Sorry voor de dubbele post, maar dit moet ik even apart bij vermelden. Adrenochrome, je hebt me weer op mijn pad gebracht. Als jij dat niet had gezegd over "lui trippen" dan had ik mezelf waarschijnlijk alleen maar verder weg van de realiteit getript uiteindelijk. Ik heb nooit bewust alles laten afhangen van paddo's, het was iets dat ik tegenkwam en onderbewust interpreteerde ik dat als: "Paddo's weten wel wat goed voor je is, laat alles maar aan hun over." Toen ik dit realiseerde kwam ik zo weer terug in mijn trip.
Misschien wel handig voor sommige anderen op dit forum: Mijn spirituele ontwikkeling was enkel mogelijk dmv van paddo's. Waar ik ook een ongelooflijke drang naar had, zelfs voordat ik het ooit had gezien van dichtbij. Toen heb ik door al die ongelooflijk behulpzame trips (mijn leven veranderde COMPLEET met elke trip die ik had) die me weer aan elkaar puzzelden, nadat de maatschappij en mijn woon omgeving me hadden veranderd in een verloren ziel dat enkel om zichzelf gaf. Ik werd zo extreem goed geeholpen door paddo's, dat ik ze deels bewust ben gaan verheven BOVEN mij. Dit is dus een verslaving aan spiritualiteit, de zeer weinig voorkomende verslaving aan psychedelics. Je geest weet dan genoeg: Jij was zwak, totdat de paddo's je maakten wie je wou zijn. Dus het is duidelijk, die paddo's zijn sterker dan jij.
Dit is een vrij interessante mindfuck die ontstaat in de "echte" wereld. Dus dit is misschien zeer goed advies voor de groeiende groep mensen die drugs spiritueel leren gebruiken. Bij deze mensen is ook geen spoor van verslaving voor 1 stof, maar zeker wel een mogelijk erg lange verslaving aan de "magische" krachten die drugs hebben. Als je het houd bij hier en daar een keertje trippen, dan doe je het goed. Als je jezelf niet meer kunt weerhouden om zo snel mogelijk weer te trippen, dan moet je even stoppen met trippen. Ik WEET dat dat voor sommigen onmogelijk is, omdat er iets in hun zit dat sterker is als hun en datgene in hun is op zoek, maar is door al het zoeken vergeten waar het nou eigenlijk naar op zoek was. Overigens creeërt elke vorm van regelmatig gebruik een slechte kracht in je, die zich uiteindelijk zal manifesteren als je hele persoonlijkheid. Met psychedelics eindig je alleen niet onder de brug, maar in het gekkenhuis of je pleegt onder je laatste trip zelfmoord, want dat is waar een verslaving naar spiritualiteit naar leid. Kijk maar naar de doorgeslagen Keta junks, die weten te veel dingen die ze niet moeten toepassen op het alledaagse leven, ze halen werelden door elkaar en beginnen uiteindelijk toch, verdwaald dat ze zijn, achter hun ego aan te lopen en DAT mensen is dus een van de vele vormen van schizofrenie. Een trip waarin je overtuigd bent van je eigen gelijk en je interpreteerd alles om je heen als zijnde bevestigingen van je gelijk. Ik weet het ik ben veel en veel te veel aan het typen maar ik heb zonet een ONNOEMLIJKE nacht achter de rug die ik jullie graag een keer laat lezen maar zoals al was te zien aan Vogel's posts, sommige dingen moet je voor je kunnen houden totdat de wereld om je heen volwassen genoeg is om de werkelijkheid onder ogen te komen.
Hopelijk iemand hierbij geholpen te hebben.
![:wink:]()