Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen niks meer aan??

Trippen niks meer aan??

73 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
het chemische LSD is niet, zoals het natuurlijke psilo, "mild van aard", maar heeft een streng karakter.
Klik om te vergroten...

Cheers. :rolleyes: :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Atropa zei:
het chemische LSD is niet, zoals het natuurlijke psilo, "mild van aard", maar heeft een streng karakter.
Klik om te vergroten...

Cheers. :rolleyes: :grin:
Klik om te vergroten...

Perfect voorbeeld van 'uit je bol lult maar wat', psilocybine mild? Dan is die gast er zeker ongevoelig voor.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
Atropa zei:
het chemische LSD is niet, zoals het natuurlijke psilo, "mild van aard", maar heeft een streng karakter.
Klik om te vergroten...

Cheers. :rolleyes: :grin:
Klik om te vergroten...

Perfect voorbeeld van 'uit je bol lult maar wat', psilocybine mild? Dan is die gast er zeker ongevoelig voor.
Klik om te vergroten...

Ben het daar niet mee eens, hoewel dit ook in mijn ogen een echte fout is vind ik jou stelling ook doorslaan. In uit je bol staat voornamelijk erg goede info, maar je moet niet vergeten dat de psychedelische-drugs-ervaring zo subjectief is als een maaltijd-recensie. Misschien hadden zij daar ook wat meer rekening mee kunnen houden maar dit soort dingen krijg je eenmaal snel als je het hebt over psychedelica.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
Atropa zei:
het chemische LSD is niet, zoals het natuurlijke psilo, "mild van aard", maar heeft een streng karakter.
Klik om te vergroten...

Cheers. :rolleyes: :grin:
Klik om te vergroten...

Perfect voorbeeld van 'uit je bol lult maar wat', psilocybine mild? Dan is die gast er zeker ongevoelig voor.
Klik om te vergroten...

Psilo is zachter en vager dan LSD. LSD kan in de juiste doses echt scherp zijn en voor complete krankzinnigheid zorgen terwijl paddo's je hooguit wat sip, verdrietig en verward laat voelen. Maar omdat niemand zijn LSD laat testen, en iedereen in de veronderstelling is dat ze zegels van 170 mics hebben terwijl het landelijk gemiddelde op 50 mics ligt, krijgen mensen inderdaad een mildere indruk van LSD. Helemaal omdat LSD visueler is dan psilo en mensen dus bij een lage dosis echt in de veronderstelling zijn dat ze die 170 mics werkelijk nemen.

Maar inderdaad schrijft uitjebol geen grondig bestudeerde informatie, maar schrijven ze hun eigen ervaringen met hun mening er vaak bij op. Er staat ook vaak onzin op, maar ik snap wel hoe ze eraan komen zeg maar. :tongueout:
Ik vind ze wel een goed beeld geven van bepaalde drugs, zeker omdat het zo oprecht is geschreven. Je kan zo echt zien welke drugs de moeite waard zijn om te proberen en welke drugs je liggen.
Natuurlijk moet je voor de risico's en bijwerkingen van bepaalde drugs wel op een andere site zijn dan uitjebol.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
vogel zei:
en uit je bol zei
het chemische LSD is niet, zoals het natuurlijke psilo, "mild van aard", maar heeft een streng karakter. In andere culturen was een jarenlange voorbereiding nodig voor iemand een innerlijke ontdekkingsreis mocht maken. Wij hebben nu een middel ter beschikking waarmee we binnen een uur daar kunnen zijn waar men vroeger een half leven over deed, maar dat betekent ook dat de problemen die men vroeger langzamerhand leerde overwinnen, nu in een klap op je afkomen. Het is niet altijd even leuk wat je ontdekt, als het "derde oog" zich opent. In iedereen zitten duistere kanten en schuilen er onbewuste addertjes onder het gras. Dat ontdekte Albert Hoffman al bij zijn tweede proef met LSD-25:
"Een demon had bezit genomen van mijn lichaam, mijn zintuigen en mijn ziel. De verschrikkelijke angst om krankzinnig te worden hield mij in zijn greep."

