#1
Jezelf 


gebruik de verschillende entheogene middelen niet vaker dan enkele keren per jaar. Het idee van het psychonautisch gebruik van bewustzijnsverruimende middelen is gebaseerd op het concept soberheid,
soberhoud wil zeggen dat je een middel één keer gebruikt en dan een hele tijd niet het wil zeggen dat je niet de fout maakt om de piekervaring die je achter de rug hebt meteen te willen herhalen
paar keer per jaar,,?

het chemische LSD is niet, zoals het natuurlijke psilo, "mild van aard", maar heeft een streng karakter. In andere culturen was een jarenlange voorbereiding nodig voor iemand een innerlijke ontdekkingsreis mocht maken. Wij hebben nu een middel ter beschikking waarmee we binnen een uur daar kunnen zijn waar men vroeger een half leven over deed, maar dat betekent ook dat de problemen die men vroeger langzamerhand leerde overwinnen, nu in een klap op je afkomen. Het is niet altijd even leuk wat je ontdekt, als het "derde oog" zich opent. In iedereen zitten duistere kanten en schuilen er onbewuste addertjes onder het gras. Dat ontdekte Albert Hoffman al bij zijn tweede proef met LSD-25:
"Een demon had bezit genomen van mijn lichaam, mijn zintuigen en mijn ziel. De verschrikkelijke angst om krankzinnig te worden hield mij in zijn greep."
Wij wijzen er dan ook nadrukkelijk op dat LSD-25 absoluut geen partydrug is.
Opium is een zeer krachtig medicijn met entheogene eigenschappen, maar omdat het sterk verslavend is, is het ongeschikt voor psychonautische ervaringen. Een medische dosis -bij ernstige kiespijn, buikpijn, hoofdpijn, diarree, een bedorven maag, koorts, darmstoornissen, rugpijn, spierpijn, eigenlijk alle pijnen- is een bolletje ter grootte van een luciferskopje, dat je onder je tong laat smelten. De smaak is zeer bitter. De opium wordt door de meeste mensen als plezierig ervaren; je krijgt een loom, behaaglijk gevoel in je lichaam, alsof je op een warme stroom dobbert. Bij gebruik van grote hoeveelheden treden visioenen en hallucinaties op. De opiumroker ziet bijvoorbeeld tuinen en paleizen, prachtige steden en landschappen.
het chemische LSD is niet, zoals het natuurlijke psilo, "mild van aard", maar heeft een streng karakter.
Atropa zei:het chemische LSD is niet, zoals het natuurlijke psilo, "mild van aard", maar heeft een streng karakter.
Cheers.![]()
![]()
azgaza zei:Atropa zei:het chemische LSD is niet, zoals het natuurlijke psilo, "mild van aard", maar heeft een streng karakter.
Cheers.![]()
![]()
Perfect voorbeeld van 'uit je bol lult maar wat', psilocybine mild? Dan is die gast er zeker ongevoelig voor.
azgaza zei:Atropa zei:het chemische LSD is niet, zoals het natuurlijke psilo, "mild van aard", maar heeft een streng karakter.
Cheers.![]()
![]()
Perfect voorbeeld van 'uit je bol lult maar wat', psilocybine mild? Dan is die gast er zeker ongevoelig voor.
en even later kieperde ik nog wat keta in mijn neus wat het hele gebeuren nog spiritueler maakte.
Kan het liggen aan het feit dat ik door een fase aan het gaan ben ofzo? Help!![]()
Overigens heb ik ook nooit meer last van dat angstige gevoel aan het begin van een trip, ik ben nooit meer bang/benieuwd/vrolijk tijdens trips.
Oh ja! En ik had contact met UFO's. Ik heb ook gemerkt dat er inderdaad satellieten in de lucht hangen die UFO's neerhalen. Onder invloed van Ketamine heb ik een taal gesproken die niet van deze planeet is. Ik snapte er zelf ook niks van en ik had er vrede mee dat mijn lichaam vreemde trance-achtige bewegingen maakte, waardoor ik een hele lange tijd "bezeten" was door iets.
"Paddo's weten wel wat goed voor je is, laat alles maar aan hun over." Toen ik dit realiseerde kwam ik zo weer terug in mijn trip.
