#1
25µg....mja...persoonlijk vind ik het enorm weinig maar je moet maar de pech hebben om overgevoelig voor de stof te zijn.
Eerste keer hier was 100µg op een open-air goa festivalletje (Heron in Lommel). Was wel een heftige ervaring maar toch direct voor herhaling vatbaar.
Dit was trouwens ook de eerste keer dat ik psychedelica gedaan had.
Eerste keer hier was 100µg op een open-air goa festivalletje (Heron in Lommel). Was wel een heftige ervaring maar toch direct voor herhaling vatbaar.
Dit was trouwens ook de eerste keer dat ik psychedelica gedaan had.
