Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD voor eerste keer met nieuwjaar.

LSD voor eerste keer met nieuwjaar.

35 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey , Ik weet dat er al vele malen zo'n topics gemaakt zijn geweest want ik lees ze ook heel vaak . maar nu ist het anders :P het gaat over mij .

Dus met nieuwjaar ga ik (normaal gezien) voor het eerst LSD gebruiken . We zijn met 6 en ik ben waarschijnlijk de enige die het gaat gebruiken .
De anderen zijn van plan om Gewoon Wiet te roken en te drinken .
Ik heb buiten Lage hoeveelheid paddo's en een amanita muscaria trip nog niet veel ervaring hiermee. dus iets wat echt op een heel visuele trip lijkt heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik weet wat LSD nog een niveautje hoger ligt en denk dat ik er klaar voor ben.(aldan niet 100%)

Denken jullie dat alles goed kan verlopen als ik rustig begin 1/4 zegel en dan nog eens 1/4de , dan zou ik voor meen eerste x een halve zegel binnehebbe .


PS : Ik weet ook dat het niet de perfecte plaats en moment is om het te proberen . maar als het nu niet is zal het misschien pas over jaren zijn ...
Ik post het hier omdat ik graag de mening zou hebben van ervaren LSD gebruikers . Dankje op voorhand iedereen :wave:
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat voor zegels het zijn weet ik nog niet . zal ik waarss pas de week voor nieuwjaar weten . Ik ben een beetje bang , vooral omdat ik niet echt weet aan wat ik me moet verwachten. Maar ik ben heel benieuwd en hoop er iets van te maken dat ik nooit zal vergeten ( ik zei hoop xD ) :wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
verwacht de tijd van je leven
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flowkes zei:
Wat voor zegels het zijn weet ik nog niet . zal ik waarss pas de week voor nieuwjaar weten . Ik ben een beetje bang , vooral omdat ik niet echt weet aan wat ik me moet verwachten. Maar ik ben heel benieuwd en hoop er iets van te maken dat ik nooit zal vergeten ( ik zei hoop xD ) :wave:
Klik om te vergroten...

Sja geniet er gewoon van, angst is een slecht begin, gewoon lekker chillen :beer:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
hier kan ik ineens ook iets vragen
namelijk ik heb wel al vele lsd trips achter de rug, ik wou ook lsd nemen op nieuwjaar om te proberen.
is het veel moeilijker door het volk, rapper paniek mss ik weet het niet ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
lucifer in the sky zei:
hier kan ik ineens ook iets vragen
namelijk ik heb wel al vele lsd trips achter de rug, ik wou ook lsd nemen op nieuwjaar om te proberen.
is het veel moeilijker door het volk, rapper paniek mss ik weet het niet ?
Klik om te vergroten...

Als je daar bang voor bent zou ik een lage dosis nemen, ik ga deze oud en nieuw ook aan de LSD maar ik ben al gewend om te trippen op chaotische feestjes dus voor mij is het geen enorme stap verder om dan op oud en nieuw te trippen, als je twijfelt zou ik toch met een kleinere dosis beginnen.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja dat was ik al van plan, neem een halve zegel van rond de 50 ug of 100. moet normaal wel lukken. de zonnebril aan zodat ik al niet parranoia kan worden van dat ze me aanstaren.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
lucifer in the sky zei:
ja dat was ik al van plan, neem een halve zegel van rond de 50 ug of 100. moet normaal wel lukken. de zonnebril aan zodat ik al niet parranoia kan worden van dat ze me aanstaren.
Klik om te vergroten...

Is denk ik wel een oke plan ja, veel plezier er mee :)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#9
bedankt, ik schrijf er mss wel een reportje over :grin:
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eerste keer lsd kan met oud en nieuw helemaal geweldig zijn (Vuurwerk!!!!, meer visuals!!!)
maar zelf lijkt het mij niet geschikt om samen met een paar gasten in een zelfde ruimte te gaan zitten die drinken en blowen. Ik vind zelf dronken mensen en blowers echt heel vervelend als ik trip.

Ik was een keer met iemand trippen, er was nog iemand bij die de hele avond heeft stoomlocomotief heeft gespeeld met wiet. Die gast werd er echt zo lui van en kon alleen nog maar heel erg gek doen. We zaten daardoor echt op een heel ander level/niveau en ik vond het ook het verre van prettig.

