Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD voor eerste keer met nieuwjaar.

LSD voor eerste keer met nieuwjaar.

35 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
en zorg ervoor dat je een veiligheidsbril draagt :smoke:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Sure
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou idd 50ug nemen en later nog eens 50.
De eerste keer had ik 50ug en 3 uur later nog 50ug en dat werd 1 grote chaos..
Dat was dan wel met een stuk of 9 trippende mensen in een niet zo grote woonkamer :grin:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zou het niet op nieuwjaar nemen met een bende zatlappen. ik vind LSD geen speelgoed
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
DreamerOfDreams zei:
ik zou het niet op nieuwjaar nemen met een bende zatlappen. ik vind LSD geen speelgoed
Klik om te vergroten...
Het is juist leuk om die bende zatlappen te bestuderen, maar niet voor de eerste keer (:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
DreamerOfDreams zei:
ik zou het niet op nieuwjaar nemen met een bende zatlappen. ik vind LSD geen speelgoed
Klik om te vergroten...
Het is juist leuk om die bende zatlappen te bestuderen, maar niet voor de eerste keer (:
Klik om te vergroten...

Inderdaad het kan leuk zijn voor zeer ervaren trippers, maar als eerste trip raad ik sowieso een trip maatje en een veilige omgeving aan.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon nemen, als het je beste vrienden zijn word het heus wel fijn!

Mag ik vragen wat voor zegels je hebt, misschien kunnen we je dan tenminste 'iets' vertellen over de sterkte, of weet je zelf hoeveel mics er op jou mooie zegeltjes zit?

xx
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
DreamerOfDreams zei:
ik zou het niet op nieuwjaar nemen met een bende zatlappen. ik vind LSD geen speelgoed
Klik om te vergroten...
Het is juist leuk om die bende zatlappen te bestuderen, maar niet voor de eerste keer (:
Klik om te vergroten...

Sja maar als je teveel neemt en een ego-dead krijgt, en de realiteit tussen je vingers wegslipt zit een bende zatlappen jouw te bestuderen... Kan wel, persoonlijk zal ik het niet met oud en nieuw doen, als je het wel doet begin dan rustig en denk eraan dat het vaak pas na 3 uur aanslaat. Dus niet na een uur denken laat ik er nog maar een zegel bijgooien. Dat deed ik wel mijn eerste keer en is niet echt een aanrader :stoned:

btw drink lekker een biertje met je maten mee om in dezelfde zone te blijven niet zuipen lekker een pilsje :beer:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
vreet een zegel, en drink dan pils :grin:

of ga voor 2cb, das ook wel lekker!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
de hele dag al wakker tot 24.00 am en dan pas de lsd nemen is een zeer slechte start .....

Sta op om 15.00 pm en neem je lsd om 18.00 pm en dan zul je aanzienlijk fijner reizen.

:wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zolang je er maar niet teveel over na denkt, zo heel veel kan er ook niet fout gaan!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Doet ie toch lekker mee met zijn acid hoofd?:grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
RSW zei:
Aan zee lijkt me magisch :) Just take care of yourself.
Klik om te vergroten...

Tot al die mensen de nieuwjaarsduik komen doen :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
tomz0r zei:
RSW zei:
Aan zee lijkt me magisch :) Just take care of yourself.
Klik om te vergroten...
Tot al die mensen de nieuwjaarsduik komen doen :beer:
Klik om te vergroten...
Oeh ja, dat zou ik trippend eigenlijk wel heel graag willen zien!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
gNuxx zei:
Doet ie toch lekker mee met zijn acid hoofd?:grin:
Klik om te vergroten...

Haha dat gaat mijn tripgenoot voor oud en nieuw ook doen, zodra ze van het feestje is een nieuwjaarsduik doen. Ik niet hoor, ga dan lekker uitbrakken in mijn eigen huis.
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat voor zegels het zijn weet ik nog niet . zal ik waarss pas de week voor nieuwjaar weten . Ik ben een beetje bang , vooral omdat ik niet echt weet aan wat ik me moet verwachten. Maar ik ben heel benieuwd en hoop er iets van te maken dat ik nooit zal vergeten ( ik zei hoop xD ) :wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
verwacht de tijd van je leven
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flowkes zei:
Wat voor zegels het zijn weet ik nog niet . zal ik waarss pas de week voor nieuwjaar weten . Ik ben een beetje bang , vooral omdat ik niet echt weet aan wat ik me moet verwachten. Maar ik ben heel benieuwd en hoop er iets van te maken dat ik nooit zal vergeten ( ik zei hoop xD ) :wave:
Klik om te vergroten...

Sja geniet er gewoon van, angst is een slecht begin, gewoon lekker chillen :beer:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#19
hier kan ik ineens ook iets vragen
namelijk ik heb wel al vele lsd trips achter de rug, ik wou ook lsd nemen op nieuwjaar om te proberen.
is het veel moeilijker door het volk, rapper paniek mss ik weet het niet ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
lucifer in the sky zei:
hier kan ik ineens ook iets vragen
namelijk ik heb wel al vele lsd trips achter de rug, ik wou ook lsd nemen op nieuwjaar om te proberen.
is het veel moeilijker door het volk, rapper paniek mss ik weet het niet ?
Klik om te vergroten...

Als je daar bang voor bent zou ik een lage dosis nemen, ik ga deze oud en nieuw ook aan de LSD maar ik ben al gewend om te trippen op chaotische feestjes dus voor mij is het geen enorme stap verder om dan op oud en nieuw te trippen, als je twijfelt zou ik toch met een kleinere dosis beginnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."