Misschien wel handig voor sommige anderen op dit forum: Mijn spirituele ontwikkeling was enkel mogelijk dmv van paddo's.
vogel zei:en uit je bol zeihet chemische LSD is niet, zoals het natuurlijke psilo, "mild van aard", maar heeft een streng karakter. In andere culturen was een jarenlange voorbereiding nodig voor iemand een innerlijke ontdekkingsreis mocht maken. Wij hebben nu een middel ter beschikking waarmee we binnen een uur daar kunnen zijn waar men vroeger een half leven over deed, maar dat betekent ook dat de problemen die men vroeger langzamerhand leerde overwinnen, nu in een klap op je afkomen. Het is niet altijd even leuk wat je ontdekt, als het "derde oog" zich opent. In iedereen zitten duistere kanten en schuilen er onbewuste addertjes onder het gras. Dat ontdekte Albert Hoffman al bij zijn tweede proef met LSD-25:
"Een demon had bezit genomen van mijn lichaam, mijn zintuigen en mijn ziel. De verschrikkelijke angst om krankzinnig te worden hield mij in zijn greep."
Wij wijzen er dan ook nadrukkelijk op dat LSD-25 absoluut geen partydrug is.
mischien is er (te)veel op je afgekomen, heb je de tijd er voor nodig om het allemaal te verwerken
soms kan je chronisch de zintuigen in elkaar doen overvloeien door vaak te trippen.
soms kan je een sterke trip maken om dan er zo van onder de indruk te zijn dat je
daarna niks meer neemt ,of als je toch neemt je je gauw verveeld voeld, waardoor je er daarna helemaal mee stopt om maanden later weer is verder te trippen
soms trip je soms of vaak en soms kan je beter jarenlang niet trippen
het ligt aan de omstandigheden en de mens zelf.
wauw zeg die had een pot met kwik en een dokter met eeg apparatuur,,
klinkt allemaal errug proffesioneel zeg
kijk zoeen kwik en fluor vergiftiging is verraderlijk,, eerst zit vogel merendeels
in ze eigen wereldjes, en heeft zozijn hobbys waarie teveel tijd aan besteed
en te weinig aan sociale contacte,
op een gegeven moment word je dus voor vreemde vogel aangezien
en krijg je een diagnose wat eigenlijk inhoud dat je een stoornis hebt
nou toen die zogenaamde diagnosegeverslijers vogel zoveel stress hadden gegeven
en vogel zijn lichaam onndertussen steeds een stukje ouder werd
en er kwam steeds meer stress door die fokkiing zogenaamde hulpverlening
hulpverlening is stressverlening
door die stress en die kwik en fluor ging me maag steeds verder kapot
kwik is immuunonderdrukker
gelukkig heb ik door PAddorepen en "LSD zegels een spirituele wending aan mijn vergiftiging gedraaid
ja ja een vriend van me zei wel is , fluortabletjes word je gek van
ja fijn dacht ik , nou en , want ik zag ook wel voordelen in me gekheid
eerst was vogels leven nog wel een leuke trip, (het was alleen geestelijk)
maar toen vogel's wereld later groter werd , later was ik altijd moe en beetje gek
ik kon niet naar school en kon niet werken,
en nou is vogel zijn maag kapot door die gifzooi![]()
teveel stress, teveel kwik en fluorzooi,
Maar gelukkig is daar Opiumom Rust Vrede en Herstel te brengen
uit je bol zegtOpium is een zeer krachtig medicijn met entheogene eigenschappen, maar omdat het sterk verslavend is, is het ongeschikt voor psychonautische ervaringen. Een medische dosis -bij ernstige kiespijn, buikpijn, hoofdpijn, diarree, een bedorven maag, koorts, darmstoornissen, rugpijn, spierpijn, eigenlijk alle pijnen- is een bolletje ter grootte van een luciferskopje, dat je onder je tong laat smelten. De smaak is zeer bitter. De opium wordt door de meeste mensen als plezierig ervaren; je krijgt een loom, behaaglijk gevoel in je lichaam, alsof je op een warme stroom dobbert. Bij gebruik van grote hoeveelheden treden visioenen en hallucinaties op. De opiumroker ziet bijvoorbeeld tuinen en paleizen, prachtige steden en landschappen.
Vogel kent geen Drugs
Vogel kent wel Spirituele middelen en Medicijnen
kom KAt en alle andere dieren ga mee Met Vogel naar http://sjamanisme.multiforum.nl/
Gedaan: Wiet, Paddo's (Hawaiiaanse), Mescaline, LSD (400ug), Bromo Dragonfly, Salvia Extract (20X), Ketamine, DXM, Dramamine, Coke, Speed (Dex), MDPV, 2-DPMP, XTC/MDMA, Alcohol, GHB, Smartdrugs, Ether, Opium
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."