#1
vreet een zegel, en drink dan pils ![:grin:]()
of ga voor 2cb, das ook wel lekker!
of ga voor 2cb, das ook wel lekker!

RSW zei:Aan zee lijkt me magischJust take care of yourself.

Oeh ja, dat zou ik trippend eigenlijk wel heel graag willen zien!tomz0r zei:Tot al die mensen de nieuwjaarsduik komen doenRSW zei:Aan zee lijkt me magischJust take care of yourself.
![]()
gNuxx zei:Doet ie toch lekker mee met zijn acid hoofd?![]()

Flowkes zei:Wat voor zegels het zijn weet ik nog niet . zal ik waarss pas de week voor nieuwjaar weten . Ik ben een beetje bang , vooral omdat ik niet echt weet aan wat ik me moet verwachten. Maar ik ben heel benieuwd en hoop er iets van te maken dat ik nooit zal vergeten ( ik zei hoop xD )![]()

lucifer in the sky zei:hier kan ik ineens ook iets vragen
namelijk ik heb wel al vele lsd trips achter de rug, ik wou ook lsd nemen op nieuwjaar om te proberen.
is het veel moeilijker door het volk, rapper paniek mss ik weet het niet ?
lucifer in the sky zei:ja dat was ik al van plan, neem een halve zegel van rond de 50 ug of 100. moet normaal wel lukken. de zonnebril aan zodat ik al niet parranoia kan worden van dat ze me aanstaren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."