Wij wijzen er dan ook nadrukkelijk op dat LSD-25 absoluut geen partydrug is.
Klik om te vergroten...

mischien is er (te)veel op je afgekomen, heb je de tijd er voor nodig om het allemaal te verwerken
soms kan je chronisch de zintuigen in elkaar doen overvloeien door vaak te trippen.
soms kan je een sterke trip maken om dan er zo van onder de indruk te zijn dat je
daarna niks meer neemt ,of als je toch neemt je je gauw verveeld voeld, waardoor je er daarna helemaal mee stopt om maanden later weer is verder te trippen
soms trip je soms of vaak en soms kan je beter jarenlang niet trippen
het ligt aan de omstandigheden en de mens zelf.

wauw zeg die had een pot met kwik en een dokter met eeg apparatuur,,
klinkt allemaal errug proffesioneel zeg
kijk zoeen kwik en fluor vergiftiging is verraderlijk,, eerst zit vogel merendeels
in ze eigen wereldjes, en heeft zozijn hobbys waarie teveel tijd aan besteed
en te weinig aan sociale contacte,
op een gegeven moment word je dus voor vreemde vogel aangezien
en krijg je een diagnose wat eigenlijk inhoud dat je een stoornis hebt
nou toen die zogenaamde diagnosegeverslijers vogel zoveel stress hadden gegeven
en vogel zijn lichaam onndertussen steeds een stukje ouder werd
en er kwam steeds meer stress door die fokkiing zogenaamde hulpverlening
hulpverlening is stressverlening
door die stress en die kwik en fluor ging me maag steeds verder kapot
kwik is immuunonderdrukker
gelukkig heb ik door PAddorepen en "LSD zegels een spirituele wending aan mijn vergiftiging gedraaid
ja ja een vriend van me zei wel is , fluortabletjes word je gek van
ja fijn dacht ik , nou en , want ik zag ook wel voordelen in me gekheid
eerst was vogels leven nog wel een leuke trip, (het was alleen geestelijk)
maar toen vogel's wereld later groter werd , later was ik altijd moe en beetje gek
ik kon niet naar school en kon niet werken,
en nou is vogel zijn maag kapot door die gifzooi :kots:
teveel stress, teveel kwik en fluorzooi,
Maar gelukkig is daar Opium :hearteyes: om Rust Vrede en Herstel te brengen

uit je bol zegt
Opium is een zeer krachtig medicijn met entheogene eigenschappen, maar omdat het sterk verslavend is, is het ongeschikt voor psychonautische ervaringen. Een medische dosis -bij ernstige kiespijn, buikpijn, hoofdpijn, diarree, een bedorven maag, koorts, darmstoornissen, rugpijn, spierpijn, eigenlijk alle pijnen- is een bolletje ter grootte van een luciferskopje, dat je onder je tong laat smelten. De smaak is zeer bitter. De opium wordt door de meeste mensen als plezierig ervaren; je krijgt een loom, behaaglijk gevoel in je lichaam, alsof je op een warme stroom dobbert. Bij gebruik van grote hoeveelheden treden visioenen en hallucinaties op. De opiumroker ziet bijvoorbeeld tuinen en paleizen, prachtige steden en landschappen.
Klik om te vergroten...

Vogel kent geen Drugs
Vogel kent wel Spirituele middelen en Medicijnen

kom KAt en alle andere dieren ga mee Met Vogel naar http://sjamanisme.multiforum.nl/
Klik om te vergroten...

Kwik en fluor vergiftiging?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mostly short circuits and sparks.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik prijs Uit Je Bol zeer voor een aantal stukken, maar verwerpt ook delen.

Heeft niets met gevoelig te maken voor psilo, die ups en downs met een langzame jeep over hobbels heen met paddo's is veel vermoeiender en veel incidenteel afknijpender dan de blinkende brede snelweg van LSD waar je kilometers ver kunt kijken. LSD is veel euforischer en stuurbaarder dan Psilo. En door de energie is er meer besef van de wereld om je heen, dat slappe zware gevoel van paddo's dwingen je naar je binnen perceptie.

Ik vindt dat als je stellig zegt dat je van heroine moet afblijven, en zelfs opium afraad, maar vertelt over de doornappel dat als je het wilt gebruiken je 'alle delen van de planten kunt eten'. en vervolgens spreekt over een dosering van 10 zaden dat je dan iets niet volledig begrepen hebt.

