Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen niks meer aan??

Trippen niks meer aan??

73 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
_Kat_ zei:
Ik PM je. :wink:

Kan iemand me verder helpen met wat het ook is dat ik heb? Mijn "probleem"?
Klik om te vergroten...

Push het vooral niet te hard! Hoe meer je wil hoe minder je krijgt... En btw je kan DOB van je 'to do' lijst afschrappen, want dat heb je al gedaan, zoek maar eens op wat Bromo Dragonfly is. Dat is ook echt wel weer een stap extremer als LSD, veel meer open eye visuals, straatje designers drugs (2c enz.). Dus kan me voorstellen dat LSD trips een stuk milder zijn. Ben zelf ook met hoge doseringen begonnen en heb het eigenlijk alleen maar afgebouwd laatste tijd. Eerste keer LSD had ik half portie paddo's, drie 120 mg MDMA pillen, 3 zegels van +/- 100 en heel veel bier en joints. Was een goede trip, maar lang niet zo heftig als ik nu van 1 zegel kan worden, 'try a mindtrip' slaan ze een stuk harder in als gewoon met veel mensen of een druk feest. Graaf is diep in je gedachten en ga eens oordelen over de realiteit. Heb je geen 4 zegels rectaal voor nodig :wink:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#2
jij zegt dus :
Push het vooral niet te hard! Hoe meer je wil hoe minder je krijgt... En btw je kan DOB van je 'to do' lijst afschrappen, want dat heb je al gedaan, zoek maar eens op wat Bromo Dragonfly is.

wat je dus hier zegt is dat DOB, brombo dragonfly is ? ben je daar zo zeker van....
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stel jezelf voor, je bent in een boot op een rivier
Met oranje bomen, en de lucht is van caramel
Iemand roept je, Voorzichtig antwoord je
Een meisje met vonkelende ogen

Plastic bloemen, in geel en in groen.
Torenhoog, over je heen
Zoekend naar het meisje met de zon in haar ogen
En ze verdween.

Volgens mij komt sommigen deze text wel bekend voor, als je t liedje kent in elk geval
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
:rolleyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er is geen nazi basis op de maan, de overheid zit niet achter je aan, je draagt niet de sleutel van het universum in je, je hebt geen chip in je hoofd, ze praten niet over je achter je rug.

Je tript gewoon te veel. Zoals christenen naar god kijken, kijk jij naar tripmiddelen. Het is duidelijk dat je niet goed met tripmiddelen om kan gaan. Je bent schizofreen of zit op het randje. Zie dat alsjeblieft in. Probeer minder in alleen je eigen hoofd te leven. Vraag je vrienden of je verandert bent. KAP met psychedelica! Hoe magisch het soms lijkt, hoe goddelijk, uiteindelijk kom je achter 1 ding: 'Je bent het geniale meesterbrein achter je eigen paranoia.' Straks zit je in een dwangsbuis met niets behalve je eigen gedachten! De psychedelische zoektocht is leuk, maar denk maar niet dat het ergens eindigt. Je zult moeite krijgen normaal te communiceren, je ego trekt weg, er is geen emotie meer in je gezicht te bekennen, je wordt steeds eenzamer.

Ik hoop dat dit hard aan komt. Dat lijkt me nodig.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#6
loadrunner zei:
Stel jezelf voor, je bent in een boot op een rivier
Met oranje bomen, en de lucht is van caramel
Iemand roept je, Voorzichtig antwoord je
Een meisje met vonkelende ogen

Plastic bloemen, in geel en in groen.
Torenhoog, over je heen
Zoekend naar het meisje met de zon in haar ogen
En ze verdween.

Volgens mij komt sommigen deze text wel bekend voor, als je t liedje kent in elk geval
Klik om te vergroten...


:hearteyes:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
_Kat_?
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
loadrunner zei:
Stel jezelf voor, je bent in een boot op een rivier
Met oranje bomen, en de lucht is van caramel
Iemand roept je, Voorzichtig antwoord je
Een meisje met vonkelende ogen

Plastic bloemen, in geel en in groen.
Torenhoog, over je heen
Zoekend naar het meisje met de zon in haar ogen
En ze verdween.

Volgens mij komt sommigen deze text wel bekend voor, als je t liedje kent in elk geval
Klik om te vergroten...
lucy in the skyyyyyy with diamonds...tu tu tu tu, lucy in the skyyyy with diamonds....ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ahhhhhhhhh :rockband:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Adrenochrome, je hebt helemaal gelijk. Ik ben een luie tripper geworden. Maar dat is niet mijn enige probleem.

