Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThumbprint LSD

Thumbprint LSD

67 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
400ug is naar mijn weten 400mics.


400mics, is een lekker tripje. maar zoals de topicstarterpost is beschreven, is die 10-15 mg erg te veel. aan hem het advies om met 800mics in zee te gaan
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je een fel koopt ben je vaak niet meer dan 1-2 euro per zegel kwijt, nee dat weet ik.. maar alsnog.. 10.000 ug is veel, dan ben je toch nog best wat kwijt, toch ook zonde om in een keer te gebruiken, daar kan je jaren van trippen, zo´n voorraad.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een trip op die dosis is trouwens ook nog een hel. Vergeten te zeggen. Je kan zeggen bad trips zijn uniek speciaal blabla, ja op 100 mics misschien. Maar gegarandeerd dat die dosis een doodsenge psychotische trip geeft van een aantal weken lang wat voor je gevoel dan een eeuwigheid is, waarin je rondgestuiterd wordt, ongelofelijk veel bodyload pijn hebt en geen idee hebt wat je overkomt.
Gewoon verreweg het vreselijkste wat je ooit mee zal maken.

En reken maar dat je nooit meer de oude wordt na zo´n dosis. Zoals gNuxx al zegt, enkele reis schizofrenie.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
cronos zei:
Pikachu zei:
cronos zei:
Bij het gebruik van LSD bestaat geen maximum-dosis, want alles wat je lichaam teveel naar binnen krijgt wordt niet gebruikt.
Klik om te vergroten...

Bullshit.

At Angramar. Ik denk dat het wel kan, zorg wel dat er drie dagen op rij nuchtere mensen aanwezig zijn in een afgesloten huis.
Klik om te vergroten...

http://www.ilimburg.nl/jongereninfo/vip/drugs.html :wink:
Klik om te vergroten...

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd ... ml#dangers

Gewoon, omdat ik wel gelijk heb.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan" etc. Ik zal als hij het gaat doen een foto maken van de kristalletjes; Uiteraard kan ik geen trip report schrijven, sinds ik nooit zoiets lijps zou riskeren; wel ga ik proberen hem over te halen om erna een tripreport te schrijven (Als die dat dan nog kan :( ).
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
gNuxx zei:
ik geloof er nog steeds niks van
Klik om te vergroten...

Ik ben al gewend geraakt aan al die verhaaltjes, ben benieuwd waar hij vandaag mee komt. :stoned:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik geloof er nog steeds niks van
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#8
"Help, ben verslaafd aan amanita muscaria !! Hoe kom ik er vanaf ?"
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha ja zoiets :grin:

tomz0r, als we een keer buiten het Groningen platteland trippen, doe je mee?

peace
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
gNuxx zei:
Haha ja zoiets :grin:

tomz0r, als we een keer buiten het Groningen platteland trippen, doe je mee?

peace
Klik om te vergroten...

Ligt eraan wanneer, heb er wel zin in. Maar Groningen is ook een heel stuk reizen voor mij dus ik moet wel wat vrije tijd hebben.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jaa, wij komen dan ook wel stukje jou kant op:grin:

//ontopic?

heeft hij zijn reis al geboekt?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
gNuxx zei:
Jaa, wij komen dan ook wel stukje jou kant op:grin:

//ontopic?

heeft hij zijn reis al geboekt?
Klik om te vergroten...

Hij heeft besloten om het toch maar niet te doen. Phew.
En van die kleuters die weer met dit soort opmerkingen komen, wanneer worden jullie nou eens eindelijk volwassen?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Als jij stopt met onzin posten :grin:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
gNuxx zei:
Jaa, wij komen dan ook wel stukje jou kant op:grin:

//ontopic?

heeft hij zijn reis al geboekt?
Klik om te vergroten...

Hij heeft besloten om het toch maar niet te doen. Phew.
En van die kleuters die weer met dit soort opmerkingen komen, wanneer worden jullie nou eens eindelijk volwassen?
Klik om te vergroten...

Oh, wat onverwachts.................................................... :rolleyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
gNuxx zei:
Als jij stopt met onzin posten :grin:
Klik om te vergroten...

Spring voor een trein, kutkleuter.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
gNuxx zei:
Als jij stopt met onzin posten :grin:
Klik om te vergroten...

Spring voor een trein, kutkleuter.
Klik om te vergroten...

Jij bent natuurlijk heel volwassen :wave:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hij is verdwaalt in zijn fantasy wereld, net zoals dat bij mij ook gebeurde nadat ik was geboren :sunglasses:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
gNuxx zei:
Als jij stopt met onzin posten :grin:
Klik om te vergroten...

Spring voor een trein, kutkleuter.
Klik om te vergroten...

Jij bent natuurlijk heel volwassen :wave:
Klik om te vergroten...

Vergeleken met gNuxx zeker. Maar dan is volgens mij iedereen volwassen. Elke keer als ik een (zinnige) topic maak moet hij weer gaan lopen eikelen. Ik snap best wel dat mensen zo gaan doen in een onzintopic (Zoals de topic over het rode boekje in onzin), maar ik stel gewoon een serieuze vraag, en dan lopen eikelen is inderdaad echt kleuterschoolniveau. Ik bertje niet leuk vinden dus ik bertjes tekeningetje doorkrassen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vergeleken met gNuxx zeker. Maar dan is volgens mij iedereen volwassen. Elke keer als ik een (zinnige) topic maak moet hij weer gaan lopen eikelen.
Klik om te vergroten...

Ik snap best dat hij moe wordt van je verhaaltjes.
En kijk zelf eens hoeveel tripreporttopics etc. je verpest met je offtopic gelul zonder enige relevantie.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
en een warm bad ofzo .....

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."