Klinkt bijna als een bewust trojaans paard waarvan de schrijver weet dat er altijd een aantal zullen zijn die vanwege de unieke effecten niet zullen twijfelen als het er zo staat geschreven.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#8
en Kat zei
Gedaan: Wiet, Paddo's (Hawaiiaanse), Mescaline, LSD (400ug), Bromo Dragonfly, Salvia Extract (20X), Ketamine, DXM, Dramamine, Coke, Speed (Dex), MDPV, 2-DPMP, XTC/MDMA, Alcohol, GHB, Smartdrugs, Ether, Opium
Klik om te vergroten...

hoeveel jaar heb gij daar over gedaan ?

veel van die dinge kan vogel's vergiftigde lijf niet aan
ik vraag me af of je receptoren in je brein het kunnen verwerken.

een zoektocht met psychedelica eindigt in het gekkenhuis :confused:
psychedelica versterken je persoonlijkheid
zolang het vrijwillig is dat je psychedlica neemt , en het je eigen keus is
kan je niet in het gekkenhuis belanden
tenzij je een gekke persoonlijkheid heb ofzo, of een kwik en fluor vergiftiging
wat er in zit komt er uit.

indigo is niet gek
had vogel misschien beter eerder die grote trip kunnen maken
dan was ie door de LSD eerder veranderd in een indigo
was ik dus eerder genezen van me gekte

zonder trippen houd de inspiratie ben ik bang op in deze bekrompen wereld
bekrompen maatschappij met bekrompen diagnose

vogel is indigo

meer indigo's hierzo :confused:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier een indigo. Maar goed, daar heb ik ongeveer 8 maanden over gedaan ofzo... :grin: Ik weet 't. Heel slecht. Maar daarom blijf ik nu ook meer als een jaar van alle drugs af. Dat is dus ook alcohol en medicatie. Tijd om mijn lichaam te reinigen, maar detox gaat me nog een beetje te ver. Bovendien is het niet echt natuurlijk en geneest mijn lichaam en geest op deze manier beter. Daarna nog wel blowen en af en toe trippen. Maar geen pep, coke en al die andere troep meer.

En over Uit je Bol, ik heb het altijd heel erg goede informatie gevonden vooral omdat de schrijver(s) alles vanuit het perspectief van een psychonaut schrijven. Ik vind persoonlijk paddo's beter als LSD, maar dat wil niet zeggen dat paddo's visueler zijn ofzo. Ik heb gewoon veel meer geleerd in een paddo trip van 6 uur dan in al mijn 20+ uur durende LSD trips. Maar dat kan aan mij liggen. Sterker nog, dat zal ook wel aan mij liggen. Laatste keer dat ik paddo's nam (nu alweer 6 weken geleden) was ik plots een medium en communiceerde ik met iemand die niet fysiek aanwezig was. Geen idee of het een geest, spirit of wat dan ook was. Maar dat was ook al een teken dat ik eerst mijn gedoe moet ontwikkelen in een nuchtere staat en dan pas weer aan de psychedelische drugs gaan. Maar met mate. Niet meer een paar keer per week trippen. Geen wiet, paddo's en XTC in een keer achterover gooien. Die tijd is voorbij.

Overigens heb ik me geprobeerd aan te melden op dat forum, Vogel. Maar dat forum is een beetje dood dus veel hebben we er niet aan. Jammer. Ik wou dat er een forum was dat over sjamanisme ging dat NIET dood was en waar meer als een handvol mensen geregistreerd zijn. Ach ja. Voorlopig nog maar hier op DF mijn rare onzin posten. Niet dat ik weg wil van DF, integendeel, het is alleen jammer dat de mensen die hier psychedelische drugs gebruiken niet helemaal weten wat een trip nou precies is en waar het je chakra systeem beinvloed enzo. Ik weet nu al wel dat trippen nooit meer een probleem zal zijn als ik over meer als een jaar er weer mee aan de slag ga. Ik heb ondertussen mijn krachtdier gevonden, die kan mijn trips wel begeleiden in de toekomst. :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
_Kat_ zei:
Niet dat ik weg wil van DF, integendeel, het is alleen jammer dat de mensen die hier psychedelische drugs gebruiken niet helemaal weten wat een trip nou precies is en waar het je chakra systeem beinvloed enzo.
Klik om te vergroten...

