Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjullie mening

jullie mening

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe denken jullie over lsd nemen en dan naar de bioscoop gaan ? hehehe
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt eraan welke film. Een horrorfilm lijkt me niet echt passend. Teletubbies of iets dergelijks dan weer wel. :P
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
mja het gaat niet echt om de film die moet natuurlijk wel goed zijn maar de bioscoop in zen totaal het grote scherm het geluid moet toch iets apart zijn onder lsd :tongueout:

jammer dat er geen 3d films zijn dat moet pas af zijn
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het wel lollig vinden, alhoewel ik het niet zomaar zou doen. Als ik het toch zou doen zou ik een wat lagere dosering nemen.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat lijkt mij wel een gave ervaring, alleen mij kennende zal ik dan wel ergens een scene schoppen omdat ik iemand uit probeer te leggen dat het allemaal niet echt is oid :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou het niet doen, als ik aan het trippen ben is in een zaal 2 uur verplicht stil zitten en mijn bek dicht houden niet waar ik zin in heb.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
in een rustige zaal lijkt het me wel leuk...gewoon op een maandagmiddag ofzo met een klein groepje vrienden naar een mooie film.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toen er een wederzijds vertrouwen was tussen mij en de LSD heb ik wel eens een halfje op school genomen. Maar ik denk dat inderdaad het stilzitten op een stoel tot frustraties kan leiden. Zorg dat je weet wat je kan verwachten.

VOORAL een horror uitkiezen. Ik vind het heerlijk om mezelf op een freaky, verdraaide manier te prikkelen als ik trip.
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
hehe op school zou niets voor mij zijn al die adhd kids rond me
kom al heel slecht als ik weed heb gerookt tussen die gasten
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lijkt me opzich wel vet, mja na de film heb je nog wel aardig wat uurtjes trippen voor de boeg. Het naar huis reizen (Zeker als je met het OV moet) is toch niet echt iets waar ik van hou wanneer ik aan het trippen ben. Ik zou eerder thuis een filmpje kijken onder het genot van een zegeltje. :)
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
openbaar vervoer word een verwarrende zaak :tongueout:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is wel te doen vind ik met het ov gaan, Maar het is zeker niet fijn. Naja dat vind ik persoonlijk. :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
Het is wel te doen vind ik met het ov gaan, Maar het is zeker niet fijn. Naja dat vind ik persoonlijk. :P
Klik om te vergroten...

Het OV lijkt me echt heel veel minder vervelend dan 2 uur in de bios zitten.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha, het zal ook erg moeilijk zijn om al je "Whooohw!"'s in te houden in de bioscoop :P Gigantisch rustige scene en dan in1x halverwege "WHOOOWH!.. oh wacht.."
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wacky zei:
Ik zou het niet doen, als ik aan het trippen ben is in een zaal 2 uur verplicht stil zitten en mijn bek dicht houden niet waar ik zin in heb.
Klik om te vergroten...

Dit zou ik ook vervelend vinden denk ik. Ik zou me opgesloten voelen. Geen (gekke) geluiden maken, niet zomaar gaan lopen, geen gekke dingen doen. bah, lijkt me niks.
met ov reizen lijkt me op een lichte trip wel een avontuur eigenlijk.

voor meer informatie:
http://drugsforum.info/
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#16
2 Uur lang met m'n eigen gedachten :confused: :confused: , liever niet.
Ik heb al eens al trippend op de trein en tram gezeten, was wel geinig. Terwijl hij langzaam opkomt begon ik steeds meer op de grond te zien, en na 30min zag ik al hele spacedingen in de vlekjes op de grond.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb een keer in de bios getript, staat op t forum nog een reportje van. Ik vond het iig supervet! Alles kwam op je af, de hele bioscoopzaal zwaaide heen en weer! Ik vind in de bios trippen iig echt een aanrader! (wel vlak na de piek)
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#18
Moet er niet aan denken. Anderhalf uur lang gevangen in dezelfde positie, teveel niet-trippende mensen die op een totaal andere golflengte zitten. Ik denk dat ik weinig zou meekrijgen van de film zelf het word dan puur overleven :tearsofjoy:
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
stuikeuh zei:
jammer dat er geen 3d films zijn dat moet pas af zijn
Klik om te vergroten...

De nieuwe euroscoop in Tilburg --> meest geweldige 3d films.
Dus, ik zou zeggen, have fun! :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
K.nurft zei:
Moet er niet aan denken. Anderhalf uur lang gevangen in dezelfde positie, teveel niet-trippende mensen die op een totaal andere golflengte zitten. Ik denk dat ik weinig zou meekrijgen van de film zelf het word dan puur overleven :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat er ook die 'overleven' questie bij zou komen, maar overdag doordeweeks als het rustig is vind ik nog geen eens een slecht idee, die plek is nog wel vol te houden, de mensen maken het alleen wat irritant lijkt me, maar in een rustige zaal kan je wat verder van iedereen weg zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."