Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBang voor LSD

Bang voor LSD

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja snap wat je bedoelt, wel veel verwarring. Maar wel een vrolijke verwarring zeg maar...

Ook zou ik verse paddo's nemen, zijn vrolijker dan gedroogde omdat depsilocine voor een deel word afgebroken als ze gedroogd zijn.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
je zegt hier dat je voor de eerste keer lsd hebt genomen maar k zie twee trip reports van lsd van jou :confused:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7889 die heir en die waar ge slecht ging
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
je zegt hier dat je voor de eerste keer lsd hebt genomen maar k zie twee trip reports van lsd van jou :confused:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7889 die heir en die waar ge slecht ging
Klik om te vergroten...

ja klopt, maar die keer heb ik eigenlijk niet meegerekend omdat ik al zo hard aan de keta zat toen, dat ik amper iets merkte van de lsd... of tenminste nu ik het effect van lsd beter ken heb ik er toen wel iets van gemerkt, maar dat wist ik niet op dat moment. Vandaar dat ik dit als mijn eerste keer lsd zie.

Herkenbaar, wil ook nog zoveel proberen. Naja veel plezier alvast met de paddo's (ik adviseer equdoriaanse , zijn vrij potente paddestoelen dat wel. Maar ik word er altijd super vrolijk van, voor mij in ieder geval de meeste 'vrolijke' paddo.)
Klik om te vergroten...

OKee die zal ik onthouden! Vrolijke paddo's dat klinkt goed! :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik moet zeggen dat ik equadoriaanse niet vrolijk vind, maar juist héél bizar met ontzettende lachkicks over de absurditeit van alles. Zeker wel hele leuke paddo's ja.
G
Grengijn de BOZE kabouterLid
01-01-2024, 00:00
#5
jij stelt dus dat verse paddos sterker zijn ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klopt zeker voor hawaiiaanse, want daar zit vooral veel psilocyne in en dat wordt afgebroken bij eht drogen, de psilocybine blijft bewaard maar gedroogde hawaiiaanse zijn dus lang niet zo speciaal meer als verse.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan je dan eerst die bad-trip beschrijven?
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
het is misschien beter om te wachten met trippen tot je bad-trip helemaal geen rol meer speelt. totdat die trip echt helemaal uit je gedachten is.

nou denk ik dat dat sowieso voor elke trip geldt, niet alleen voor een bad trip, maar ik zou eerst eens proberen het goed te relativeren en het een soort van plaatsje te geven.

daarna kun je het misschien weer rustig proberen, en dan zoals velen hier al zeggen in een goede setting en met iemand die je volledig vertrouwd.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Grengijn de BOZE kabouter zei:
jij stelt dus dat verse paddos sterker zijn ?
Klik om te vergroten...

wat de smartshop eigenaar mij vertelde is dat de psilocyne afgebroken word bij gedroogd. Hij zei dat die stof zorgde voor meer het vrolijke gevoel en de lachkicks bij paddo's. De psilocybine blijft echt wel bewaar en dat zorgt voor het 'trip effect' zeg maar. Gedroogd is dus wat donkerder en anders trippy. Zelf heb ik veel harder/beter getript op verse dan gedroogde iig.

zommes zei:
Kan je dan eerst die bad-trip beschrijven?
Klik om te vergroten...

Dit is het report: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=8884
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
WOAAAAAAH!!! je moet niet bang zijn voor lsd!!! Dit is echt lekker!!! :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon weer 1 Maya nemen ..

's ochtends als je net wakker bent.

Verse broodjes verse jus, warme eitjes ..

Maar ga daar heen waar je je echt thuis voelt.

Voor vele is het thuis hun eigen huis voor vele is het hun slaapkamer.

Andere moet gedwongen uitwijken dat is jammer.

De omgeving is erg belangrijk vind ik, vooral de eerste paar keer.

Tripzzeee

Stonie
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dumpy zei:
WOAAAAAAH!!! je moet niet bang zijn voor lsd!!! Dit is echt lekker!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Was hier nog best lekker aan het gaan...

Maargoed ik moet terugkomen om te denken dat je beter eerst paddo's kan nemen dan lsd. Vind dat je bij paddo's stuk meer kans hebt op een bad trip. Maar mischien ben ik dat gewoon.

Heb het gevoel dat paddo's je heletijd inneemt en je echt bepaalde richtingen induwt. Bij lsd heb -ik- dat stuk minder ervaren.

Ben het ook helemaal eens met stonie, comfortabel, rustig en relaxte omgeving. Van te voren mischien je eerst even helemaal relaxen, echt even op voorbereiden. Dan komt het wel goed denk ik..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dumpy zei:
Maargoed ik moet terugkomen om te denken dat je beter eerst paddo's kan nemen dan lsd. Vind dat je bij paddo's stuk meer kans hebt op een bad trip. Maar mischien ben ik dat gewoon.

Heb het gevoel dat paddo's je heletijd inneemt en je echt bepaalde richtingen induwt. Bij lsd heb -ik- dat stuk minder ervaren..
Klik om te vergroten...


Ik ben het daar helemaal mee eens. Paddo's zijn verwarrender dan LSD en zijn gewoon net iets minder euphorisch. Bij paddo's kan je er vannuit gaan dat het chaos wordt, dat je er echt een paar uur bij zal zitten als iemand die niet spoort, terwijl dat met LSD heel erg mee valt.