Je doet alsof het een wetenschappelijk bewezen feit is, dus vertel?
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
_Kat_ zei:
Niet dat ik weg wil van DF, integendeel, het is alleen jammer dat de mensen die hier psychedelische drugs gebruiken niet helemaal weten wat een trip nou precies is en waar het je chakra systeem beinvloed enzo.
Klik om te vergroten...

Volgens mij snappen genoeg mensen hier wat trippen inhoud, volgens mij ben jij degene die het niet helemaal begrijpt... Don't push it to far, I've been on the edge, just like you! Ga vooral zo door dan kom ik je weleens bezoeken in het gekkenhuis :wink:

_Kat_ zei:
Ik weet nu al wel dat trippen nooit meer een probleem zal zijn als ik over meer als een jaar er weer mee aan de slag ga.
Klik om te vergroten...

De problemen beginnen pas als je denkt dat deze er niet meer zijn! Ik zal echt maar even een flinke rustpauze nemen en niet alleen zeggen dat je het gaat doen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad ... overdaad schaadt het doel.

400 mics rectaal is een goed begin, maar alleen als je iedere week 200-300 mics neemt.
LSD moeheid treedt zeer snel op, gewenning en verveling slaan eerder toe dan je denkt.

Minder LSD trips per maand doet werkelijk wonderen.

Succes Kat.

Bonie
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#13
wauw kat je klinkt behoorlijk spiritueel :)
hoe oud ben je ?
verveel je je nu al ?

koop een muziekinstrument
de meeste simpele melodieén daarvan raak je in trance.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Probeer eens een ayahuasca ceremonie. Ik pm je.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb nu meer als een jaar op paddo's getript en de afgelopen paar maanden heb ik met LSD getript. Mijn eerste LSD trip deed ik gelijk maar op 300ug. Dat viel tegen. Sindsdien heb ik alleen nog maar op 400ug getript en ondanks het snelle denkvermogen en verzachte ego, heb ik bijna geen hallucinaties! Ik heb met mijn eerste 400 ug LSD trip wel aura's gezien enzo, en even later kieperde ik nog wat Keta in mijn neus wat het hele gebeuren nog spiritueler maakte. (Ik kon mijn astrale lichaam HEEL goed voelen, zoals ik al eens eerder heb gedaan zonder drugs.) Maar nu kan ik er niet meer omheen: Ongeacht welke drug ik gebruik het loopt altijd uit op een spiritueel vlak. Met paddo's was dit nog door middel van inzichten, maar met LSD krijg ik gewoon veel onverklaarbare dingen en geen echte trip meer zoals ik dat vroeger had met paddo's. Ook met paddo's is het niet zo boeiend meer, en dat met Hawaiiaanse paddo's.

Mochten jullie mijn Bromo Dragonfly topic hebben gelezen in Research Chemicals: Deze trip verliep voor de helft goed. Ik had prachtige paddo-achtige kleuren en LSD-achtige vervormingen in mijn omgeving. Maar toen, uit het niets kwam ik weer op een heel verkeerd denk niveau. Ik heb die avond nog nooit zo veel fucked up dingen meegemaakt in mijn hoofd. Natuurlijk vertel ik niet wat dat was want dan verlies ik voor altijd mijn geloofwaardigheid hier op DF.

Ik ga deze week 800 ug rectaal proberen en als dat niet goed lukt (hallucinaties enz) dan geef ik het op. Hoe kan ik weer normaal trippen zoals ik dat deed 1 jaar geleden?! Ja ik weet dat 800 ug niet aan te raden is maar ik heb met 1 portie Hawaiiaanse paddo's meer meegemaakt dan op 400ug LSD. Overigens heb ik ook nooit meer last van dat angstige gevoel aan het begin van een trip, ik ben nooit meer bang/benieuwd/vrolijk tijdens trips. Ook niet in mijn dromen trouwens. Dus ik neem aan dat dit een spiritueel probleem is. Kan het liggen aan het feit dat ik door een fase aan het gaan ben ofzo? Help! :(
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ten eerste: 800mics rectaal, ga je dat filmen ofzo? For Science..... :xtc:
Ten tweede: In welke afstanden gebruik(te) je de tripmiddelen dan? Misschien moet je ivm tolerantie gewoon eens een hele tijd wachten.
Ten derde: ben ik nogsteeds ervan overtuigd dat je tochmaar moet vertellen hoe dat met Bromo Dragonfly ging, je geloofwaardigheid te verliezen op dit forum is moeilijk, maar als het allemaal in een trip gebeurde is het nog moeilijker, bijna onmogelijk. :wink:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet 8 zegels rectaal. :P Dat komt nog wel. Eerst maar 4 zegels (100 ug per zegel) rectaal. Wat dus aan komt als 800 ug zoals je weet.

