#1
en Kat zei,,
vogel houd niet zo van die poeders
misschien is dat het dat je teveel moleculen neemd die niet natuurlijk zijn,
der zit dan geen spirit (ziel) in het molecuul
misschien moet je meer aan de AYAhuasca en PAddo,s
KAt zei;;
je gaat vast door bepaalde periodes van je leven heen,, hoe lang gelden ben je begonnen
met entheogenen tripmiddelen,,
soms zijn er belangrijkere zaken dan trippen
je bent vast tripmoe, (dat krijg je als je elke maand, ofzo of nog vaker tript)
als in een bepaalde periode in je leven ben, en je gaat dan trippen,,
dan kan het zijn dat je bepaalde inzichten, openbaringen krijgt,,
dan kan je na een week of een maand weer trippen
maar die inzichten die gedachtes,, waar je eerst heel verwonderd van was>>
die heb je al van de vorige trip,, dus de trip brengt geen verrassing meer
geen nieuwe inzichten is niks nieuws leren,
is geen blijheid, dus is de trip vervelend
de verveling slaat toe
soms zo erg dat je niet meer geinterreseerd ben in je trip
en zonder interesse en blijheid of andere emoties zijn de visuals verdwenen,,
het is dan wachten op een andere periode in je leven waar je dus..
in die periode weer nieuwe ontdekkingen kan doen.
Kat zei
geen lachkicks meer ,, geen tranen van verdriet
kots je wel is,, tijdens je trips ?
dat is wel vaag als je geen emoties voelt
je voelt je gewoon verveeld tijdens je trips toch ?
je bent uitgehuild,,genoeg gelachen heb je enzo
in andere tijden (fasen) komen er weer nieuwe dingen , waar je weer frisse emoties van voeld
de gevoelens die je heb tijdens eeen trip hebben grote invloed toch op je visuals,,
Kat zie
bezeten ?? mischien kan je volgende keer beter hyperventilerend rythmische geluiden uitkramen
of gewoon simpel met zwart en witte toetsen-machine muziek maken
ik denk dat je dan meer controle over je trance kan houden
zodat de boze wezens niet in je krachtveld kunnen komen
ufo's,, satelieten,, waar zit je in je trips, waas dat vor vaage zooi, waar zijn je geometrische hallucinaties
heb je nog mooie figuurtjes gezien
kijk met tripmiddelen heb je meer kleur voor je zonnebloem (spirograaf in je hoofd)
met mediteren en trance heb je minder kleuren voor je zonnebloem
mediteren is harmonie
en trance is een tripperig gevoel voor korte tijd, (emoties gedachtestromen)
mediteren en trance is beide meer onder controle te houden als trippen,,
Kat ben je er nog of ben je verhuisd naar het sjamanismeforum
daar voel je je misschien meer thuis als hier,,
en je kan daar wellicht nog meer leren ook dan hier
misschien zit je met een zoort dualiteit in je,, enerzijds wil je plezier en heb je grote nieuwsgierigheid naar trippen.
anderzijds ben je spiritueel bezig
en je balanceert dus tussen dat plezier hebben van trippen
en wijzer (spiritueler worden van trippen)
daardoor ben je niet echt bewust van hoe trippen eigenlijk hoort te zijn
en wellicht vergeet je daardoor ook wat echt spiritualiteit is,
Kat ga je met vogel mee naar sjamanisme forum ?
jezegt zelf al
neem dus geen poeders, of andere chemicalienshit zeker geen ketamine,,
neem planten en andere middelen zoals LSD ,, dat heeft spirit
in iedergeval ayahuasca en paddo,s wel
zeg gewoon dat je l;st heb van stemmetjes enzo
schizofrenen hebben recht op arbeidongeschiktheidsuitkering
dus dan hoef je niet werken,, heb je meer tijd om te trippen
met een kwik en fluor vergiftiging kan vogel ook niet werken
en is vogel veel minder bang om te trippen,
kwik en fluor is de hel, dat heeft vogel gekkie gemaakt
LSD en MArihuana is de hemel zij brachten vogel harmonie geluk inspiratie en verlichting etc
en even later kieperde ik nog wat keta in mijn neus wat het hele gebeuren nog spiritueler maakte.