LSD Is inderdaad wat stuurbaarder, maar LSD dwingt je ook je trip te sturen, want ken jijd at gevoel van 'dit is het niet helemaal, dus moet ik het maar gaan zoeken, maar wat zou het zijn en waar vind ik het?'
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Xanax, 1 a2 mg op voorhand, dan kan je lichaam niet die hoeveelheid adrenaline aanmaken zodat je in paniek slaat? Maar wat blijft er dan nog over van de trip. LSD laat zich slecht combineren, met zowat alles. (voor de meeste)
Maar is van "horen zeggen" geen enkel geschreven bewijs. In mijn ,ik slik en snuif alles wat ik tegenkom dagen, heb ik het met tientalle dingen gemixt. Nooit een probleem mee gehad op de moment zelf dan toch.
Maar vermits het een bewustzijnd verruimende drug is zuiver denk ik dat je gewoon het beste wacht tot je voelt van nu kan ie weer, en dan zorgt voor een milde benzo, moest het scheef beginnen gaan.
Kan raar doen soms, mss heb je naast je rustige alter ego een kant van jezelf gezien die je niet zo aangenaam vond, en daarom in een draaikolk van negatieve gevoelens bent terechtgekomen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
quotethemadraven zei:
. LSD laat zich slecht combineren, met zowat alles. (voor de meeste)
Klik om te vergroten...

Behalve met wiet. LSD en wiet werkt echt heel goed.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voila, das een bewijs dat iedereen anders reageert op stoffen, heb in de oertijd nog geblowd dat het geen naam had. Altijd stoned. Op een gegeven moment een degou van gekregen, en nu lijkt het alsof ik er allergisch aan ben.1 trekje (ik meen het) is genoeg! gans de avond om zeep , voel me dan angstig opgesloten paranoia.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
quotethemadraven zei:
. LSD laat zich slecht combineren, met zowat alles. (voor de meeste)
Klik om te vergroten...

Behalve met wiet. LSD en wiet werkt echt heel goed.
Klik om te vergroten...

en 2cb / xtc / speed

gaan allemaal goed hoor :hearteyes:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#18
even OT

Terugkomen op dat 'jezelf uit een bad trip halen' of 'vermijden om in een bad trip te komen'

Als ik dat probeerde bij de 2e x paddo's ( 1e x ging ik bad ) door bv. ergens anders aan te denken bleven de visuals toch en om weg te kijke heeft geen zin want het blijft toch kut in je mind. En als ik een ander muziekjes wou opzetten of zo kon ik alleen maar denken 'wat ben ik para' dus bij mij hielp dat niet. ik zou zeggen pak een kilo suiker en begin te eten, en ga op bed liggen, dit heeft bij mij wel geholpen.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#19
Badtrippen is een term die de LSD een slechte naam geeft, wie is er ooit op het stomme idee gekomen om het zo'n negatieve uitstraling te geven ? Oftwel waarom zou je het geen unieke super trip mogen noemen ? Hoe vaak komt het voor dat je een niveau hoger komt dan normaal. Hoe kan dit nou zo zeldzaam zijn, en als het echt zo sporadisch voorkomt verdient het dan niet eerder de naam "Megatrip" beyond the frontire. Maar de aller belangrijkste vraag: Hoe kom ik er in en wil ik dat graag ? Wat is er anders aan deze unieke diepgang dan een normale trip. De LSD heeft de kracht om je tijdelijk te ontdoen van je eigen wil en krachten, je bent dan dus hulpeloos overgeleverd aan de LSD molecuul, vanaf dat moment stuur je dus ook de richting. Para gedachtes zullen de negativiteit aanwoekeren, positieve gelukkige gedachtes brengen geluk. Hoe beheers je die ongecontroleerde macht die je vast houdt ? Wat moet je doen voordat je denkt dat het gaat komen, wat moet je absoluut niet doen. Is een diepe trip echt zo angstaanjagend dat veel trippers na een badtrip niet meer durven te trippen en is dat terecht ? moet je nu blij zijn of niet dat deze unieke kans aan je geboden om iets te zien en te voelen wat simpel weg niet te beschrijven is op papier. Je enige redding is kalmeren en accepteren dat je mazzel hebt, dat de LSD molucuul jou heeft gekozen om je afteschiten tussen hemel en aarde. ACCEPTEER HET!! OF VERVAL IN PANIEK EN ANGST. Eenmaal geaccepteerd zul je de trip van je leven meemaken, het is onbeschrijfelijk mooi en een ervaring die je nooit meer zal vergeten. Als je uniek tript doe dan echt nooit de deur open en neem echt nooit de telefoon op het gaat je kosten dat kan ik je verzekeren !
veel succes
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
vraag gewoon 2 van je beste vrienden of vriendinnen die je van binnen als vanbuiten kent zorg ervoor dat je thuis kunt trippen in je zetel in je kamer een plaats waar je je zeer goed voelt als je dze dingen doet kan er volgens mij niets fout gaan zorg ervoor dat je steeds iets aan de hand hebt een film kijken, muziek luisteren etc als je voelt de trip zeer goed onder de hand te hebben ga eens een wandeling maken als je dan nog fout gaat ja dan is lsd niet de perfecte drug voor jou iets waar ik best wel voor treur in jouw plaats :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."