Maar mocht je het toch willen doorzetten....
Veel plezier/succes die avond enne... ik wil wel een reportje lezen!!!
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
waar ga je het doen, het wordt er niet in vermeld.
je kan het beter eens proberen als er iemand met je mee doet, 1 of 2 man erbij.
de eerste keer op je eentje is niet zo echt leuk, als je er nix vanaf weet.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm maximaal een halve zegel moet wel kunnen. Eerst een kwartje, een paar uur wachten en dan nog een kwartje als het harder mag (en dat is eigenlijk altijd wel zo met maar een kwartje).

Ik raad je echter wel aan een extra persoon erbij te hebben die het ook doet. Nuchtere mensen zijn vaak vrij irritant in een tripsituatie, vooral als ze dan ook nog eens allemaal de hele avond lang naar jou zitten te kijken...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou inderdaad aanraden het niet als enige te nemen maar er 1 of 2 mensen bij te hebben die het ook nemen, dat maakt het gezelliger want op een bepaald moment is de connectie met de nuchtere wereld toch ver weg en dan is het fijn iemand te hebben die het ziet zoals jij het ziet.
Verder raad ik aan een enigsinds overzichtelijke omgeving te hebben.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zou je eerste keer lsd niet op oudjaarsavond doen, maar dat is mijn mening..
je hebt al niet zoveel ervaring met trippen, en de drukte kan overweldigend zijn, vooral omdat het *nuchtere* personen zijn die niet aan het trippen zijn, dan zit er een hele kloof tussen jij en de anderen en dat kan je gaan voelen en niet prettig vinden.

maar als je het toch gaat doen, neem in een keer maar een halfje want van 2 keer een kwartje wordt het echt te soft naar mijn mening. hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden.
en afspraken maken met je vrienden, dat ze weten dat je lsd gaat doen, dat je zorgt dat ze je niet gek gaan maken door middel van grapjes of gare gesprekken omdat ze weten dat je aan het trippen bent.
zorg ervoor dat ze zich doodnormaal tegen je gedragen.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kan je er niet beter achterkomen hoeveel LSD er op zo'n zegel zit ?

Ik heb tot nu toe redelijk milde visuals gehad op doses tot een hele zegel, en ben de verbinding met mijn omgeving geen moment verloren. Ik zou van een kwart weinig voelen, behalve dat ik merk dat ik niet helemaal nuchter meer ben. Met zegels van 40 a 60 microgram zou je met een kwart (en later weer een) misschien wat teleurgesteld zijn, en (denk ik) dat een hele zegel best te doen zou zijn.

Ik persoonlijk vond mijn LSD-ervaringen een stuk makkelijker en minder zwaar dan die met paddo's.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
RSW zei:
Kan je er niet beter achterkomen hoeveel LSD er op zo'n zegel zit ?

Ik heb tot nu toe redelijk milde visuals gehad op doses tot een hele zegel, en ben de verbinding met mijn omgeving geen moment verloren. Ik zou van een kwart weinig voelen, behalve dat ik merk dat ik niet helemaal nuchter meer ben. Met zegels van 40 a 60 microgram zou je met een kwart (en later weer een) misschien wat teleurgesteld zijn, en (denk ik) dat een hele zegel best te doen zou zijn.

Ik persoonlijk vond mijn LSD-ervaringen een stuk makkelijker en minder zwaar dan die met paddo's.
Klik om te vergroten...

Ja dat klopt inderdaad ook wel, ik zou kijken of je de zegels nog kan laten testen. Als het minder dan 50 ug of 50 is zou ik een hele nemen, als het tussen de 50 en 100 ligt met een halfje beginnen en pas bij echt ruim meer dan dat met kwartjes gaan pielen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet doen. Gewoon niet doen. Tenzij je van plan bent niet naar buiten te gaan.
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#18
het is in een appartement aan zee dus , met men 3 beste vriende , dus ze zullen wel wat stoned en dronken zijn maar denk wel dat ze op mij zullen watchen , Ik was neit van plan om naar buiten te gaan aangezien ik het rond middernacht wou doen . en er dus veel volk zou staan buiten . Waarom raad je het me zo af?

( ben trouwens niet meer de enige die het doet , 1 van men vrienden doet mee )
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flowkes zei:
Waarom raad je het me zo af?
Klik om te vergroten...
Als je op een rustige plek blijft is het wel oke, zeker nu er iemand met je mee doet. Maar ik heb het zelf vorig jaar ook met oud en nieuw gedaan (niet mn eerste keer though) en ik moet wel zeggen dat ik moeite had om te blijven letten op al dat gevaarlijks om me heen, haha.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aan zee lijkt me magisch :) Just take care of yourself.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."