Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD voor eerste keer met nieuwjaar.

LSD voor eerste keer met nieuwjaar.

35 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
vreet een zegel, en drink dan pils :grin:

of ga voor 2cb, das ook wel lekker!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
de hele dag al wakker tot 24.00 am en dan pas de lsd nemen is een zeer slechte start .....

Sta op om 15.00 pm en neem je lsd om 18.00 pm en dan zul je aanzienlijk fijner reizen.

:wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zolang je er maar niet teveel over na denkt, zo heel veel kan er ook niet fout gaan!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Doet ie toch lekker mee met zijn acid hoofd?:grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
RSW zei:
Aan zee lijkt me magisch :) Just take care of yourself.
Klik om te vergroten...

Tot al die mensen de nieuwjaarsduik komen doen :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
tomz0r zei:
RSW zei:
Aan zee lijkt me magisch :) Just take care of yourself.
Klik om te vergroten...
Tot al die mensen de nieuwjaarsduik komen doen :beer:
Klik om te vergroten...
Oeh ja, dat zou ik trippend eigenlijk wel heel graag willen zien!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
gNuxx zei:
Doet ie toch lekker mee met zijn acid hoofd?:grin:
Klik om te vergroten...

Haha dat gaat mijn tripgenoot voor oud en nieuw ook doen, zodra ze van het feestje is een nieuwjaarsduik doen. Ik niet hoor, ga dan lekker uitbrakken in mijn eigen huis.
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat voor zegels het zijn weet ik nog niet . zal ik waarss pas de week voor nieuwjaar weten . Ik ben een beetje bang , vooral omdat ik niet echt weet aan wat ik me moet verwachten. Maar ik ben heel benieuwd en hoop er iets van te maken dat ik nooit zal vergeten ( ik zei hoop xD ) :wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
verwacht de tijd van je leven
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flowkes zei:
Wat voor zegels het zijn weet ik nog niet . zal ik waarss pas de week voor nieuwjaar weten . Ik ben een beetje bang , vooral omdat ik niet echt weet aan wat ik me moet verwachten. Maar ik ben heel benieuwd en hoop er iets van te maken dat ik nooit zal vergeten ( ik zei hoop xD ) :wave:
Klik om te vergroten...

Sja geniet er gewoon van, angst is een slecht begin, gewoon lekker chillen :beer:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
hier kan ik ineens ook iets vragen
namelijk ik heb wel al vele lsd trips achter de rug, ik wou ook lsd nemen op nieuwjaar om te proberen.
is het veel moeilijker door het volk, rapper paniek mss ik weet het niet ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
lucifer in the sky zei:
hier kan ik ineens ook iets vragen
namelijk ik heb wel al vele lsd trips achter de rug, ik wou ook lsd nemen op nieuwjaar om te proberen.
is het veel moeilijker door het volk, rapper paniek mss ik weet het niet ?
Klik om te vergroten...

Als je daar bang voor bent zou ik een lage dosis nemen, ik ga deze oud en nieuw ook aan de LSD maar ik ben al gewend om te trippen op chaotische feestjes dus voor mij is het geen enorme stap verder om dan op oud en nieuw te trippen, als je twijfelt zou ik toch met een kleinere dosis beginnen.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja dat was ik al van plan, neem een halve zegel van rond de 50 ug of 100. moet normaal wel lukken. de zonnebril aan zodat ik al niet parranoia kan worden van dat ze me aanstaren.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
lucifer in the sky zei:
ja dat was ik al van plan, neem een halve zegel van rond de 50 ug of 100. moet normaal wel lukken. de zonnebril aan zodat ik al niet parranoia kan worden van dat ze me aanstaren.
Klik om te vergroten...

Is denk ik wel een oke plan ja, veel plezier er mee :)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#15
bedankt, ik schrijf er mss wel een reportje over :grin:
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eerste keer lsd kan met oud en nieuw helemaal geweldig zijn (Vuurwerk!!!!, meer visuals!!!)
maar zelf lijkt het mij niet geschikt om samen met een paar gasten in een zelfde ruimte te gaan zitten die drinken en blowen. Ik vind zelf dronken mensen en blowers echt heel vervelend als ik trip.

Ik was een keer met iemand trippen, er was nog iemand bij die de hele avond heeft stoomlocomotief heeft gespeeld met wiet. Die gast werd er echt zo lui van en kon alleen nog maar heel erg gek doen. We zaten daardoor echt op een heel ander level/niveau en ik vond het ook het verre van prettig.

Maar mocht je het toch willen doorzetten....
Veel plezier/succes die avond enne... ik wil wel een reportje lezen!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."