En Hans, sinds wanneer is een schizofreen gek? :P Ik ben geen schizofreen, heb wel eens van die trips gehad dat ik dus wel schizofrenische symptomen vertoonde, maar dat krijg je gewoon van psychedelics. Schizofrenen hebben helaas een levenslange trip, in elk geval totdat de wereld zich realizeert dat schizofrenen iets anders nodig hebben als hersen-verdovende anti-psychotica. Klink ik nu misschien als een gek, probeer mijn vage posts dan te lezen onder invloed van mescaline of Dragonfly. :grin:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sorry voor de dubbele post, maar dit moet ik even apart bij vermelden. Adrenochrome, je hebt me weer op mijn pad gebracht. Als jij dat niet had gezegd over "lui trippen" dan had ik mezelf waarschijnlijk alleen maar verder weg van de realiteit getript uiteindelijk. Ik heb nooit bewust alles laten afhangen van paddo's, het was iets dat ik tegenkwam en onderbewust interpreteerde ik dat als: "Paddo's weten wel wat goed voor je is, laat alles maar aan hun over." Toen ik dit realiseerde kwam ik zo weer terug in mijn trip. :grin:

Misschien wel handig voor sommige anderen op dit forum: Mijn spirituele ontwikkeling was enkel mogelijk dmv van paddo's. Waar ik ook een ongelooflijke drang naar had, zelfs voordat ik het ooit had gezien van dichtbij. Toen heb ik door al die ongelooflijk behulpzame trips (mijn leven veranderde COMPLEET met elke trip die ik had) die me weer aan elkaar puzzelden, nadat de maatschappij en mijn woon omgeving me hadden veranderd in een verloren ziel dat enkel om zichzelf gaf. Ik werd zo extreem goed geeholpen door paddo's, dat ik ze deels bewust ben gaan verheven BOVEN mij. Dit is dus een verslaving aan spiritualiteit, de zeer weinig voorkomende verslaving aan psychedelics. Je geest weet dan genoeg: Jij was zwak, totdat de paddo's je maakten wie je wou zijn. Dus het is duidelijk, die paddo's zijn sterker dan jij.

Dit is een vrij interessante mindfuck die ontstaat in de "echte" wereld. Dus dit is misschien zeer goed advies voor de groeiende groep mensen die drugs spiritueel leren gebruiken. Bij deze mensen is ook geen spoor van verslaving voor 1 stof, maar zeker wel een mogelijk erg lange verslaving aan de "magische" krachten die drugs hebben. Als je het houd bij hier en daar een keertje trippen, dan doe je het goed. Als je jezelf niet meer kunt weerhouden om zo snel mogelijk weer te trippen, dan moet je even stoppen met trippen. Ik WEET dat dat voor sommigen onmogelijk is, omdat er iets in hun zit dat sterker is als hun en datgene in hun is op zoek, maar is door al het zoeken vergeten waar het nou eigenlijk naar op zoek was. Overigens creeërt elke vorm van regelmatig gebruik een slechte kracht in je, die zich uiteindelijk zal manifesteren als je hele persoonlijkheid. Met psychedelics eindig je alleen niet onder de brug, maar in het gekkenhuis of je pleegt onder je laatste trip zelfmoord, want dat is waar een verslaving naar spiritualiteit naar leid. Kijk maar naar de doorgeslagen Keta junks, die weten te veel dingen die ze niet moeten toepassen op het alledaagse leven, ze halen werelden door elkaar en beginnen uiteindelijk toch, verdwaald dat ze zijn, achter hun ego aan te lopen en DAT mensen is dus een van de vele vormen van schizofrenie. Een trip waarin je overtuigd bent van je eigen gelijk en je interpreteerd alles om je heen als zijnde bevestigingen van je gelijk. Ik weet het ik ben veel en veel te veel aan het typen maar ik heb zonet een ONNOEMLIJKE nacht achter de rug die ik jullie graag een keer laat lezen maar zoals al was te zien aan Vogel's posts, sommige dingen moet je voor je kunnen houden totdat de wereld om je heen volwassen genoeg is om de werkelijkheid onder ogen te komen.

Hopelijk iemand hierbij geholpen te hebben. :wink:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jezelf :smoke:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Jezelf :smoke:
Klik om te vergroten...

Gevat!

Goed bezig _Kat_!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Inderdaad ... overdaad schaadt het doel.

400 mics rectaal is een goed begin, maar alleen als je iedere week 200-300 mics neemt.
LSD moeheid treedt zeer snel op, gewenning en verveling slaan eerder toe dan je denkt.

Minder LSD trips per maand doet werkelijk wonderen.

Succes Kat.

Bonie
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#14
wauw kat je klinkt behoorlijk spiritueel :)
hoe oud ben je ?
verveel je je nu al ?

koop een muziekinstrument
de meeste simpele melodieén daarvan raak je in trance.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."