Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD en de SPIEGEL !!!

LSD en de SPIEGEL !!!

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
psychel, je word echt gek van dat ding :grin:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#2
door een gifaanval van een andere pokemon :grin:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#3
vertel eens wie er wat allemaal in de spiegel ziet als hij/zij aan het trippen is op LSD
ik had laatst nog eens LSD genome en ik zag mijn gezicht de hele tijd verandere lachen,boos,verbaasd.
ik zette mijn kap op en alles werd zwart enkel mijn ogen waren zichtbaar
echt vet die spiegel ik kan er uren naar kijken. wie kan dat ook?
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#4
IK vind de spiegel tot nu toe ook het allervetste in een trip, je gezicht laten uitrekken en vervormen is geweldig, ook je schotelpupillen bewonderen is een fijne hobby dan :grin:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
je moet maar eens naar je eigen kijken in de spiegel door je puppillen :grin:
je verdwijnt regelrecht in de spiegel voor een uur, een leuke insteker.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#6
de laatste keer dat ik dat deed was op de WC in het donker, ik zag men gezicht bleek worden en overal luchtbellen om me heen, ik zag mezelf dus verdrinken in de spiegel, dit heeft me men hele trip lang geintrigeerd
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Kennen jullie het beruchte lsd effect op youtube? Van die jongen waar die jongen zijn gezicht helemaal vervormt. Nah voordat dat echt begint heb je zegmaar dat zn ogen groter worden en zn mond ook, maar je hebt geen rimpels op je voorhoofd.
Iemand die snapt wat ik bedoel :P ? Ik denk gewoon omdat dat filmpje in mn hoofd zat dat ik dat zag. Had niet genoeg op om meer gekke dingen te zien, maar dat vond ik toen toch wel al vet.

Dat wat je op 0:10 ziet :wink:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#8
TrippyShit zei:
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Kennen jullie het beruchte lsd effect op youtube? Van die jongen waar die jongen zijn gezicht helemaal vervormt. Nah voordat dat echt begint heb je zegmaar dat zn ogen groter worden en zn mond ook, maar je hebt geen rimpels op je voorhoofd.
Iemand die snapt wat ik bedoel :P ? Ik denk gewoon omdat dat filmpje in mn hoofd zat dat ik dat zag. Had niet genoeg op om meer gekke dingen te zien, maar dat vond ik toen toch wel al vet.

dat filmke is zo vet om te kijken onder LSD!!! echt vet
Klik om te vergroten...
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#9
een speigel tijdens je trip is echt vet :grin: zeker met lsd op maar volgens mij zorg je ook zelf wat voor het effect. je kijkt in de spiegel en je vel op je wangen draait dus je mond gaat open door verbazing waardoor en nog meer beweging in het beeld komt enzoverder. dit heb ik toch ondervonden. maar onder de paddestoelen vindt ik het altijd eng om in de spiegel te kijken dan kan je naar je spiegel kijken en wegkijken en terugkijken en wegkijken.zo heb ik eens mijn achterhoofd gezien :openmouth:
:wave:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben er mee opgehouden had op een gegeven moment het gevoel alsof ik mezelf aan het hypnotiseren was! Ik kijk altijd naar mijn ogen en heb dan altijd het gevoel alsof deze opgebouwd zijn uit miljoenen kristsallen, soms zie ik ook gewoon beelden in mijn ogen afspelen, cartoons enz. Af toe lijkt het ook wel alsof ik uit de realiteit geknipt ben, alles in de omgeving geeft beetje power up gevoel en word groter kleiner met allemaal vage nutcase figuren enz, en dan zie ik mijn gezicht als het ware uitgeknipt en erop geplakt :confused:

Plaatje in mijn avatar is daar beetje voorbeeld van, alleen dan zie ik ook buiten die kleuren de wereld nog erdoorheen en keihard heen en weer gaan, vervormen en verzoveelvoudigen, mijn hoofd blijft alleen altijd helemaal stil erop geplakt. Bijna klaar voor het gekkenhuis vandaar dat ik onder andere de laatste tijd weer even rustig aan doe :wink:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
spiegels zijn af en toe te gestoord op lsd. heb ook een keer gehad dat de spiegel vloeibaar werd en me gezicht (spiegelbeeld) werd er in versmolten, daar schrik je wel even van.
voor de rest gewoon de normale vervormingen zoals in het filmpje van trippyshit.
heb ook weleens gehad dat mijn gezicht helemaal uit patronen opgebouwd werd in de spiegel
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik word altijd een soort van reptiel. Groenige kleur, reptielachtige gelaatstrekken. Erg apart maar wel leuk :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pikachu zei:
Ik word altijd een soort van reptiel. Groenige kleur, reptielachtige gelaatstrekken. Erg apart maar wel leuk :grin:
Klik om te vergroten...

[Conspiracy mode] Misschien ben je er wel een :P [/Conspiracy mode]
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ach welja, krokodillen leven gemiddeld langer dan mensen dus ik zit geramd! :grin:

Maar ff serieus; ik ben geel en schiet bliksem, hoe kan ik nou ineens groen worden? :flushed:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
De spiegel.