vogel houd niet zo van die poeders
misschien is dat het dat je teveel moleculen neemd die niet natuurlijk zijn,
der zit dan geen spirit (ziel) in het molecuul
misschien moet je meer aan de AYAhuasca en PAddo,s
KAt zei;;
Kan het liggen aan het feit dat ik door een fase aan het gaan ben ofzo? Help!![]()
je gaat vast door bepaalde periodes van je leven heen,, hoe lang gelden ben je begonnen
met entheogenen tripmiddelen,,
soms zijn er belangrijkere zaken dan trippen
je bent vast tripmoe, (dat krijg je als je elke maand, ofzo of nog vaker tript)
als in een bepaalde periode in je leven ben, en je gaat dan trippen,,
dan kan het zijn dat je bepaalde inzichten, openbaringen krijgt,,
dan kan je na een week of een maand weer trippen
maar die inzichten die gedachtes,, waar je eerst heel verwonderd van was>>
die heb je al van de vorige trip,, dus de trip brengt geen verrassing meer
geen nieuwe inzichten is niks nieuws leren,
is geen blijheid, dus is de trip vervelend
de verveling slaat toe
soms zo erg dat je niet meer geinterreseerd ben in je trip
en zonder interesse en blijheid of andere emoties zijn de visuals verdwenen,,
het is dan wachten op een andere periode in je leven waar je dus..
in die periode weer nieuwe ontdekkingen kan doen.
Kat zei
Overigens heb ik ook nooit meer last van dat angstige gevoel aan het begin van een trip, ik ben nooit meer bang/benieuwd/vrolijk tijdens trips.
kots je wel is,, tijdens je trips ?
dat is wel vaag als je geen emoties voelt
je voelt je gewoon verveeld tijdens je trips toch ?
je bent uitgehuild,,genoeg gelachen heb je enzo
in andere tijden (fasen) komen er weer nieuwe dingen , waar je weer frisse emoties van voeld
de gevoelens die je heb tijdens eeen trip hebben grote invloed toch op je visuals,,
Kat zie
Oh ja! En ik had contact met UFO's. Ik heb ook gemerkt dat er inderdaad satellieten in de lucht hangen die UFO's neerhalen. Onder invloed van Ketamine heb ik een taal gesproken die niet van deze planeet is. Ik snapte er zelf ook niks van en ik had er vrede mee dat mijn lichaam vreemde trance-achtige bewegingen maakte, waardoor ik een hele lange tijd "bezeten" was door iets.
bezeten ?? mischien kan je volgende keer beter hyperventilerend rythmische geluiden uitkramen
of gewoon simpel met zwart en witte toetsen-machine muziek maken
ik denk dat je dan meer controle over je trance kan houden
zodat de boze wezens niet in je krachtveld kunnen komen
ufo's,, satelieten,, waar zit je in je trips, waas dat vor vaage zooi, waar zijn je geometrische hallucinaties
heb je nog mooie figuurtjes gezien
kijk met tripmiddelen heb je meer kleur voor je zonnebloem (spirograaf in je hoofd)
met mediteren en trance heb je minder kleuren voor je zonnebloem
mediteren is harmonie
en trance is een tripperig gevoel voor korte tijd, (emoties gedachtestromen)
mediteren en trance is beide meer onder controle te houden als trippen,,
Kat ben je er nog of ben je verhuisd naar het sjamanismeforum
daar voel je je misschien meer thuis als hier,,
en je kan daar wellicht nog meer leren ook dan hier
misschien zit je met een zoort dualiteit in je,, enerzijds wil je plezier en heb je grote nieuwsgierigheid naar trippen.
anderzijds ben je spiritueel bezig
en je balanceert dus tussen dat plezier hebben van trippen
en wijzer (spiritueler worden van trippen)
daardoor ben je niet echt bewust van hoe trippen eigenlijk hoort te zijn
en wellicht vergeet je daardoor ook wat echt spiritualiteit is,
Kat ga je met vogel mee naar sjamanisme forum ?
jezegt zelf al
"Paddo's weten wel wat goed voor je is, laat alles maar aan hun over." Toen ik dit realiseerde kwam ik zo weer terug in mijn trip.
Misschien wel handig voor sommige anderen op dit forum: Mijn spirituele ontwikkeling was enkel mogelijk dmv van paddo's.
neem dus geen poeders, of andere chemicalienshit zeker geen ketamine,,
neem planten en andere middelen zoals LSD ,, dat heeft spirit
in iedergeval ayahuasca en paddo,s wel
zeg gewoon dat je l;st heb van stemmetjes enzo
schizofrenen hebben recht op arbeidongeschiktheidsuitkering
dus dan hoef je niet werken,, heb je meer tijd om te trippen
met een kwik en fluor vergiftiging kan vogel ook niet werken
en is vogel veel minder bang om te trippen,
kwik en fluor is de hel, dat heeft vogel gekkie gemaakt
LSD en MArihuana is de hemel zij brachten vogel harmonie geluk inspiratie en verlichting etc