Nou, op mijn Bromo Dragonfly trip heb ik telepatisch met mensen gecommuniceerd, een daarvan was zich er zelfs bewust van zonder ooit iets anders als een joint te hebben geprobeerd. Zij is dus van nature heel erg bewust van dat soort dingen. Ik heb geesten gezien en er non-verbaal mee gecommuniceerd. Heb er zelfs 1 (mogelijk 2 maar dat weet ik niet zeker) de hand geschud. Ik kon ook gedachten lezen. Ik heb toen een Fight Club-achtige scene gehad waarin mijn onderbewustzijn me helemaal in elkaar aan het slaan was en ik er niks aan kon doen. Mijn onderbewustzijn heeft een geheel eigen persoonlijkheid, maar ik ben geen klassieke schizofreen ofzo. Tijdens trips heb ik er last van, maar ik heb sinds mijn vorige therapeutische LSD trip (paar dagen geleden) een soort van overeenkomst met mijn onderbewustzijn gemaakt en ik ben sindsdien veel rustiger in mijn hoofd. Dus misschien dat het probleem al minder word. Verdere vreemde shit: Oh ja! En ik had contact met UFO's. Ik heb ook gemerkt dat er inderdaad satellieten in de lucht hangen die UFO's neerhalen. Onder invloed van Ketamine heb ik een taal gesproken die niet van deze planeet is. Ik snapte er zelf ook niks van en ik had er vrede mee dat mijn lichaam vreemde trance-achtige bewegingen maakte, waardoor ik een hele lange tijd "bezeten" was door iets.

Ik weet dat ik niet gek ben, maar dat weten andere mensen niet. :P

EDIT: Voordat ik het vergeet, ik heb met een kat gesprokken. En die kat liet me van alles zien... En ik heb niet voor niets 1 maand geen drugs gebruikt (behalve wiet). Gelijk na die maand weer 400 ug maar tevergeefs, de trip viel weer eens heeeeel erg tegen.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#18
[/quote]Ik ben een maand van alles behalve wiet afgebleven (ben ondertussen wel weer van mijn wiet afhankelijkheid af en doe het ook niet zo veel meer) maar dat deed niks. En ik zie dat je een echte satanist bent. Vet. :P Ben zelf geen satanist maar ik vind 't allemaal wel interessant.[/quote]


satanist ? wat bedoel je daarmee, ik ben niet tegen de goden of antichrist :grin:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja ik zou ook wat minderen als ik jouw was.... als je er nu eenmaal even mee stopt, voel je het terug beter en beter eh.
maar het is bijna niet te geloven dat je niks voelt of amper iets op 400 ug.
ik voel al van een shiva 150 ug... al meer al gng, en heb al een dik jaar ervaring ( 10 trips fzo )
mss ben je wel gwn inmun ofzoiets :tongueout:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#20
lucifer in the sky zei:
ja ik zou ook wat minderen als ik jouw was.... als je er nu eenmaal even mee stopt, voel je het terug beter en beter eh.
maar het is bijna niet te geloven dat je niks voelt of amper iets op 400 ug.
ik voel al van een shiva 150 ug... al meer al gng, en heb al een dik jaar ervaring ( 10 trips fzo )
mss ben je wel gwn inmun ofzoiets :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik ben een maand van alles behalve wiet afgebleven (ben ondertussen wel weer van mijn wiet afhankelijkheid af en doe het ook niet zo veel meer) maar dat deed niks. En ik zie dat je een echte satanist bent. Vet. :P Ben zelf geen satanist maar ik vind 't allemaal wel interessant.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."