Wie is dat aan de andere kant,
wat is dat aan de andere kant.
welke wereld is nu de echte wereld, doe ik nu wat hij daar doet,
of doet hij wat ik doe. Een poort naar een andere wereld.
steeds dichterbij, tot je door de spiegel stapt.
Een zelfde wereld, maar alleen anders, het is net de echte wereld.
maar er klopt iets niet. Er zijn geen spiegels.
Hoe kom ik weer terug.
Overal waar de spiegels hangen,m zie ik donkere cirkels,
donkere vierkanten. Nee geen spiegels.
Ook als je er licht op schijnt. zie ik nog steeds niets.
Dan opeens, een klein glimmend dopje op de grond.
Het is net een stukje glas, maar je kijkt er niet doorheen. en je ziet jezelf ook niet.
Je ziet een andere wereld, een andere jij. die daar net is als jij.
Je kijkt door het "gaatje" en ziet ineens een fel licht.
warmte, en hitte stralen door het dopje.
Iets wat je nog nooit hebt gevoeld.
Ineens een doffe dreun.
een flits.
je staat in de tuin, met een bierdopje in je hand.
verdwaasd kijk je om je heen. en loopt weer naarbinnen.
Alsof niemand het in de gaten heeft gehad,
waar jij bent geweest.
Even in een andere wereld.
en weer terug.
Dan loop je door de gang. en zie je de Spiegel weer.
De verleiding is groot.
Neem je weer een kijkje?
en loop je verder die andere wereld in?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik had dat waneer mn hoofd richting de spiegel en terug bewoog was mijn pupil net een lens die in en uit zoomde xD was ook wel lijp :hearteyes: verder heb ik eigenlijk de hele nacht alleen lopen lachen :tearsofjoy: :rock:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Pikachu zei:
Ik word altijd een soort van reptiel. Groenige kleur, reptielachtige gelaatstrekken. Erg apart maar wel leuk :grin:
Klik om te vergroten...

Misschien moet jij je eens inlezen over Lemurie. Misschien dat je iets leest dat je op een rare manier bekend voorkomt.

Ikzelf heb wel eens een oude man gezien met een litteken over zijn (blinde) rechteroog als ik in de spiegel keek. De laatste paar weken is me duidelijk geworden waarom.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
loadrunner zei:
De spiegel.


Wie is dat aan de andere kant,
wat is dat aan de andere kant.
welke wereld is nu de echte wereld, doe ik nu wat hij daar doet,
of doet hij wat ik doe. Een poort naar een andere wereld.
steeds dichterbij, tot je door de spiegel stapt.
Een zelfde wereld, maar alleen anders, het is net de echte wereld.
maar er klopt iets niet. Er zijn geen spiegels.
Hoe kom ik weer terug.
Overal waar de spiegels hangen,m zie ik donkere cirkels,
donkere vierkanten. Nee geen spiegels.
Ook als je er licht op schijnt. zie ik nog steeds niets.
Dan opeens, een klein glimmend dopje op de grond.
Het is net een stukje glas, maar je kijkt er niet doorheen. en je ziet jezelf ook niet.
Je ziet een andere wereld, een andere jij. die daar net is als jij.
Je kijkt door het "gaatje" en ziet ineens een fel licht.
warmte, en hitte stralen door het dopje.
Iets wat je nog nooit hebt gevoeld.
Ineens een doffe dreun.
een flits.
je staat in de tuin, met een bierdopje in je hand.
verdwaasd kijk je om je heen. en loopt weer naarbinnen.
Alsof niemand het in de gaten heeft gehad,
waar jij bent geweest.
Even in een andere wereld.
en weer terug.
Dan loop je door de gang. en zie je de Spiegel weer.
De verleiding is groot.
Neem je weer een kijkje?
en loop je verder die andere wereld in?
Klik om te vergroten...

mooi! :hearteyes:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
_Kat_ zei:
Pikachu zei:
Ik word altijd een soort van reptiel. Groenige kleur, reptielachtige gelaatstrekken. Erg apart maar wel leuk :grin:
Klik om te vergroten...

Misschien moet jij je eens inlezen over Lemurie. Misschien dat je iets leest dat je op een rare manier bekend voorkomt.

Ikzelf heb wel eens een oude man gezien met een litteken over zijn (blinde) rechteroog als ik in de spiegel keek. De laatste paar weken is me duidelijk geworden waarom.
Klik om te vergroten...


Interesant, ik snap alleen bij god niet wat dat met lsd te maken heeft

:confused:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik was toen onder invloed van LSD. :wink: Nu zie ik het soms ook wel als ik lang genoeg naar mezelf staar in de spiegel, maar onder invloed van LSD had ik dat en toen was ik nog lang niet zo spiritueel bezig als nu dus ik dacht toen ook dat het gewoon rare onzin was. Oftewel, niet alles wat je ziet onder invloed van LSD is rare onzin. Zo ook de post die ik heb geciteerd in mijn vorige post.

EDIT: Of je bedoeld natuurlijk dat van Lemurie, dat heeft te maken met de LSD ervaring van iemand anders. Leek me wel duidelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."