zoiets lijps zou riskeren; wel ga ik proberen hem over te halen om erna een tripreport te schrijven (Als die dat dan nog kan :( ).
Klik om te vergroten...

800mics is echt nog niks... heb vroeger een tijdje vrij extreem aan de acid gezeten en op een gegeven moment zijn de 1000+ug ervaringen geen eens goed meer voor een ego dood. Weet niet hoelang die vriend van je acid neemt maar 800ug is echt geen goede referentie om zoiets heftigs in te schatten als een thumbprint.

Een thumbprint kan erg mooi zijn, heb aantal verhalen gelezen die echt erg mooi en levensveranderend waren. Waar je wel op moet rekenen is dat je heel je leven last blijft houden van hppd/visuals. En van wat ik gelezen heb blijven de visuals/trippy mindstate heel je leven na zon thumbprint. Dit zijn slechts de ervaringen die ik gelezen heb en die ervaringen zijn nogal zeldzaam om te vinden.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
lucifer in the sky zei:
Dumpy zei:
Angramar Temenos zei:
Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan" etc. Ik zal als hij het gaat doen een foto maken van de kristalletjes; Uiteraard kan ik geen trip report schrijven, sinds ik nooit zoiets lijps zou riskeren; wel ga ik proberen hem over te halen om erna een tripreport te schrijven (Als die dat dan nog kan :( ).
Klik om te vergroten...

800mics is echt nog niks... heb vroeger een tijdje vrij extreem aan de acid gezeten en op een gegeven moment zijn de 1000+ug ervaringen geen eens goed meer voor een ego dood. Weet niet hoelang die vriend van je acid neemt maar 800ug is echt geen goede referentie om zoiets heftigs in te schatten als een thumbprint.
Klik om te vergroten...

kan mij eigelijk eens iemand vertellen hoe het is op 800ug. heb nog maar max 150ug of 250ug genomen.
hoe kan het van daar nog verder gaan. is het gewoon harder of komt er veel meer bij kijken ?
MVG Lucifer in the Sky
Klik om te vergroten...

Wil ik ook wel eens weten ja!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."