#1
Hey , Ik weet dat er al vele malen zo'n topics gemaakt zijn geweest want ik lees ze ook heel vaak . maar nu ist het anders :P het gaat over mij .
Dus met nieuwjaar ga ik (normaal gezien) voor het eerst LSD gebruiken . We zijn met 6 en ik ben waarschijnlijk de enige die het gaat gebruiken .
De anderen zijn van plan om Gewoon Wiet te roken en te drinken .
Ik heb buiten Lage hoeveelheid paddo's en een amanita muscaria trip nog niet veel ervaring hiermee. dus iets wat echt op een heel visuele trip lijkt heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik weet wat LSD nog een niveautje hoger ligt en denk dat ik er klaar voor ben.(aldan niet 100%)
Denken jullie dat alles goed kan verlopen als ik rustig begin 1/4 zegel en dan nog eens 1/4de , dan zou ik voor meen eerste x een halve zegel binnehebbe .
PS : Ik weet ook dat het niet de perfecte plaats en moment is om het te proberen . maar als het nu niet is zal het misschien pas over jaren zijn ...
Ik post het hier omdat ik graag de mening zou hebben van ervaren LSD gebruikers . Dankje op voorhand iedereen
Dus met nieuwjaar ga ik (normaal gezien) voor het eerst LSD gebruiken . We zijn met 6 en ik ben waarschijnlijk de enige die het gaat gebruiken .
De anderen zijn van plan om Gewoon Wiet te roken en te drinken .
Ik heb buiten Lage hoeveelheid paddo's en een amanita muscaria trip nog niet veel ervaring hiermee. dus iets wat echt op een heel visuele trip lijkt heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik weet wat LSD nog een niveautje hoger ligt en denk dat ik er klaar voor ben.(aldan niet 100%)
Denken jullie dat alles goed kan verlopen als ik rustig begin 1/4 zegel en dan nog eens 1/4de , dan zou ik voor meen eerste x een halve zegel binnehebbe .
PS : Ik weet ook dat het niet de perfecte plaats en moment is om het te proberen . maar als het nu niet is zal het misschien pas over jaren zijn ...
Ik post het hier omdat ik graag de mening zou hebben van ervaren LSD gebruikers . Dankje op voorhand iedereen

